Hij heeft liefdesverdriet maar heeft niet uitgelegd hoe het is gekomenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:16 schreef nuget het volgende:
eerst was iktoen
en nu
![]()
over wie of wat gaat het eigenlijk?
Of er is iemand dood.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:18 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Hij heeft liefdesverdriet maar heeft niet uitgelegd hoe het is gekomen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of er is iemand dood.
Of niet, want ik heb de OP niet echt helemaal gelezen.
Nu je het zegt..quote:Ik hou je levend...
Mja,dan is dit weer een wat vreemde woordkeus:quote:
quote:ik heb nu geen kut meer aan je
Wat moet je doen met een lijk dan? Aan een lijk heb je geen flikker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja,dan is dit weer een wat vreemde woordkeus:
[..]
Ja, maar dan zeg je het toch over het algemeen wat vriendelijker?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat moet je doen met een lijk dan? Aan een lijk heb je geen flikker.
True.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeg je het toch over het algemeen wat vriendelijker?
Nu ben je er niet meer ofzo, ipv Ik heb geen kut meer aan je?
Wat voor een zin heeft het als hij niet echt duidelijk is geweest en ook niet reageertquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef TheThirdMark het volgende:
En er is ook werkelijk niemand die de OP gewoon even gequote heeft?
Nee hoor, je komt hier niet voor niets een topic over openen. Er komen misschien meer mensen op de TT af en dan merken ze dat er een OP mist. Waar moeten ze dan op reageren ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef pwxxx het volgende:
Nee blijkbaar niet, maar maakt het uit? Het leest toch ook prima vanuit een lege post?
Doe me een lol en zet het bericht terug.quote:
Dat is kut als je heel gek op iemand bent en als je er na een jaar nog zoveel moeite mee hebt, had je t best zwaar te pakken.quote:
Kan je niet weer een OP maken maar dan duidelijker ? Je kunt niet alleen je gevoelens beschrijven. Leg je situatie uit, hoe is het gekomen ,wat heb je gedaan/wat heeft zij gedaan etcquote:
Give it time, je komt er echt wel overheen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef pwxxx het volgende:
Edit: en sla meteen de eerste 40 posts maar over (bespaar je de moeite).
Poging 2:
Ik spreek iemand al ruim een jaar niet meer maar blijf haar maar missen. Kan er blijkbaar maar niet overheen komen. We zijn een half jaar samen geweest ongeveer, nou ja, samen... we wilden ons niet binden dus officieel had het geen naam. Maar na een tijdje voelde ik zoveel voor haar dat ik toch wilde maar zij niet. Toen is ze met een ander gegaan, maar ik kom er niet over heen lijkt wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |