aaah dat is wel liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Panda72 het volgende:
Mijn moeder belde net ze heeft bami voor mij gemaaktDan hoef ik niet te koken zei ze.
I love my mommy![]()
een keer in de zoveel tijd eet ik ook pannekoeken samen met een vriendin van me zij kan dat echt goed makenquote:
Kon ze niet ff friet halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Panda72 het volgende:
Mijn moeder belde net ze heeft bami voor mij gemaaktDan hoef ik niet te koken zei ze.
I love my mommy![]()
Ik heb gewoon een pak gehaaldquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
een keer in de zoveel tijd eet ik ook pannekoeken samen met een vriendin van me zij kan dat echt goed maken
mja logisch anders ben je fuckin lang bezigquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pak gehaald
Doe ik alleen als ik vrij heb
Ja daarom en de 1 vind alleen naturel lekker, de ander wil met kaas, weer de ander met spek, spek&kaasquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
mja logisch anders ben je fuckin lang bezig
heb een keer voor 10 man staan bakken hele middag bezig geweest
ik vind alles lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daarom en de 1 vind alleen naturel lekker, de ander wil met kaas, weer de ander met spek, spek&kaasen mijn vriend wil altijd met rozijnen
een nooit eindigende discussiequote:
Ik heb zin in ijs!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga een lekkere pizza hawaii naar binnen schuiven zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |