Wat heb jij d'r op?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Toedeledokie!
Jamaar wij hebben zoeen peutert he. Dan mag het!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Grutjes, de jaarlijkse zwalk door de efteling staat hier ook weer op het program.
Kijken of ik niet wat mensen kan warm maken voor Walibi.
De efteling komt mn neus uit.
Laat je die nooit een dagje achter bij de Ikea in de ballenbak?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar wij hebben zoeen peutert he. Dan mag het!.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Laat je die nooit een dagje achter bij de Ikea in de ballenbak?
Bedoel je in het algemeen "mensen" of "mensen hier in het topic"?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Houzer het volgende:
Nog mensen hun vriendin in de kont geneukt?
Walibi vind ik alleen leuk tijdens Halloweenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Grutjes, de jaarlijkse zwalk door de efteling staat hier ook weer op het program.
Kijken of ik niet wat mensen kan warm maken voor Walibi.
De efteling komt mn neus uit.
quote:
C:rewbash!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi NJ, waarom mocht dat topic over dat kdv niet?
Tot over twee weken, JK, was leuk je weer gesproken te hebben.quote:
We krijgen de laatste tijd nogal wat topics die er puur en alleen op gericht zijn om in Google te komen (het forum heeft echt een absurd hoge Googlerating). Van de week nog eentje in SEX van iemand die zich voordeed als waarschijnlijk z'n ex en in de OP vier keer de naam gebruikte en openlijk vertelde over vreemdgaan en de soa's die daaraan overgehouden waren. Binnen no-time staat dat op de eerste pagina zoekresultaten als je op die naam zoekt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi NJ, waarom mocht dat topic over dat kdv niet?
Het is lekker weer. Ik ben in een goede bui.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |