Fietstocht is één woord, boem dikkie.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Fiets tocht overleeft Swets?
Oe lekker. Ik zou ook wel even vakantie willen.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef Houzer het volgende:
Goedemorgen.
Nog 2 daagjes werken en dan weekje vrij
Vrijdag zijn we dicht, en volgende week woensdag ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe lekker. Ik zou ook wel even vakantie willen.
Mja ik heb morgen vrij. Maar ik denk dat als ik maandag en dinsdag ook vrij neem dat er hier iemand uit zijn dak gaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Vrijdag zijn we dicht, en volgende week woensdag ook.
Ik denk dan neem ik maandag en dinsdag lekker vrij.
Een wattuh, JK.?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik krijg nu een beetje het idee dat je een slacker bent, A.
En dan heb jij weer werk!!!1111!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doen T, als het dak kapot is, moet er een nieuw kantoor ontworpen en gebouwd worden.
Altijd leuk 2 weken in de achtertuinquote:Op woensdag 28 april 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Vakantie ook ingeplanned. Eerste 2 weken van juni vrij. Gaan toch niet weg dus 2 weekjes is zat, pak ik in 't najaar nog wel een weekje ofzo.
boem-dikkie moet met een streep. Johnny Knox Ville.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Fietstocht is één woord, boem dikkie.
Ach, dagje befteling, dagje dierentuin, we vermaken ons wel. Maar da's wel de reden dat ik maar 2 weken pak nu ipv de gebruikelijke 3.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Altijd leuk 2 weken in de achtertuinik haat het
Jij bent echt de vleesgeworden meneer Edgar, hè?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
dagje befteling
Toedeledokie!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent echt de vleesgeworden meneer Edgar, hè?
NIET ZO LEUK Hè, ALS MENSEN ZOMAAR KWAKKELOOS DINGEN VERKEERD GAAN TIJPEN????/quote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
boem-dikkie moet met een streep. Johnny Knox Ville.
Grutjes, de jaarlijkse zwalk door de efteling staat hier ook weer op het program.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, dagje befteling, dagje dierentuin, we vermaken ons wel. Maar da's wel de reden dat ik maar 2 weken pak nu ipv de gebruikelijke 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |