Ik gebruik nu Tunewiki. Geinig is dat ie de lyrics erbij toont. Voor de album-art heb ik wel apart de album-art grabber omdat Tunewiki vanwege copyrigh-iissues niet voor alle albums de art heeft.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:28 schreef Soldier2000 het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een musicplayer
Gaat bij de Spica ook zonder meer. Ze moeten wel in het juiste mapje staan. Bij de Legend kun je, dacht ik, door lang te drukken op de gewenste mp3 deze als ringtone selecteren..quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Op m'n Hero hoeft dat niet.
Gewoon nummers uit je muzieklijst selecteren als beltoon (alles is mp3 bji mij).
Telefoon al opnieuw gestart? (of sd-kaartje opnieuw gekoppeld)quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb net een lading mp3 op mijn Hero erbij gezet. De oude nummers herkent hij wel, de nieuwe nummers zie ik niet in de lijst. Deze zijn echter wel mp3tjes. Als ik ze via een Verkenner afspeel, werken ze wel, maar in de lijst staan ze niet.
Moet ik nog ergens een nieuwe zoekopdracht laten geven voor alle mp3's of zo? Ik vind niet de oplossing via google
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:23 schreef Schanulleke het volgende:
Steve Jobs legt uit waarom hij geen Flash meer hoeft.
Goed verhaal eigenlijk wel...
Mooie app en goede integratie met Android! Zo hoor je gebruik te maken van wat het platform te bieden heeft!quote:
http://www.androidworld.n(...)android-beschikbaar/quote:
Wel heel positief in dat artikel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:47 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidworld.n(...)android-beschikbaar/
Hier werkt hij echt geweldig in ieder geval. Contactensynchronisatie.
Hmm, nu heb ik dus opeens (o.a.) Boris van der Ham (@borisham) als Contactpersoon in de telefoon staan. Maar nergens vanuit die contactpersoon-pagina's een linkje naar z'n twitter-profiel volgens mij. Bij het tabje 'Updates en gebeurtenissen' staat alleen nog Facebook en Flickr.quote:
En Android krijgt wél flash. Die doen itt tot apple niet zo moeilijk als apps toegang willen tot de diepere syteemfuncties, het gebrek daaraan is 1 van de redenen waarom Flash op de iPhone zo brak werkt. Flash kan op de iPhone geen gebruik maken van de hardwarematige rendering wat op bv Android dus straks wel mag.quote:
Die link bij het artikel werkte al niet, ik vroeg me af of dit de oorzaak was.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef Pandora73 het volgende:
Leuk, zo'n geweldige nieuwe twitter-app!
Alleen weer echt super ook dat ie dan alleen voor 2.1 beschikbaar is...
Waar blijft de update voor de Hero!!!
(Sorry, frustratie. Moest er even uit.)
Ha, 1.6. Geluksvogel!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:43 schreef Sickert het volgende:
leuk dat de x10 nog maar 1.6 draait dangelukkig is Tweetcaster een prima app
Ik heb dan weer geen ervaring met Peep (geen Sense), maar ik zweer tot nu toe bij Seesmic. Overzichtelijke interface, gemakkelijk te bedienen, meerdere accounts, vaak updates, enz.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik gebruik overigens Peep, die meegeleverd was. Ik heb nooit behoefte gehad een andere te proberen maar weet ook niet goed wat de voordelen van andere clients zijn. Iemand positieve ervaringen om te delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |