Ik vind dat Layar sowieso een veel te vol gestopt commercieel gedrocht is geworden dat eigenlijk alleen geschikt is als gimmick.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef Ireyon het volgende:
Hmm die laatste update van Layar valt wel even tegen zeg..
Ja dat vond ik ook al... Er zijn nu kennelijk ook betaalde layers, maar wat die nou toe gaan voegen... Het was juist zo leuk dat het allemaal gratis was! Als je betaalde dingen wilt, mogen ze daar wat mij betreft een app voor maken...quote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef Ireyon het volgende:
Hmm die laatste update van Layar valt wel even tegen zeg..
Mja maar nu beginnen ze dus al met betaalde 'layers' en semi-verplichte registratie op hun site en dat soort achterlijk gedoequote:Op donderdag 29 april 2010 23:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind dat Layar sowieso een veel te vol gestopt commercieel gedrocht is geworden dat eigenlijk alleen geschikt is als gimmick.
Natuurlijk heeft hij een punt, maar de manier waar het op gegaan is, is zo triest.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:23 schreef Schanulleke het volgende:
Steve Jobs legt uit waarom hij geen Flash meer hoeft.
Goed verhaal eigenlijk wel...
Is niet te vinden in de market via die barcode of die downloadknop of via handmatig zoeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:45 schreef lekzzz het volgende:
Nav launcher gebruikt toch geen internet?
Net aangeschaft omdat ik ook op zoek was naar iets wat helemaal goed was naar mijn wensen. Ben ook blij dat je gewoon vanuit de widget meteen afspraken kan toevoegen. Verder helemaal te customizen naar je eigen wensenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
PureCalendar is wat je zoekt. Kost een paar dollar maar dat is die app zeker waard. Je kan die widget ook koppelen aan een taskmanager en je kan vanuit de widget een event toevoegen. Pure klasse, ben blij dat ik destijds niet moeilijk heb gedaan over die paar dollar.
Een beetje droevig, hoe behandel ik m'n gebruikers als kleuters. "Ik bepaal wel wat goed voor je is."quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij een punt, maar de manier waar het op gegaan is, is zo triest.
op de x10 wel iig zal dan vast op alle androids zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:21 schreef fruityloop het volgende:
Moet je op de Legend persé een ringtone app hebben om een mp3 als beltoon te kunnen gebruiken?
Op m'n Hero hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
op de x10 wel iig zal dan vast op alle androids zijn.
Op de Legend ook niet, ik flikker ze er gewoon vanaf m'n pc op.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Op m'n Hero hoeft dat niet.
Gewoon nummers uit je muzieklijst selecteren als beltoon (alles is mp3 bji mij).
Dat er op zetten is de moeite ook niet, ik kan ze niet selecteren als beltoon. Maar uiteraard is daar een prima app voor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op de Legend ook niet, ik flikker ze er gewoon vanaf m'n pc op.
'k Weet niet of het aan Android of gewoon aan de snelheid van de Desire ligt, maar 'k heb de laatste tijd geen applicaties meer afgesloten (gebruikte daarvoor wel een taskkiller) en het is nog niks langzamer geworden. Integendeel, applicaties zijn veel sneller weer opgestartquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Andyy het volgende:
Met Android 2.1 is de flashgeheugen sneller/effectiever, betekend dat ook dat alles soepeler werkt enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |