![]()
Erg mooie vrachtwagen en nog in goede staat. De vrachtwagen heeft een kraan die kan bewegen en de balken kan oppakken (alles handmatig).
Van de balken kun je een garage of iets maken wat je leuk vind (zoals het voorbeeld op de foto)
De aanhanger kan los gekoppeld worden. Hierop worden de grotere balken vervoerd.
Nieuwprijs: 45euro
Mijn vraagprijs: 25euro![]()
![]()
![]()
Erg mooie grote vrachtwagen. De aanhanger kan losgekoppeld worden.
Op de aanhanger kan de raket vervoerd worden. Deze word er op vast gezet en kan dus niet snel eraf vallen.
De raket heeft ook wieltjes aan de onderkant waardoor hij dus ook zelf kan geduwd worden.
De raket kan van de bovenkant open en daarin bevind zich nog een ton zonder inhoud. Hierin kan wel nog wat ingedaan worden zoals zand ofzo.
Nieuwprijs: 65euro
Mijn vraagprijs: 40euro![]()
![]()
![]()
Een heel erg mooie kraan is dit. Heeft aan de onderkant vier uitklapbare poten die dicht zijn voor te rijden en die uitgeklapt en uitgedraaid kunnen worden als de kraan helemaal opgebouwd word.
Aan de zijkant bevind zich een ruimte voor de kraanmachinist deze kan tijdens het rijden naar binnen worden gevouwen en bij het opbouwen uitgevouwd.
Er zitten 2 draai mechanismes op die de kraan kunnen laten kantelen en de haak omlaag en omhoog kan doen.
De kraan kan 360 graden gedraaid worden beide kanten op.
Hij kan van grote worden veranderd door de tussenstukken te plaatsen en zo kan die tot 1.5meter groot worden.
Om dit allemaal netjes en stabiel te houden zit er nog een los doosje bij wat je normaal kunt vullen met zand of water of iets anders. Deze heb ik al gevuld en dit krijgt u er ook bij. Hij is gevuld om hem goed stabiel te houden op de grootste hoogte.
Nieuwprijs: 100euro
Mijn vraagprijs: 65euroAlle vraagprijzen zijn als je het komt ophalen (midden limburg)
Verzenden is pakketpost maar kan wel (bij de kraan maak ik dan wel het doosje leeg aangezien dat weer een kilo scheelt)
Niet eens met de prijs laat het dan weten met een bod.
Alles bij elkaar kopen? 100euro met ophalen (verzenden kan ook)