Helaas niets gevonden in die stadquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:37 schreef HugoBaas het volgende:
Als het goed is heb je achternaam en woonplaats aangezien je geld hebt overgemaakt.
Dat adres van die gast heb je zo gevonden hoor
Politie doet echt niets ik denk dat ik wat internet vrienden optrommel van het kamp en er dan eens even langsgaquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:38 schreef ManianMan het volgende:
- Aangifte doen
- Langs gaan met politie en geld eisen
Big Frank is dat zoiets als pistolen paultje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:38 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Stort een cent, met dreigementen als bijschriften. Als dit niet helpt kun je nog altijd Big Frank proberen.
Link Zijn kvk nummer klopt ook je kan hem zo natrekken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Big Frank is dat zoiets als pistolen paultje?
heb je een mailadres van hem...
Geef de naam en plaats eens als je wil.quote:
www.bigfrank.nlquote:
Nietquote:
Nou als ik wordt opgelicht zou ik diegene vinden en mijn geld eisen en als dat niet lukt dan volgen er wat minder leuke dingen voor degene die me oplicht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef tuintegel het volgende:
Boven de 20 euro wil ik meestal nog wel de moeite doen om het op te halen . Een vroegere vriendin van mij hield zich bezig met dit soort praktijken (wel cashen en niks leveren) . Ze is er helaas echter nooit voor gepakt . Ze is wel helemaal achterhaald qua persoonsgegevens op diverse oplichtingsites , de politie deed er echter niets aan.
Jammer dat Marktplaats geen oplossing biedt als speurders ofzo , daar moet je je adresgegevens enzovoort opgeven en dan krijg je een brief thuis met registratiegegevens. Biedt toch iets meer zekerheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |