abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2000 @ 22:49:00 #1
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_263661
Tja, eerst gooien ze Jop eruit, bang voor negatieve publiciteit.
Als dan vervolgens blijkt dat die jongen (begrijp niet waarom trouwens...) alleen maar positieve publiciteit krijgt, wordt Antonette weken achter elkaar op uitbraak gestuurd, waarbij Jop natuurlijk op komt draven en prominent aanwezig is (en in beeld komt). Is er een weekje geen uitbraak (en dus geen Jop) geweest? Geen nood, dan wordt Jop gewoon naar de BUS gebracht.....

En het ergste is nog dat hij staat te springen om op wat voor manier dan ook (zelfs bij het programma wat hem als crimineel afschilderde) op tv te komen, zodat zijn single volgende week misschien wel op plaats 24 staat....

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje (Datum 15 Mei 2000).]

  maandag 15 mei 2000 @ 23:12:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263662
Voorlopig is zijn 'single' waarschijnlijk alleen gekocht door SBS en de platenmaatschappij.

  dinsdag 16 mei 2000 @ 02:35:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_263663
Alles wijkt voor het grote mediageile circus. Jop gaf overigens al snel na zijn vertrek aan dat hij vooral wilde blijven knallen, en dat er genoeg negatiefs over de bus was gezegd, waar hij dus niet aan mee wenste te doen. Hij heeft SBS6 ook nodig om in de picture te blijven om bekende Nederlander te worden/blijven, en SBS6 kan, met de inzakkende kijkcijfers, Joppie weer goed gebruiken als publiekstrekker.

Zo wordt je eruit gekotst, en zo wordt je weer naar binnen geklotst. Kan allemaal bij de dampende campingzender SBS6. Niets is programma directeur Bart in 't Hout en zijn kompanen te gek.

Ik hoop alleen wel dat ze de ramp in Enschede niet gaan misbruiken voor promotie doeleinden. Ik las iets van dat de bussagiers een plaatje wilde maken voor de slachtoffers ??? Mag ik even een teiltje......het zal toch niet he?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 09:20:00 #4
2932 droppie
is er gek op
pi_263664
Ik neem aan dat dat interviewtje met Job gisteravond "life" was, want die opmerking van hem: "ik schiet wel even een vuurpijltje af of zo iets" n.a.v. de vraag of hij op bezoek wil komen bij de allerlaatste uitzending. Ik bedoel zo'n opmerking valt heden ten dage ook "niet helemaal lekker..." dacht ik zo.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 12:29:00 #5
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263665
Joppie de Floppie
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_263666
quote:
op 05-16-2000 om 02:35 AM schreef R@b het volgende:
Zo wordt je eruit gekotst, en zo wordt je weer naar binnen geklotst. Kan allemaal bij de dampende campingzender SBS6. Niets is programma directeur Bart in 't Hout en zijn kompanen te gek.

Inderdaad, het is allemaal zo schaamteloos hyporcriet geworden.

The trick is to keep breathing
pi_263667
Ach als Jop niet over de juiste hoeveelheid hersencapaciteit blijkt te beschikken om dit soort dingen in te zien dan is ie nog dommer als ik al dacht .
Maar als ie zich er in kan vinden ga ik hem daarop niet veroordelen. Mag ik nu een teiltje .
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  † In Memoriam † dinsdag 16 mei 2000 @ 14:23:00 #8
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_263668
quote:
op 05-16-2000 om 09:20 AM schreef droppie het volgende:
Ik neem aan dat dat interviewtje met Job gisteravond "life" was, want die opmerking van hem: "ik schiet wel even een vuurpijltje af of zo iets" n.a.v. de vraag of hij op bezoek wil komen bij de allerlaatste uitzending. Ik bedoel zo'n opmerking valt heden ten dage ook "niet helemaal lekker..." dacht ik zo.

Ach, ik vond het eigenlijk wel een grappige opmerking. Ik word een beetje naar van dat het hele land de afgelopen dagen op Enschede gericht is. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel erg wat daar gebeurd is, maar het leven gaat door. Zoals ik ergens anders op dit forum gelezen heb dat er juist op 4 mei een gezalliche karaoke avond was georganiseerd voor de bussagiers. Nee, dat is lekker gepast. Die mensen zijn alleen wat langer dood.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 15:07:00 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_263669
quote:
op 05-16-2000 om 02:23 PM schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach, ik vond het eigenlijk wel een grappige opmerking. Ik word een beetje naar van dat het hele land de afgelopen dagen op Enschede gericht is. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel erg wat daar gebeurd is, maar het leven gaat door. Zoals ik ergens anders op dit forum gelezen heb dat er juist op 4 mei een gezalliche karaoke avond was georganiseerd voor de bussagiers. Nee, dat is lekker gepast. Die mensen zijn alleen wat langer dood.

Jompels,
Slaapmeisje


Helemaal mee eens als je nou ieder woord moet gaan letten.

pi_263670
goh dit valt mij mee van jullie!! Ik dacht gelijk toen ik Jop zijn vuurpijlen opmerking hoorde "oeps dat word weer zeiken over Jop op fok.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')