quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef HugoBaas het volgende:
Als je kan internetten ben je niet ziek.
Tering wat ben jij een luie aansteller zeg.![]()
![]()
![]()
Mensen zoals jij
Als je ziek ben lig je in bed.quote:
Moraalridderquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je ziek ben lig je in bed.
Als je kan internetten ben je niet ziek en ga je gewoon naar school of werk.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet jij weten, val mij daar niet mee lastig
Helemaal niet, ik heb gewoon een hekel aan die mongoloide aanstellers.quote:
Ja moraalridder, so what?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja moraalridder, so what?
Wat is er mis met moraalridders? Mensen die een hekel hebben aan moraalridders zuigen juist, want ze weten eigenlijk dat die moraalridders gelijk hebben en worden zodoende keihard op hun plaats gezet en kunnen er dus niks tegen inbrengen. Ja alleen door te zeggen 'moraalridder(s) + smiley'
Kan natuurlijk met de laptop in bed zitten.. En je klinkt teveel als mijn vader.. Als ik dan 2 x per jaar ziek was maakte hij het leven zo zuur dat ik nog liever ziek naar school ging.. Om nou iemand die geen slaap nodig heeft in bed te forceren is gewoon onaardig.. Zal wel jaloezie zijn ofzo..quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En zelf een verlofdag om te rusten opnemen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:34 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Kan natuurlijk met de laptop in bed zitten.. En je klinkt teveel als mijn vader.. Als ik dan 2 x per jaar ziek was maakte hij het leven zo zuur dat ik nog liever ziek naar school ging.. Om nou iemand die geen slaap nodig heeft in bed te forceren is gewoon onaardig.. Zal wel jaloezie zijn ofzo..
Jouw vader heeft groot gelijk, kennelijk leef je nog dus was je niet ziek genoeg. Pas wanneer je koorts had of moest braken dan mocht je vroeger thuis blijven. Geweldig die vaders van de oude stempel, hadden we daar maar meer van, dan zaten we niet met die slappe zakken die thuis willen blijven als er een vliegje in hun oog zitquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:34 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Kan natuurlijk met de laptop in bed zitten.. En je klinkt teveel als mijn vader.. Als ik dan 2 x per jaar ziek was maakte hij het leven zo zuur dat ik nog liever ziek naar school ging.. Om nou iemand die geen slaap nodig heeft in bed te forceren is gewoon onaardig.. Zal wel jaloezie zijn ofzo..
Reken maar eens uit hoeveel dagen hij geen 'verlof' heeft en jij wel per jaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En zelf een verlofdag om te rusten opnemen.
Vaders
Nog niet door hebben dat ik aan het trollen benquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Reken maar eens uit hoeveel dagen hij geen 'verlof' heeft en jij wel per jaar
Wat een reacties zeg, kan dit topic niet beter naar PUB?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mensen die zogenaamd ineens aan het trollen zijn wanneer het ze goed uitkomtquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nog niet door hebben dat ik aan het trollen ben
Faalhaas eerste klasquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mensen die zogenaamd ineens aan het trollen zijn wanneer het ze goed uitkomt
Vervolgens een goedkoop potje gaan schelden als je het verder echt niet meer weetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |