zulke auto's brengen nooit veel op hoor...quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef sjonwa het volgende:
Bied alles aan waar je van af wilt !!!!!!!
Liefst onder de 250 euro
Geen apk, geen werkende remmen, geen onderhoudn allemaal geen probleem.
Ik zoek een oude barrel om zelf op te knappen, zodat de nieuwe uit de deur kan
need the money
Kan een hobby zijn .quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef T42 het volgende:
[..]
zulke auto's brengen nooit veel op hoor...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef T42 het volgende:
[..]
las het verkeerd d8 dat hij een goedkoop barrel zocht om op te kanppen en te verkopen
een golf voor 150 euro overgekocht, een setje g60 bumpers op, setje afgeragde bbs'sjes, en nog een japanse pot.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef T42 het volgende:
[..]
zulke auto's brengen nooit veel op hoor...
niet echhtquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
totaal geen voorkeuren wat voor soort etc?
uiteindelijk gaan al me wagens er wel met een maand of 2 wel eruitquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef T42 het volgende:
[..]
las het verkeerd d8 dat hij een goedkoop barrel zocht om op te kanppen en te verkopen
klinkt interesantquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:33 schreef Stommerik het volgende:
Ik heb een alfa romeo 145 voor je die je voor 250 euro hebben mag. Zonder APK en uit 1998! Laat ff weten of je geintereseerd bent!
Geen lpg. Kan vandaag wel ff foto's maken. Ook nog geen advertentie. Geen APK trouwens omdat ik er verder geen geld meer aan uit wilde geven. Komt er waarschijnlijk nog wel doorheen denk ik. Maar hij moet opgehaald worden met ambu of aanhanger.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:47 schreef sjonwa het volgende:
[..]
klinkt interesant
heb je ook een advertentie
of foto's
heeft er ook lpg ooit ingehangen of? (aangezien zo een 75% van die alfa's op lpg lopen of geloopt hebben)
gr
waarom met autoambulance of trailerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef Stommerik het volgende:
[..]
Geen lpg. Kan vandaag wel ff foto's maken. Ook nog geen advertentie. Geen APK trouwens omdat ik er verder geen geld meer aan uit wilde geven. Komt er waarschijnlijk nog wel doorheen denk ik. Maar hij moet opgehaald worden met ambu of aanhanger.
geen apk betekend niet dat er niet meer gereden mee kan worden, dat het niet mag is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:34 schreef Stommerik het volgende:
Nee hij is niet apk gekeurd dus mag je er niet mee rijdenEn hij heeft lekke band maar die kan wel verwisseld worden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |