Hopelijk ook wat vooruitgewerkt, want nu als dertiger...quote:
Eind 20 pas, zo rond m'n 27equote:
Ja ik moet teren op die 3 jaartjes single als eind 20-jarige ...............quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk ook wat vooruitgewerkt, want nu als dertiger...
Vandaag moet ik de eerste zelf doen... heb er vannacht (nou ja, vanochtend) nog over gedroomdquote:
We kunnen zondag wel wat inhalenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet teren op die 3 jaartjes single als eind 20-jarige ...............
quote:
Tof, ik keek gisteren nog maar er was niks. Behalve dat ik een beetje bang/gefascineerd werd door die foto's die zo achter elkaar zitten (linkerbovenhoek).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaag moet ik de eerste zelf doen... heb er vannacht (nou ja, vanochtend) nog over gedroomdIk ga er een filmpje van maken.
Net als normaal toch?quote:
Wat is jammer?quote:
Kontje verkopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef Deceit het volgende:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.html
ik moet hier donderddag naar toe...!!! maar fuck hoe kom ik aan 2 kaartjes?! t is sold out gvd
Yeah, d'r moeten er nog een paar bijquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof, ik keek gisteren nog maar er was niks. Behalve dat ik een beetje bang/gefascineerd werd door die foto's die zo achter elkaar zitten (linkerbovenhoek).
waar hebben we het over? Eten, drinken, pimpampetten, mensergerjenieten of keiharde seks?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Poll: Wat vind je belangrijkerKwaliteit (hoe goed/lekker) Kwantiteit (frequentie/hoe vaak)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Seks natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar hebben we het over? Eten, drinken, pimpampetten, mensergerjenieten of keiharde seks?
Marktplaats.nl?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef Deceit het volgende:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.html
ik moet hier donderddag naar toe...!!! maar fuck hoe kom ik aan 2 kaartjes?! t is sold out gvd
En de samenhangen daartussen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmz... Wat vinden jullie belangrijker, kwantiteit (hoe vaak) of kwaliteit (hoe goed)?
Of wacht, ik open er een poll over.
Oeh, dat is ook een leuke poll.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de samenhangen daartussen...
Zorgt een hoge kwantiteit uiteindelijk voor meer kwaliteit, of maak je je er met een jantje van L vanaf?
Mja....... 1x per 5 jaar geweldige sex vind ik toch wel ondergeschikt aan 25x goede sex.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Poll: Wat vind je belangrijkerKwaliteit (hoe goed/lekker) Kwantiteit (frequentie/hoe vaak)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |