quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft toch net pas ontdekt dat die Jeroen daar komt optreden?
wat is er met je knie gebeurd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed he
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
Dan loop je je gewoon aan te stellen en had je er eerder achteraan gemoeten
waar zijn jouw verkleedfoto's?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lelijke mensen
maar hoe heb je het nou precies voor elkaar gekregen dan? ook aan de valium?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed he
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat het een wanhopige poging was op iets van liefde enzo
, maar dit is gewoon lamzakkerig.
leedvermaakquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk herinner ik me zulke dingen
bedrijfsongevalquote:
Het komt allemaal vrij wanhopig over ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!
Op mijn PCquote:
nee hoor, gewoon gaan en feesten en misschien krijg je hem als bonusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!
Ja, erg leuke jaren 80 tracksquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:19 schreef Steve het volgende:
[..].
Vooral Alleen uit de eerste jaren heeft ze toch best wat tofs.
O 't gata obver de iT? Da's toch al tijden bekend dat die heropend zou worden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
![]()
Die gaat daar sowieso naartoe, en omdat iedereen erover praatte hier in denbosch hoe geweldig het si dat de it 'her'opent wordt!
Nja en je reacties tot nu toe niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd, die dag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, jij wilde ook uitgenodigd worden de vorige keer! Niet eronderuitkrabbelen.
Verdulle.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd, die dag.
Oei, moeilijk.......quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:19 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik heb door Glee wel haar muziek een beetje herontdekt. Vooral uit de eerste jaren heeft ze toch best wat tofs.
Maar het 8e wereldwonder.... nee.
Het is net zo luchtig als je hoofd. You'll love it!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, Glee schijnt echt leuk te zijn. Ik kijk dat niet, moet dat toch maar eens gaan doen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is net zo luchtig als je hoofd. You'll love it!
Ik denk dat ie z'n weg wen naar binnen neukt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
maar Deceit, wat is your back up plan?
You know you love me. X O X Oquote:
Marktplaatsen, Marktplaatsen maar dat gaat niet lukken.. is bijna of geen aanbod.. Eigenlijk geen Back-up planquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
maar Deceit, wat is your back up plan?
grrr, remember 3 in 3,5 jaar!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n weg wen naar binnen neukt.
En dan madlessly in love valt met die catwalkhomo als ze elkaar "spontaan"l eren kennen, en die dan ook met hem. Tot een loslippige vriend laat vallen hoe Deceit binnen is gekomen (door te neuken) en dat hij er heen is gegaan vanwege hem van de TV en het sprookje in duigen valt.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
textmessages zijn de deur uit!. Dus ik hoop gauwquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef Deceit het volgende:
Wanneer denk je er iets van af te weten mike? ben zo benieuwd!
Meest waarschijnlijke optie...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je zal ze de kost geven die dat echt doen.
En daarmee hebben we de volgende aflevering in deze soapquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan madlessly in love valt met die catwalkhomo als ze elkaar "spontaan"l eren kennen, en die dan ook met hem. Tot een loslippige vriend laat vallen hoe Deceit binnen is gekomen (door te neuken) en dat hij er heen is gegaan vanwege hem van de TV en het sprookje in duigen valt.....
Ach en wee, the drama!
Ik moet ophouden met serie skijken
Ja, maar nu ben je vrij en je bent wanhopig, en dat deed je in je tienerjaren en dus oude gewoontes...quote:
Nou als die Jeroen net zo is in het echt als op tv dan hoef je alleen maar te zeggen hoe goed ie is en dan eet ie uit je hand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan madlessly in love valt met die catwalkhomo als ze elkaar "spontaan"l eren kennen, en die dan ook met hem. Tot een loslippige vriend laat vallen hoe Deceit binnen is gekomen (door te neuken) en dat hij er heen is gegaan vanwege hem van de TV en het sprookje in duigen valt.....
Ach en wee, the drama!
Ik moet ophouden met serie skijken
Is het er zo eentje ja?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als die Jeroen net zo is in het echt als op tv dan hoef je alleen maar te zeggen hoe goed ie is en dan eet ie uit je hand.
Nou technisch gezien kwam ik er achter dat hij de eigenaar/organisator was van een feest waar ik al 2 jaar heenging... en daarna gingen we met elkaar naar bed..... en de keer daarna ben ik gratis naar het feest gemogen. Dus helemaal "ik ga met hem naar bed want ik wil gratis daar naar binnen"was het niet hoor! In my defense!quote:
nee da's waar. Dit valt onder het kopje: 'da's mooi meegenomen'quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou technisch gezien kwam ik er achter dat hij de eigenaar/organisator was van een feest waar ik al 2 jaar heenging... en daarna gingen we met elkaar naar bed..... en de keer daarna ben ik gratis naar het feest gemogen. Dus helemaal "ik ga met hem naar bed want ik wil gratis daar naar binnen"was het niet hoor! In my defense!
Ja 1 of 2, weet het niet meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee da's waar. Dit valt onder het kopje: 'da's mooi meegenomen'![]()
Maar dat was eenmalig? het gratis naar binnen, he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |