Je bedoelt die tent? Nee, voor allerlei pluimage.quote:
Klopt! Maar wij hadden de onofficiële opening. Zo'n ons kent ons feestje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef Deceit het volgende:
he? Opening is de 29e toch? anyway ik MOET daar de 29e naar toe maar het is sold out.. heb 2 kaarten nodig.. ik ga echt janken!!!
Ja en daar wil ik dus echt niet naar toe.. Ik wil naar club Airquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt die tent? Nee, voor allerlei pluimage.
De echte relnichten gaan naar the Exit.
Oh, heb je misschien de kans 2 kaartjes voor mij te regelen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Klopt! Maar wij hadden de onofficiële opening. Zo'n ons kent ons feestje.![]()
Als ik wist dat het was! Dan zeker ja!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef mike_hunt het volgende:
Had je niet eerder achter die kaarten aan gemoeten?
De Exit is erg leeg momenteel hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt die tent? Nee, voor allerlei pluimage.
De echte relnichten gaan naar the Exit.
Ik ken je niet eens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh, heb je misschien de kans 2 kaartjes voor mij te regelen?
Echt waar? In mijn tijd (100 jaar geleden) ben ik er weleens geweest, toen was het echt steeds afgeladen. Het heette toen 'de afhaalchinees'quote:
Als je iets kan regelen dan ja.. graag!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens.![]()
Ik denk niet dat me dat gaat lukken.MIsschien gastenlijst.
Met dat soort feestdagen moet je ruim van te voren al gaan bedenken wat te doen i.v.m. kaarten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:54 schreef Vlarp het volgende:
De wereld vergaat vast niet zonder die kaarten.
Homo tenten zijn sowieso overrated op dat punt
Whoo!quote:
kaartjes wat is dat, ik loop altijd gewoon doorquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met dat soort feestdagen moet je ruim van te voren al gaan bedenken wat te doen i.v.m. kaarten.
Vroeger moest je voor de kroegen waar je normaal zo naar binnenloopt, nu ook kaarten van te voren halen op dat soort dagen. zoals Beetles, Cash etc. als ze nog bestaan
Maar wat is een gastenlijst dan? Ik bedoel.. dan mag je de kaarten aan de deur halen??quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met dat soort feestdagen moet je ruim van te voren al gaan bedenken wat te doen i.v.m. kaarten.
Vroeger moest je voor de kroegen waar je normaal zo naar binnenloopt, nu ook kaarten van te voren halen op dat soort dagen. zoals Beetles, Cash etc. als ze nog bestaan
Supperclub is ook altijd wel leuk! Gbarquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als je iets kan regelen dan ja.. graag!heb zelden zo graag iets gewilt..
Maar het gaat wel dan om 2 kaarten.. Heb er zoveel voor over!
Ik denk begin juli. Moet voor Nijmegen toch daar zijn, maar dan wil ik wel een beetje gesettled zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whoo!En wanneer ga je nu weer voor onbepaalde tijd terug naar NL?
you red carpet bitchquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kaartjes wat is dat, ik loop altijd gewoon door
Gastenlijst is dat de doorbitch met een lijst staat. Je zegt je naam en als je erop staat mag je erdoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar wat is een gastenlijst dan? Ik bedoel.. dan mag je de kaarten aan de deur halen??
Waar dan in de praktijk niets van terecht komtquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of juist hele creatieve fantasievolle seks.
Ook niet de mijnequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ang3l zijn, dat is niet mijn fetisj
22, en de ander 24quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gastenlijst is dat de doorbitch met een lijst staat. Je zegt je naam en als je erop staat mag je erdoor.
hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
Jezus crisis, it's the end of the world as we know it!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef Deceit het volgende:
he? Opening is de 29e toch? anyway ik MOET daar de 29e naar toe maar het is sold out.. heb 2 kaarten nodig.. ik ga echt janken!!!
that u remember?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dit keer niet van de trap gevallen?
dan moet ie maar naar binnen sneaker of even op zn knieen voor de bouncerquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis, it's the end of the world as we know it!
Als het echt zo belangrijk was, was dan op tijd
thank you, maar de laatste tijd meer thuiszit bitchquote:
Ja, maar nee, ik bedoel, je gaat naar amsterdam, en dan is daar de feest der feesten.. op koninginnenacht.. hotelletje geboekt..!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis, it's the end of the world as we know it!
Als het echt zo belangrijk was, was dan op tijd
o ja, je elfenfeestje. Xag net een andere topic met allerlei foto's van verklede mensen. Sommigen zag er wel vet uit!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet de mijne
Verkleden =/= Fetisj in alle gevallen
Zou anders een geile zooi worden tijdens carnaval!
Omdat R. er is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
thank you, maar de laatste tijd meer thuiszit bitch
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar nee, ik bedoel, je gaat naar amsterdam, en dan is daar de Hetfeest der feesten.. op koninginnenacht.. hotelletje geboekt..!
En dat bedenkt je je last minute, dat je in Amsterdam op het feest der feesten wilt zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar nee, ik bedoel, je gaat naar amsterdam, en dan is daar de feest der feesten.. op koninginnenacht.. hotelletje geboekt..!
Er waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lelijke mensenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je elfenfeestje. Xag net een andere topic met allerlei foto's van verklede mensen. Sommigen zag er wel vet uit!
o.k. i'm a nice guy.. Laat mij ff kijken of ik wat kan doen. Maar ik geef het weinig kans. maar goed, niet geschoten is een volle zak is altijd mis.quote:
Hij heeft toch net pas ontdekt dat die Jeroen daar komt optreden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat bedenkt je je last minute, dat je in Amsterdam op het feest der feesten wilt zijn?
hello! Ze is het 8e wereldwonder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:09 schreef creno het volgende:
vlarp, was wat dat vorige keer nou dat je zo aan 't juichen was om madonna ?
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed hequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Omdat R. er is?Kan je je niet helemaal laten gaan...?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. i'm a nice guy.. Laat mij ff kijken of ik wat kan doen. Maar ik geef het weinig kans. maar goed, niet geschoten is een volle zak is altijd mis.
Stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
hello! Ze is het 8e wereldwonder.![]()
long live the Queen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |