quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft toch net pas ontdekt dat die Jeroen daar komt optreden?
wat is er met je knie gebeurd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed he
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
Dan loop je je gewoon aan te stellen en had je er eerder achteraan gemoeten
waar zijn jouw verkleedfoto's?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lelijke mensen
maar hoe heb je het nou precies voor elkaar gekregen dan? ook aan de valium?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee vanwege mijn knie, dansen gaat niet zo goed he
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat het een wanhopige poging was op iets van liefde enzo
, maar dit is gewoon lamzakkerig.
leedvermaakquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk herinner ik me zulke dingen
bedrijfsongevalquote:
Het komt allemaal vrij wanhopig over ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!
Op mijn PCquote:
nee hoor, gewoon gaan en feesten en misschien krijg je hem als bonusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ok ik had er maar 1 x iets van gehoord! En dat Jeroen er naar toe gaat en dan op Twitter dat zegt! Maar als ik dit zeg komt het toch zielig over ofniet?!!!!!
Ja, erg leuke jaren 80 tracksquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:19 schreef Steve het volgende:
[..].
Vooral Alleen uit de eerste jaren heeft ze toch best wat tofs.
O 't gata obver de iT? Da's toch al tijden bekend dat die heropend zou worden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
![]()
Die gaat daar sowieso naartoe, en omdat iedereen erover praatte hier in denbosch hoe geweldig het si dat de it 'her'opent wordt!
Nja en je reacties tot nu toe niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd, die dag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, jij wilde ook uitgenodigd worden de vorige keer! Niet eronderuitkrabbelen.
Verdulle.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd, die dag.
Oei, moeilijk.......quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:19 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik heb door Glee wel haar muziek een beetje herontdekt. Vooral uit de eerste jaren heeft ze toch best wat tofs.
Maar het 8e wereldwonder.... nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |