abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2000 @ 22:22:00 #1
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_263656
In de live-uizending zei Sylvana het volgende:
Volgende week maandag gaat er weer een passagier uit de bus, waarna we op 5 juni in de finale-uitzending zullen zien wie de winnaar is.
Dus toch.......
pi_263657
Je hebt gelijk, Pluisje. Itsme's informatie blijkt dus inderdaad te kloppen.

quote:
De spanning neemt toe

datum: Zaterdag 20 mei 01:05

bron: Internetredactie

Nu de eindstreep dichterbij komt neemt de spanning bij de twee heren toe, zeker met de laatste wegstemronde van maandag in zicht. "Ik word wel steeds zenuwachtiger," zegt Iwan, "maar het voelt anders dan dat je in de vierde week al wordt weggestemd." Ook Eric is er mee bezig, al kijkt hij nu naar de anderen, vooral de drie dames. Eric zegt hierover: "Zij denken ook aan het einde. Dat merk je aan ze, die kleine dingetjes. Maar ik ben er eigenlijk ook wel mee bezig."
Tessa is binnen met Antonette ook aan het filosoferen over de laatste weken. Tessa: "Alle dingen flitsen nu door je hoofd in, misschien omdat het nog maar zo kort duurt." Maar ook Antonette is bezig de laatste weken en haar populariteit: "Hoe langer ik op de eerste plaats sta, hoe langer ik me er druk over maak. Sinds Jop eruit is ben ik steeds de populairste geweest. M´n ouders gaan nu al tegen me zeggen: wordt wel duur steeds, dat bellen."



[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 Mei 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 20 mei 2000 @ 10:49:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263658
oftwel, de vragen die de passagiers hadden t.o.v de redactie zijn nu beantwoord, en Tessa heeft haar zin.?

(waar een gesprek met B&E al niet goed voor is, en waar een verspreking van Sylvana toe kan leiden)

pi_263659
Ha die Quenda. Ja kan je nagaan. Ik hoorde dit dus al bijna 2weken geleden toen ik bij de liveuitzending was dat Mike weg moest, maar toen waren ze er nog over a.h vergaderen zei Rogier. ZOu het zo zijn dat Sylvana zich versproken heeft? ik weet het niet. ze vertelde dat er nog maar 1 wegstemming plaats zou vinden en dat we v.d overige passagiers in het begin van juni een keuze konden maken.DUs denk het niet.
Wat ik wel vreemd vind is dat er niets op de sbssite over staat, stond. Wel leuk trouwens. Wij op internet en vooral Fok zijn vaak de eersten met het nieuws. hehehe.
Zo ook met vertrek van JOp. maar toen werd ik niet geloofd, (had het van Nora)logisch door de 1 april grap van Jop.
Maar niemand die deze primeur betwijfelde. paste precies in straatje van sbs. er klopte toch al iet\s niet omdat ze anders 1 week tekort hadden. Maar wat ik niet begreep is dat jullie het over Tessa hebben en dat n.a.v haar gesprek met ? hoe zit dit? heb ik watt gemist.
pi_263660
In de uitzending van vanavond werd gesteld dat a.s. maandag iemand wordt weggestemd en dat de maandag erop degene met het minste stemmen moet vertrekken. Het wordt dus een finale met drie passagiers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')