Link naar stream?quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:46 schreef Saviola het volgende:
Op ESPN zappen ze trouwens naar Hawks-Preds, dat staat 3-3 eind eerst periodewat een gekke wedstrijden vanavond.
edit: 4-3 Hawks zelfs![]()
maar nu ook wel bedtijd
Ik heb gewoon het gevoel dat ze moe zijn van het reguliere seizoen. Ook al zouden ze game 7 winnen dan vliegen ze er alsnog uit in de volgende ronde. Flyers zijn helemaal uitgerust nu. Van de 3 thuiswedstrijden hebben ze er maar 1 gewonnen. Vooruitzichten zijn niet zo goed en de Canediens hebben ook nog het momentum. Maar goed 54 shots op goal en maar 1 goal? Ik weet wel waar het probleem ligt hehe. Vorig jaar precies het zelfde met Lundqvist in de 1e ronde....quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:23 schreef nyny83 het volgende:
[NHL playoffs] Bruins schakelen Sabres uit
Inderdaad ongelofelijk Katth. In game 7 moeten ze het toch wel afmaken? Verder: als we het dan toch over choken hebben dan mag Semin wel even een stapje terug doen. Haal hem van die eerste line af en knal Knuble daar neer om het net te crashen en ruimte te maken voor Ovie. Backstrom erbij op de line en je hebt bijna een garantie voor goals.
En scherp beginnen!!!!
Shorthanded heeft tot nu toe goed gewerkt deze serie, hij heeft een goal + assist shorthanded. Dus daar valt niets aan op te merken. Maar op de powerplay afwisselen met Brooks Laich voor het net, daar komt hij tot zijn recht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:59 schreef nyny83 het volgende:
Nouja ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien en Semin viel ook nauwelijks op, maar hij had wel 21 minuten ijstijd en Knuble maar 17. Bovendien werd Semin vaker opgesteld in de powerplay en heeft Knuble ook nog eens 2,5 minuut shorthanded gespeeld. Wat mij betreft moet Knuble vaker gebruikt worden, en dan in combinatie met Backstrom en Ovie.
Dat kan ook betekenen dat het andere team een ijzersterke goalie heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef Saviola het volgende:
"Lekker boeiend wie er scoort" is natuurlijk wel relatief als je op 54 schoten maar 1 goal maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |