abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_263629
Hhmmmpffff
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  maandag 15 mei 2000 @ 20:27:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263630
MagaTop100 ook wel de CommercieleSmakelozeBaggerTop100 genoemd. En Jop staat slechts 25e?
pi_263631
De BUS-hitparade.

25) Jop, ‘Jij bent de zon’
28) Alex, ‘Een bossie rooie rozen’.
max 55) DJ Madman, ‘Sex in de BUS’
max 79) Golden Earring, 'Miles away from nowhere'
geflopt?) Aziz, 'Knallen'
binnenkort) Seki, 'Vamos a la Playa'

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 20 mei 2000 @ 09:20:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263632
aanvulling:
Cynix®-liefde is...samen streamen (een wazige ode aan een persoon die hij in stilte aanbid)
Sanne®-Hallo, hallo, hallo, Ik ben Sanne®
Drazzy®-ik wil ook zó'n meid met van die tietjes aan de voorkant
Mirrorman& Puckz-de ericandellen song (lijkt een beetje op het liedje wat Harry Belafonte ooit schreef)

ook heb ik , uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er iemand bezig is met een "ik hou van Esmerlalda lied.

(overigens, deze songs worden uitgebracht op een verzamelcd , de naam zal zijn: FOK!the best of....)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Mei 2000).]

pi_263633
hehehehe zullen es zien wat we kunnen doen

Grtz,

Meerhoerman.

pi_263634
Gna Gna
  zaterdag 20 mei 2000 @ 10:07:00 #8
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_263635
Ik Heb dat Nummer al Neergehaald In Mp3 formaat
Ja Nu Vind Ik hem Wel leuk...

Marcel

Back On track<P>
pi_263636
Mirror, wanneer gaan we de studio in?


------------------------------------------
Ik wil ook zo'n meid met van die tietjes aan de voorkant!

[Dit bericht is gewijzigd door Drazzy® (Datum 20 Mei 2000).]

  zaterdag 20 mei 2000 @ 12:46:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263637
Mirrorman: een bossie rooie dozen
Cynix® & Sanne®-Samen zijn, is samen streamen, samen lezen, samen heel intens gelukkig zijn...
  zaterdag 20 mei 2000 @ 15:57:00 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_263638
Een bussie, een bussie een bussie vol met dozen


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_263639
LOL R@B!

quote:
Deze week al nummer één????

[28/5/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]

We zitten in spanning af te wachten. De verkoopcijfers worden geteld voor de megatophonderd. Hoe hoog zal Jop staan, deze week nog op 2 of staat hij al op 1??? We wachten af en zullen het zo snel mogelijk vermelden.


Bron: Jop's fansite


Het is nummer 4 geworden: http://cgi5.wxs.nl/cgi-bin/megatop100/megatop100.cgi


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 28 Mei 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 29 mei 2000 @ 00:20:00 #13
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_263640
ik wou dat ik zo'n goede stem had als jop.
ik denk dat iedereen jaloers is dat wij niet zo goed kunnen zingen.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 30 mei 2000 @ 00:00:00 #14
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_263641
helaas, hij staat al op 2 in de nieuwe top 100.
het zegt iets over de smaak van het cd single kopend publiek.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_263642
Bron: Jop's fansite:

quote:

Antonette belt, Jop op nummer 1!!!??? [31/5/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]

's avonds belt Antonette Jop om hem te bedanken voor de actie met het vliegtuigje die middag. Jop laat Antonette ook nog even weten dat het feest wat haar te wachten staat volgende week dinsdag helemaal geregeld is. Ze vraagt nog of alles goed gaat met Jop. Jop: Ja, alles gaat goed ik sta nu zelfs op 1 in de mega tophonderd (midweek telling)!!! Dit nieuws was dus nieuw en natuurlijk geweldig om te horen. Jop blijft dus gewoon doorknallen. Nu ook de videoclip uit is gaat dat vast wel goedkomen en Jop kennende gaat hij ook door met knallen.

Jop op nummer 1 in de mega top honderd!!! [1/6/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]

Jawel het is nu onofficieel officieel zover! In de midweek telling van de mega-tophonderd staat Jop op nummer 1. Hij is Bon Jovi dus voorbij!! Nu op naar goud????!!! Het zou natuurlijk te gek zijn! Wij, dus Jop ook, wiilen alle fans bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt en hopen dat het zo door zal blijven gaan. Het is echt te gek!!!!




I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_263643
we blijfe gewoon doorknalle...

pi_263644
http://www.megatop100.nl/index2.shtml


Jaargang 8 - nummer 22 - zaterdag 3 juni 2000
...

1 1 4 1 bon jovi IT'S MY LIFE

2 4 3 2 jop JIJ BENT DE ZON

3 2 6 1 britney spears OOPS!... I DID IT AGAIN

  donderdag 1 juni 2000 @ 22:19:00 #18
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263645
Wie koopt er in vredesnaam nou zo'n wanprodukt?!
  donderdag 1 juni 2000 @ 23:17:00 #19
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_263646
vinden jullie het niet raar dat ik dat stomme liedje nog nooit heb gehoord. het staat nu gewoon op 1 EN IK HEB HET ECHT NOG NIET GEHOORD. wordt het soms niet gedraaid op 538? ik ken dat fucking liedje nou nog niet, terwijl jullie het er al weken over hebben, ik neem aan dat het niet om aan te horen is, maar ik zou het zo graag eens willen horen. ben ik misschien de enige nederlander die jop nog niet heeft horen zingen? kom ik nou in het guiness book of records?
wanna play?
pi_263647
Een zeer bekende truc is het terugkopen door de platenmy van hun eigen plaatjes. Promotie noemen ze dat. Wat is voor Fons nu niet de beste manier op zijn produkt "De Bus" naar het buitenland (vooral Duitsland) te promoten door er op te wijzen, dat alle liedjes, die met De Bus te maken hebben gehad hits zijn geworden? Hét bewijs van de populariteit van het programma.
In Duitsland vindt precies hetzelfde plaats met ex-BBer Zlatko. Die staat nummer één, terwijl hij (hoe is het mogelijk vraag je je af) nog beroerder zingt dan Jop.
pi_263648
quote:

Let op de officiele cd uitreiking van Aziz's Cd Knalle ! vind plaats op vrijdagavond 09 Juni in het grootste
bruine cafe van Nederland

Cafe de Tapperij in Apeldoorn.

Als het meezit zijn alle andere passagiers er ook.

dus don't miss it

See you friday

Deejay Martin
Cafe de Tapperij


Bron: Aziz fansite

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_263649
quote:

En Antonette nummer 1 olé olé!! [6/6/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]

Antonette heeft uiteindelijk de Bus gewonnen en gaat nu als millionaire door het leven! Als lekkere nuchtere meid vroeg ze zich tijdens het feest nog wel even af wat ze nou eigenlijk met zoveel geld moest doen? Het kon al een hele tijd eigenlijk niet meer stuk, maar tijdens de live-uitzending zaten we toch nog wel even in spanning toen Iwan weer wat dichter bij kwam. De Live uitzending was één groot feest. Er waren verschillende optredens, toen Tessa als nummer 3 de bus moest verlaten, trad Erika Young op, daarna moest Iwan de bus verlaten en werd binnengehaald door Alex met een bossie rode rozen en Jop trad op voor Antonette toen zij als winnares de trap afkwam. Nadat ze in de verdrukking stonden met familie, vrienden en pers kwam ook Edsilia nog even optreden met het nummer van Tina Turner Your The Best!!! Het feest na afloop ging tot in de kleine uurtjes door en was erg gezellig. De vogels floten alweer toen wij om 4.30 uur de auto instapten. Het was een lange avond en nacht geweest maar erg gezellig.

Jop heeft GOUD!!!!!!!!!!! [6/6/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]

Gisteravond tijdens de live-uitzending was het één gekkenhuis. We gingen bijna te laat de lucht in maar dat mocht de pret niet drukken. Het programma verliep als een speer. Sylvana had aldoor een groepje ex-passagiers bij haar op de stoelen zitten om nog even met hun na te babbelen. Toen Jop daar zat, samen met Nanda en Bianca begon Sylvana even rare taal te praten. Over hoe goed het sommigen is vergaan en hoe succesvol ze zijn na de bus enz. Sylvana kreeg toen snel een groot zilveren pakket overhandigd en overhandigde die op haar beurt weer aan Jop want jawel onze Jop heeft GOUD met Jij bent de zon!!! Meer dan 40.000!!!! singels verkocht in ruim 4 weken tijd, het is echt helemaal te gek. Jop wist ook even niet wat hij zeggen moest en vergat spontaan om de mensen te bedanken die dit allemaal met hem en voor hem hebben mogelijkgemaakt. Maar blij was hij zeker. Namens Jop (op dit moment is hij bij Antonette en heeft dus echt even geen tijd om achter de computer te kruipen) iedereen, alle fans, de platenmaatschappij Sony, Franke en Franke Showproducties, Theo de Ridder, familie en vrienden bedankt, helemaal top is het!! Nu op naar platina???


Bron: Jop fansite

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_263650

Verder heb ik er geen woorden voor. Hoe kan zo'n plaat nou iets worden. Ik vindt het triest voor Bon Gofy, ben je jaren met muziek bezig wordt je voorbij gestreefd door zo'n mannetje die ze in een verloren uurtje een microfoon in de handen hebben gedrukt. Welk uilskuiken koopt zoiets nou.

En waarom zijn er fanclub voor die passagiers. Wat hebben ze in vredesnaam gedaan om een fanclub te verdienen . Helemaal niets volgens mij wat van belang kan zijn. We kunnen wel fanclubs voor iedereen gaan oprichten.
Party-pooper richt zijn eigen fanclub wel op. Iemand belangstelling???? Contributie 100 piek per jaar want ik ben erg belangrijk. hum.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_263651
Bron: Jop Fansite

quote:

Nieuwe cd voor Jop!!! [8/6/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]

Jop duikt volgende week weer de studio in. Aangezien zijn eerste cd een geweldig succes is geworden werd de roep en vraag naar een opvolger steeds groter. Dit gaat dus ook gebeuren. Volgende week gaat Jop de studio weer in om een aantal nummers in te zingen. Er gaat een verzamel cd komen en een nieuwe singel. Wat zijn nieuwe singel wordt en wat voor een nummers er op de cd komen, dat moeten jullie nog even afwachten. Er komen in ieder geval 3 of 4 totaal nieuwe nummers op te staan en een aantal covers. Het belooft weer een spektakel te worden met allerlei gezellige feestnummers! We houden jullie op de hoogte.




Jop is zaterdag ook te zien in de TV show van Paul de Leeuw. Niet duidelijk is of dat de 'camping van Oranje' wordt, of 'ouwe jongens' om tien voor twaal op NL3.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 10 juni 2000 @ 21:19:00 #25
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_263652
Is Hunter verdwaald?
Uw gehele familie heeft zich gesetteld op een van onze tropische eilanden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')