Wat een onzin. Van der Wiel kan zich ook de longen uit het lijf lopen.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij wil nog wel voor een bal lopen en anderen die op rechtsback zouden komen te staan minder. Dus tsja.
Op zich moet de (rechter) centrale verdediger altijd dan al rugdekking bieden. Of dat nou Boula is, of Ooijer, of Heitinga, of wie dan ook. Denk wel dat Boula een goed alternatief is, hij is niet langzaam, sterk, aardig in de duels.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Van der Wiel kan zich ook de longen uit het lijf lopen.
Boulah moet je sowieso in het centrum zetten. Misschien eventueel een optie om erin te zetten als je tegen een linksbuiten speelt en Van der Wiel die niet kan houden ofzo.
My god, wat een dramatische opstelling, belachelijkste die ik tot nu heb gezien.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:35 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zou voorin toch kiezen voor de beste mannen. Dus Van Persie op linkervleugel, Robben op rechtervleugel, Van Nistelrooy als centrumspits, Huntelaar erachter, Vd Vaart linksmidden, Sneijder rechtsmidden!
Nee man, domme kneus, wat een onzin.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel, in het Nederlands team altijd en ook in zijn begin jaren bij Arsenal
Ok, wat jij wilquote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee man, domme kneus, wat een onzin.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet een debiel ook niet van repliek dienen
Dat was te verwachtenquote:
Sterker nog, ik vind het met Heitinga de enige oplossing. Als een snelle linksbuiten eeen bal erover heen krijgt en Van der Wiel moet er achteraan, hij speelt Van der Wiel uit, dan moet de centrale verdediger rugdekking geven. Als Ooijer op die plek staat heeft de aanvaller al 3 rondjes om Van der Wiel heen gedraaid, tussendoor een kopje koffie gedronken en zijn de 4 herhalingen van het daar op volgende doelpunt ook al laten zien.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Op zich moet de (rechter) centrale verdediger altijd dan al rugdekking bieden. Of dat nou Boula is, of Ooijer, of Heitinga, of wie dan ook. Denk wel dat Boula een goed alternatief is, hij is niet langzaam, sterk, aardig in de duels.
Niet fit, zal wel einde carriere zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Nog even over linkerkant van de verdediging, hoe is het eigenlijk met Bouma? Die keren dat hij mocht spelen haalde hij altijd wel een voldoende.
Deze man. Hij weet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:49 schreef arie_bc het volgende:
Iemand als Boula moet je lekker thuis laten, heeft veel te weinig gespeeld afgelopen jaar. Bovendien is die helemaal niet zo geweldig.
Als centrale verdediger is ie goed als ie wedstrijdritme heeft, maar als back kan je hem sowieso niet gebruiken. Totaal geen opbouwend vermogen, kijk maar naar de wedstrijd tegen Rusland toen. Alleen maar mislukte rushes en voorzetten.
Ook moet je het systeem niet omgooien wat sommige suggereren, het is juist ontzettend belangrijk dat er automatisme in het elftal komt en mensen bijna blind weten waar mensen naar toe lopen etc.
Dus houd het gewoon op:
Robben- - van Persie ----- Kuyt
--------------Sneijder--------------
-----de Jong-----v Bommel------
Gio-Mathijsen-Heitinga--vd Wiel
-----------Stekelenburg-----------
Als Heitinga geblesseerd is wil je denk ik Vlaar. Boula heeft te weinig gespeeld en Ooijer is gewoon kut dit seizoen. Ik vind Kuyt altijd nuttig zolang ie niet in de spits speelt (of links back :S), maar je zou evt voor Elia of vd Vaart kunnen kiezen en dan Robben op rechts. Verder dus vooral niet teveel sjoemelen met hoe ze de afgelopen jaren hebben gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |