Dan ben je een verkoper/handelaar, en dat mocht ook niet dacht ikquote:Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef MrYellows het volgende:
Ok laat is het zo zeggen.
Ik heb het recht gekregen om dit product te verkopen op internet, dus het is geheel legaal.
Ik schaad er niemand mee.
Nee hoor. Als ik een boek schrijf en ik zet het te koop op internet als .txt file dan is het ook een e-book. Gutenberg.org staat vol met vele tienduizenden gratis e-books.quote:Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Een e-book heeft een licentie bij adobe oid.
Dus lekker nutteloos.
Ok, jij wint.quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik een boek schrijf en ik zet het te koop op internet als .txt file dan is het ook een e-book. Gutenberg.org staat vol met vele tienduizenden gratis e-books.
Dat is een e-book is wil niet zeggen dat er een licentie aan vast zit.
Dus wat bied je hier aan dan?quote:Op maandag 26 april 2010 23:03 schreef MrYellows het volgende:
Ik geef slechts een doorverwijzing naar een site waarop het e-book wordt verkocht. Dus het "fysieke" e-book zelf verkoop ik niet. Dat zou illegaal zijn.
Hmm okey, beetje vaag omdat als je zeg maar je oude cd-speler verkoopt op dit forum, ben je geen verkoper?quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan ben je een verkoper/handelaar, en dat mocht ook niet dacht ik
In de zin van. fok gebruiken om klanten te zoeken oid
Ok dat ga ik hier dus niet opzetten, aangezien mijn bericht dan wordt verwijdert!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |