abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2000 @ 15:49:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263616
Ja kennen jullie de reclamespot van Pieterburen, nou ik dacht dat ik van de week een variant zag!

Wat een saaie week was het weer in het donkere monster. De enige hoogtepunten waren uiteraard de verjaardag van het bosche bolletje en natuurlijk de bekogelingen met eieren op de bus.

Ook waren de kreten die de toeschouwers slaakte inzake Teefje Tessa erg gezaehlig!
Je bent een "publieke vrouw" was bijvoorbeeld erg populair ook het slaken van varkensgeluiden en het roepen van Biggetje was populair. Toch jammer dat de bus weg is uit de Bonte Wever van horecaslavendrijver H. Most.

Iwan lijkt de laatste 2 weken uit zijn doen. Hij houdt zich alleen nog maar bezig met de camera's of gizzmo's. Nu heeft ons pools inteeltproduktje niet alleen plastic mondhoeken maar ook plastic oogkassen dus het valt niet mee om altijd maar de gizzmo te volgen. Gizmo klinkt eigenlijk ook wel leuk als naam voor een vibrator op ecologische stroom, niet dan? Misschien leuk voor sbs om in de handel te brengen en daardoor toch nog wat aan het rijdende busdrama te verdienen.

Trouwens wat een stem heeft teefje Tessa eigenlijk. Dat zij een kind is van haar moeder werd duidelijk toen zij mocht bellen met haar moeder. jezus wat een takkestem hebben deze gleuven. Toen ik teefje Tessa in het zwembad zag liggen dacht ik gelijk aan een doodzieke zeehond met een obesitas syndroom! Dat van doodzieke kwam echt door haar stem!

Daarom is SBS natuurlijk naar Ameland afgereisd om teefje Tessa vrij te laten, dit zal volgende week maandag wel gebeuren. Zelfs haar moeder was hiervan al op de hoogte. Haar moeder heeft haar vakantie naar turkije zo gepland dat zij er is om teefje Tessa op te vangen. Nou als mijn dochter zichzelf zo had geprofileerd in dit programma dan had ik waarschijnlijk voor de rest van mijn leven naar turkije geemigreerd en lekker gaan barkeeperen in Alanya. Maar ze kan natuurlijk ook teefje Tessa nog meenemen naar Alanya en haar dumpen in een ravijn. Daarna wel het ravijn vol storten voordat zij er weer uitkruipt! Onkruid vergaat namelijk niet.

Ik vindt het trouwens wel gepast van sbs om de busagiers op de hoogte te brengen van de ramp in Enschede met als doelstelling ervoor te zorgen dat zij zich niet al te uitgelaten gedragen. Sorry hoor maar hier ontgaat mij iets, sbs die zich hierover druk maakt??????? Zij organiseren wel een karaokeavond op 4 mei!!!!!!! Daarnaast lopen zij 4 dagen achter ongeveer met uitzenden!
Erg goedkoop, waarschijnlijk zullen wij in de uitzending van vanavond het zien dat de redactie dit mededeelt. Nou chapaux SBS!

Trouwens wat een feest de verjaardag van het Bossche Bolletje. Cadeautjes verstopt in de plantenbak, vulnisbak en de onderbroek van teefje Tessa. Iets ranziger, en natuurlijk uitgedacht door het lachende huppelkutje, Essie.

Het is al veel geschreven, maar wat een infantiel kutkind. Als er ook maar iemand is die echt voor 1000 % bezig met haar eigen te verkopen dan is zij het wel. Ik voorspel dan ook dat zij in de laatste week elke dag met haar melkklieren bloot gaat. En dan valt zij door de mand, zij heeft namelijk geen tieten!

Ja heren, Essie heeft geen tieten! Hoezo geen tieten???????????? Ze draagt zelfs pushups in haar bikini! Trouwens dat roze bovenstukje stond het bossche bolletje goed! dat verklaart waarschijnlijk ook waarom hij zo sip kijkt, hij mist Mike! Nu stript er niemand meer voor hem.

Tessa beseft trouwens steeds meer dat zij kansloos is. Zelfs Erik staat bovenhaar en natuurlijk ook terecht. Het wachten is erop wanneer Tessa over geld begint en iedereen zo begint te manipuleren om het geld gewoon door de vier leden van de harde kern te delen. Je zal zelfs maar eens willen uitmaken wat je met je geld wilt. Ik zou bijvoorbeeld een dagje met teefje Tessa naar Sixflags willen. De Condor staat toch al bekend om de vele ongelukken die er mee gebeurd zijn. Organisatorisch klopt er ook al niet veel van dus wie zal mij verdenken????????????? Trouwens misschien nog een leuk nieuwtje voor iedereen: De tegenspeler van Batman in de stuntshow ligt levensgevaarlijk verwond in het ziekenhuis. HIj speelt de joker, nu werdt er afgelopen donderdag iemand zo bang van zijn spel dat die persoon keihard door de zaal schreeuwde: Hou op Tessa!!!!!!!!!! Nou de acteur gleed uit en brak zijn knieen. Dus voorlopig geen stuntshow in Six Flags.

Maar aanstaande maandag dus de nieuwe nominatieronde. het zal waarschijnlijk gaan tussen ons pools inteeltproduktje en teefje Tessa. Trouwens Iwan is echt het tijdsbesef kwijt geraakt in de bus. Hij hoorde nog maar weinig van zijn familie, nou eikel wat dacht je wat zij aan het doen zijn????????? Inderdaad asperges steken.

Gaarne zie ik jullie aanvullingen of commentaar weer met alle liefde verschijnen.

Later,


Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  maandag 15 mei 2000 @ 16:01:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263617
Keihard Dolphin, maar helaas niet ver van de waarheid

  maandag 15 mei 2000 @ 16:28:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263618
Vermakelijk stukje.
Nou kan dat ook niet missen wanneer Teefje Tessa erin voorkomt.
pi_263619
quote:
op 05-15-2000 om 03:49 PM schreef dolphin het volgende:
Toen ik teefje Tessa in het zwembad zag liggen dacht ik gelijk aan een doodzieke
zeehond met een obesitas syndroom!


LOL Dolphin en het laatste nieuws; die doos heeft nu ook nog last van roddelroos!

  maandag 15 mei 2000 @ 20:11:00 #5
3847 Sanne®
streamteam
pi_263620
Meer graag!
  dinsdag 16 mei 2000 @ 12:27:00 #6
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263621
Tante Bep, roddelroos? Op welke lippen bevindt zich dat????????????????
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_263622
quote:
op 05-16-2000 om 12:27 PM schreef dolphin het volgende:
Tante Bep, roddelroos? Op welke lippen bevindt zich dat????????????????

Ghehehehe, Dolhin, maak het verhaal zelf af en kleur de plaatjes!

  dinsdag 16 mei 2000 @ 17:00:00 #8
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263623
Er waren eens twee lipjes, Zij roddelde er guitig op los...........................
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  dinsdag 16 mei 2000 @ 22:12:00 #9
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263624
Even mijn image checken.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  vrijdag 19 mei 2000 @ 09:21:00 #10
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263625
Sorry, maar mijn foto is nog steeds zoek.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_263626
Dolfijntje, de ouders van Tessa hebben je foto op het prikbord gehangen in zeehondencrechte Pieterburen!

  vrijdag 19 mei 2000 @ 11:12:00 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_263627
LOL

Scherpe analyse !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')