O, hoe weet je dat?quote:
Dus als ik agente zou zijn en ik rij met mijn auto richting de stad en ik zie een stel hangjongeren die dingen doen die niet mogen mag ik ze ten alle tijden bekeuren!?quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:25 schreef di0r1 het volgende:
[..]
O, hoe weet je dat?
Ik weet wel (volgens mij artikel. 53 Sv uit mijn hoofd) dat een agent buiten dienst iemand op heterdaad mag aanhouden (dat mogen overigens alle burgers).
quote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Dus als ik agente zou zijn en ik rij met mijn auto richting de stad en ik zie een stel hangjongeren die dingen doen die niet mogen mag ik ze ten alle tijden bekeuren!?
Niet dat dit het geval is want mijn vriend heeft vanochtend een boete gehad(150euro).
Van een agent die net opweg naar zijn werk was buiten dienst dus.
Maar een vriendin van mij haar vader is politie geweest en zei dat dat niet kon/mocht.
Okee pics van dat rare mens??quote:Op maandag 26 april 2010 21:31 schreef Snarf het volgende:
Als het niet kon, had Gabriëlle Cevat waarschijnlijk nog geleefd.
Anders Google je zelf evenquote:Op maandag 26 april 2010 21:32 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Okee pics van dat rare mens??
Maar evengoed bedankt allemaal..!!
quote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
een politie-agent is bevoegd in het hele land, 24 uur per dag en alle dagen van het jaar. Buiten diensttijd heeft de agent dezelfde bevoegdheden als in diensttijd.
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=165&t=23743
En als je googlet op "politie buiten diensttijd" krijg je nog meer van dit soort zinnen.
zelf Googlen is veel moeilijker dan het op een forum vragen...quote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
een politie-agent is bevoegd in het hele land, 24 uur per dag en alle dagen van het jaar. Buiten diensttijd heeft de agent dezelfde bevoegdheden als in diensttijd.
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=165&t=23743
En als je googlet op "politie buiten diensttijd" krijg je nog meer van dit soort zinnen.
Door gebrek aan wetskennis?quote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Dus als ik agente zou zijn en ik rij met mijn auto richting de stad en ik zie een stel hangjongeren die dingen doen die niet mogen mag ik ze ten alle tijden bekeuren!?
Niet dat dit het geval is want mijn vriend heeft vanochtend een boete gehad(150euro).
Van een agent die net opweg naar zijn werk was buiten dienst dus.
Maar een vriendin van mij haar vader is politie geweest en zei dat dat niet kon/mocht.
Kijk, dat zijn de beste...quote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef MissKriel het volgende:
Zei die vriendin dat of haar vader?quote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef MissKriel het volgende:
Hoe de fuck krijg je een burnout van de hele dag in een auto de krant zitten lezen en af-en-toe het fotorolletje te vervangen?quote:
Fotorolletjequote:Op dinsdag 27 april 2010 02:14 schreef Dee. het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je een burnout van de hele dag in een auto de krant zitten lezen en af-en-toe het fotorolletje te vervangen?
Als die lui de batterijen van hun maglite willen vervangen moeten ze al een investeringsaanvraag doen, dus ja, 1963 belde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |