Nou dit...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef Playyy het volgende:
Hoe de fuck kan je tepels vergelijken met pannenkoeken?
Pannenkoeken zien er toch echt zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Ans.Jovis het volgende:Komt toch echt wel in de buurt van pannekoeken hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Niet doen joh! Schamen om lichaamsdelen is een foutje van de schepper.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef meanppl1 het volgende:
Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn tepels vinden...Ik schaam me zelf heel erg voor me tieten =(
post and you will knowquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef meanppl1 het volgende:
Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn tepels vinden...Ik schaam me zelf heel erg voor me tieten =(
alleen als je jezelf er prettig bij voelt, en wil je niet je eigen borsten op internet zetten dan kan je altijd proberen een gelijkwaardig stel zoeken op internet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef meanppl1 het volgende:
Okeej ik snap dat ik me niet moet schamen voor mijn eigen tieten... maar ik ben er niet blij mee... had gehoopt dat ik ook mooie volle tieten zou hebben met mooie tepels... dus wel een foto erbij doen?
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem een schaapjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef Heatseeker het volgende:
Ik hou van vrouwen met veel krullen grijs borsthaar op den boezem.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:06 schreef lennd het volgende:
Zoiets, en dan een klein beetje groter (als hij niet werkt even refreshen).Kan het plaatje niet zien... mjah ff vraagje haha hoe zet jij plaatjes erop... weet namelijk niet hoe =(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat jij er zo positief over denkt, maar ik bijvoorbeeld vind mijn tieten gewoon niet mooi en als je dan ziet hoe mooi de tieten van je vriendinnen zijn of foto's die je ziet.. voel ik me dan heel erg slecht... ik wil toch ook graag zulke mooie tieten hebben..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:49 schreef Knoflook het volgende:
Het is maar waar jij je druk over maakt....
Echt eerst een topic over hoe een kut er uit hoort te zien nu weer dit.
Ben ik de enige die zich daar echt niet druk over maakt ?
Maak je niet zo druk! Vooral niet over foto's. Er zullen vast wel wat mannen zijn die er op afknappen, maar de meeste echt niet hoor. Ik heb nog nooit met mannen onder elkaar het over tepels gehad. En als het over tieten gaat komt ons intellect ook niet verder dan: ''Het ze dikke tetten?''quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:03 schreef meanppl1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er zo positief over denkt, maar ik bijvoorbeeld vind mijn tieten gewoon niet mooi en als je dan ziet hoe mooi de tieten van je vriendinnen zijn of foto's die je ziet.. voel ik me dan heel erg slecht... ik wil toch ook graag zulke mooie tieten hebben..
Plaatje doe je doormiddel van (zonder spaties):quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef meanppl1 het volgende:
[..]
Kan het plaatje niet zien... mjah ff vraagje haha hoe zet jij plaatjes erop... weet namelijk niet hoe =(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel iets lichter van kleur. Qua kleur zijn ze ongeveer zo,ietsie donkerder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf de kleur van de tepel op het eerste plaatje het mooist. Niet te licht, niet te donker.
Foto 2 vind ik het opzich niet lelijk bij, maar als ik soms naar me eigen borsten kijk dan denk ik wel eens, het had wel IETS donkerder gemogen.
Minitepelhoven vind ik niks, maar groter dan me eigen zijn (op foto 1 dus ongeveer) had ik ook niet mooi gevonden, tenminste, niet bij mijn B cup
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef VeerEli het volgende:
Mijn tepelhoven zijn ongeveer zo, tepels zelf zijn kleiner als op deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel iets lichter van kleur. Qua kleur zijn ze ongeveer zo,ietsie donkerder:Niet mis met jouw tepelhoven, en volgens mij perfect bij een B-cup. Mijn tepelhoven zijn veel groter, ik heb er geen problemen mee, maar het valt wel op. Maar goed, het zal mijn maat wel zijn. Grotere borsten = (vaak) grotere tepelhoven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf de kleur van de tepel op het eerste plaatje het mooist. Niet te licht, niet te donker.
Foto 2 vind ik het opzich niet lelijk bij, maar als ik soms naar me eigen borsten kijk dan denk ik wel eens, het had wel IETS donkerder gemogen.
Minitepelhoven vind ik niks, maar groter dan me eigen zijn (op foto 1 dus ongeveer) had ik ook niet mooi gevonden, tenminste, niet bij mijn B cup
![]()
Mijn tepelhoven zijn ongeveer zo, tepels zelf zijn kleiner als op deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel iets lichter van kleur. Qua kleur zijn ze ongeveer zo,ietsie donkerder:That is just plain old fashioned SweetttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf de kleur van de tepel op het eerste plaatje het mooist. Niet te licht, niet te donker.
![]()
Mijn tepelhoven zijn ongeveer zo, tepels zelf zijn kleiner als op deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel iets lichter van kleur. Qua kleur zijn ze ongeveer zo,ietsie donkerder:Foto 2 lijkt eigenlijk precies op mijn borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf de kleur van de tepel op het eerste plaatje het mooist. Niet te licht, niet te donker.
Tepel en tepelhof, kleur, en vorm van de borst zelf.Beter te veel dan te weinig
zijn ze niet van jou?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Foto 2 lijkt eigenlijk precies op mijn borsten.
Tepel en tepelhof, kleur, en vorm van de borst zelf.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Zojuist even een fotootje gemaakt:links is onderdaad mooier !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tepeltechnisch heeft rechts de voorkeur, links is de max.
Links is wel de lekkerste van de 2
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Grote. Maar als je aan het neuken bent, maakt je dat geen reet meer uit.quote:Op maandag 26 april 2010 20:48 schreef Playyy het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd.![]()
Want toen ik dit weekend ging naaktzwemmen met een vriendin zag ik dat ze echt grote tepels had.
Terwijl ik dat helemaal niet heb.
Dus toen vroeg ik me af, wat zouden mannen eigenlijk mooier vinden?
Mijn tepelhoven zijn ongeveer zo, tepels zelf zijn kleiner als op deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel iets lichter van kleur. Qua kleur zijn ze ongeveer zo,ietsie donkerder:Ik denk dat jij best tevreden mag zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf de kleur van de tepel op het eerste plaatje het mooist. Niet te licht, niet te donker.
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Nou dit...
[..]
Komt toch echt wel in de buurt van pannekoeken hoor..
smaak verschilt, gelukkigquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Symn het volgende:
[..]
mmm komen me bekend voor :p
anyway, die krijgen allebei een dikke tien van mij.
Maar als je grote borsten hebt, dus niet D cup ofzo, nee echt grote: F+...en ze zijn niet nep, heb je sowieso meer kans op grotere tepels/tepelhoven, dus soms kun je er niets aan doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:08 schreef -XX- het volgende:
Grote tepels zijn zo....lelijk.![]()
Doe mij maar kleintjes.
En beeld je in dat er op zulke borsten tepelhofjes van 1cm op zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:38 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Maar als je grote borsten hebt, dus niet D cup ofzo, nee echt grote: F+...en ze zijn niet nep, heb je sowieso meer kans op grotere tepels/tepelhoven, dus soms kun je er niets aan doen.
Ja inderdaad. Ik heb zelf (veel te) grote borsten en ik heb geen 'pannekoek tepels' maar ze zijn ook echt niet zo klein als op die foto's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En beeld je in dat er op zulke borsten tepelhofjes van 1cm op zittenDat is toch ook niks.
Er moet alsnog geen dikke senseo pat op zitten, maar op zulke grote borsten mogen best grotere tepels opzitten.
Daarom opteer ik voor grote borstenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En beeld je in dat er op zulke borsten tepelhofjes van 1cm op zittenDat is toch ook niks.
Er moet alsnog geen dikke senseo pat op zitten, maar op zulke grote borsten mogen best grotere tepels opzitten.
Ik niet, lijkt me heel vervelend voor een vrouw.quote:
Ik vind cup C ook al groot genoeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me heel vervelend voor een vrouw.
Ik zou me eigen best een cupje groter hebben, maar als ik denk aan hoe grote borsten op een gegeven moment gaan hangen enzo..moet er niet aan denken.
En ik kan lekker op mijn buik slapen
En die hand is net de mijne... eng bijna!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Foto 2 lijkt eigenlijk precies op mijn borsten.
Tepel en tepelhof, kleur, en vorm van de borst zelf.
Haha, dat mocht je willenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
En die hand is net de mijne... eng bijna!
Ben je lief?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
klopt...
hebben we nu een date gemaakt?
Nou das wel toevallig! ik ben een stout-junk ..zin om mee te helepn aan mijn verslaving?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, maar ook stout
Zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Nou das wel toevallig! ik ben een stout-junk ..zin om mee te helepn aan mijn verslaving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |