Die ken ik zelfs uit mijn jeugd. maar zie dat JBC 8 jaar jonger is.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
Trouwens ook jonge mensen kennen echt wel Fernandel en die Don Camillo-films
Het is dan ook wel veel ontwijkend geneuzel van de Grote Roerganger.quote:
Juist.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Vergeleken met Margriet van der Linden in ieder geval een verademing, maar hij kan volgens mij stukken beter.
Zonder twijfelquote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Vergeleken met Margriet van der Linden in ieder geval een verademing
Om er iets meer van te maken hoef je niet perse te discussieren natuurlijk.quote:Marijnissen lijkt me daar overigens ook niet de beste zomergast voor, die is vooral op zoek naar een podium om zijn grote ideeën te showcasen en laat zich amper verleiden tot discussie.
Nounou. Ga je Jelle met zijn 32 jaar nu al afzetten tegen HBC?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef trabant het volgende:
Waar is het misgegaan dat de zoon van een man van het kaliber Hugo Brandt Corstius zo'n vedergewicht als Jelle is?
True, maar op interventies of constateringen van Corstius reageert Marijnissen überhaupt niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Om er iets meer van te maken hoef je niet perse te discussieren natuurlijk.
Bij het publiek dat hem vergelijkt met zijn vader.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef trabant het volgende:
Waar is het misgegaan dat de zoon van een man van het kaliber Hugo Brandt Corstius zo'n vedergewicht als Jelle is?
Ik heb dan ook niet heel erg de indruk dat Marijnissen JBC volledig serieus neemt...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
True, maar op interventies of constateringen van Corstius reageert Marijnissen überhaupt niet.
Dat is dan niet zo netjes van de man die alles graag samen wilt doen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet heel erg de indruk dat Marijnissen JBC volledig serieus neemt...
Die zijn dan ook tamelijk nietszeggend.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
True, maar op interventies of constateringen van Corstius reageert Marijnissen überhaupt niet.
Die indruk heb ik helemaal niet. Ik vind de generatiekloof juist wel goed werken trouwens.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet heel erg de indruk dat Marijnissen JBC volledig serieus neemt...
Wat is het probleem?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:04 schreef KingOfMars het volgende:
"Wil je whisky?".
Jan, wil je nog een jointje? Een klysma wellicht? Man man man.
Grotendeels wel ja, maar met zijn opmerking over de gekozen fragmenten in relatie met zijn uitspraken over religie had hij een punt.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Scribent het volgende:
[..]
Die zijn dan ook tamelijk nietszeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |