Ik ben al 12 jaar bezig om te onderzoeken wat er 'mis' is met mij.
Het begon toen ik flauw viel op een beurs.. had genoeg gegeten, geen last van de drukte ofzo.
Ben toen eerst naar een cardioloog geweest, operatie gehad waarbij een reveal geimplanteerd is om te kijken waardoor ik steeds z'n lage hartslag heb.
Heeft niet geholpen, dus eigenlijk een operatie voor niks omdat ze er niet achter konden komen.
in die 12 jaar tijd nog een stuk of 4 keer flauwgevallen en heb verschillende onderzoeken gehad zoals het hele neurologische rattaplan, cardiologie onderzoeken, bij een maag-lever, darm arts geweest, ongeveer alle scans die er bestaan omdat ik steeds allemaal vage klachten bleef houden zoals extreme vermoeidheid, hartkloppingen, erg pijnlijke obstipatie, hoofdpijn, last van mijn spieren en gewrichten enz...
Daarbij kwam dat ik een drepressie kreeg, door alle ziekenhuis bezoeken, artsen die me aanraadde om naar een psycholoog te gaan omdat ze dachten dat ik het me inbeelde.
Zit nu wel aan de antidepressie medicatie en dat gaat redelijk.
Maar om op je vraag terug te komen

Op mijn been heb ik wel een gedeelte wat donkerder is en ik heb redelijk wat moedervlekken waarvan er in het afgelopen jaar ook aan aantal van bijgekomen is oa onder mijn borst en op mijn borst.
Ook in mijn lies en onder mijn oksel.
Door dat gemiep zit ik nu al ruim een half jaar thuis van school omdat het te vermoeiend voor me is.
Maar heeft jou vriendin ook ongeveer dezelfde symptonen dan?
Ik ken namelijk niemand die cushing of addison heeft, dus ik heb geen idee hoe die ermee omgaan.
Zo sorry voor het hele lulverhaal maar wilde het toch even kwijt