abonnement Unibet Coolblue
pi_263600

Hmm... gaat weer lekker met die percentages....

Greetinx

BT

  maandag 15 mei 2000 @ 13:03:00 #2
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_263601
He, alles staat op 0(nul!!!) procent!
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_263603
De percentages zijn er weer.
Daar wordt aardig mee gesjoemeld. Er moeten wel honderduizend mensen hebben gebeld vandaag om de percentages van maandag op dinsdag zo te laten veranderen!
Es en Ant staan weer gelijk op 24%
Ivan en Eric elk op 19%
Tessa heeft te weinig stemvee 14%
De boodschap van SBS69 is : BELLEN !
niet doen hoor (smile , giegel , neuspeuter, erikandel, pushup en hangdown )


Is dat ZO???

van onderen
  donderdag 18 mei 2000 @ 22:24:00 #5
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_263604
Bij debusop6 staan de percentages weer (nog?) op 0. Kunnen ze al die internetvotes niet meer tellen of reageert er gewoon niemand?

(of wordt het programma te duur: iedereen 0 => geen uitbraak !!

Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
pi_263605
Ze willen het zeker spannend houden voor maandag
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 18 mei 2000 @ 22:35:00 #7
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_263606
We kennen de uitslag toch al...

Eric moet (helaas ) wijken voor dikke Tessa )

Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
  donderdag 18 mei 2000 @ 22:55:00 #8
3050 hannus
says hi ...
pi_263607
Nee, het is zo'n 'inside joke' van de redacties...... meer zoiets van; 'hehehe, ze hebben allemaal precies 0% kans op het miljoen dat we ze beloofden'!
sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_263608
quote:
op 05-18-2000 om 10:35 PM schreef Warlord het volgende:
We kennen de uitslag toch al...

Eric moet (helaas ) wijken voor dikke Tessa )


Ik herinner me een recente stand waarbij de hele Eric überhaupt niet op de bank komt maar het tussen Tessa en Iwan zal gaan. Gaat SBS6 dit scenario voorkomen met een stemmen-manipulatie?

Aan ons Fokkers de schone taak om dit middels een schaduwpoll te volgen. R@b's polls zijn over het algemeen zeer betrouwbaar:
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus/poll.htm

The trick is to keep breathing
  donderdag 18 mei 2000 @ 23:05:00 #10
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_263609
Dit doen ze natuurlijk express, zodat er voor iedereen flink gebeld gaat worden.(???)

Tenslotte willen ze er toch nog een beetje winst aan over houden.

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 18 Mei 2000).]

never play games........
pi_263610
Op het ogenblik ligt de hele site van de bus weer plat. Kennelijk vinden ze het zelf ook niet meer nodig om de boel geregeld te onderhouden. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat dit het gevolg is van de overweldigende belangstelling.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_263611
Als je van dit medium geen gebruik kunt maken is het best leuk om dan toch in elk
geval wat op teletekst ervan te kunnen lezen maar ook die teletekstpagina's worden
bijzonder nonchalant bijgehouden, er staan dagenlang dezelfde berichten op, er wordt
niet op aangegeven wanneer iemand zelf de bus is uitgegaan zodat er nog dagen na
diens vertrek op die persoon gestemd kan worden en ik weet zeker dat een hoop mensen
nog steeds niet door hebben dat die percentages totaal onbetrouwbaar zijn doordat die
alleen de internetstand weergeven en niet de totale stand samengevoegd met de bel
percentages waardoor er geen enkele controle is, buiten dat wordt zelfs die pagina
dagenlang niet ververst, maar wat doet het er in feite ook toe.

Eigenlijk vind ik dat nog de grootste makke van dit programma, wat was het niet leuk
om ten tijde van BB op internet te stemmen, dat bleek ontzettend betrouwbaar en zo
hadden we het idee een beetje grip op de situatie te hebben, nu er van die controle
geen sprake is en SBS toch al een reputatie heeft van lik me vessie is heeft het er
alleen maar toe geleidt dat ons wantrouwen op het paranoide af is, daar hebben ze
het dan ook zelf naar gemaakt.

Sprak van de week nog 2 mensen die in een bejaardenhuis wonen, die snapten er maar
niks van hoor dat er op teletekst staat dat iemand hoog staat en dat dat meisje op
tv maandag dan ineens zegt dat die persoon in de gevarenzone zit.
Xo zijn er uiteraard nog veel meer mensen die dat net zo goed niet zullen begrijpen
en dat zijn nou juist mensen die dan gaan zitten bellen, die denken namelijk dat het
er nog iets toe doet!

Deze 2 na het gesprek met mij in elk geval niet meer.


pi_263612
Er kan nu keurig nog maar op 4 mensen gestemd worden. Uit de percentages (0, 71, 14, 14) maak ik op dat er deze eerste ochtend toch zeker 7 mensen gestemd hebben via internet.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:59:00 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_263613
Ja veel meer kunnen het inderdaad niet geweest zijn. Na gisteravond is het toch al gemeen bekend dat het helemaal niets uitmaakt of je nu stemt of niet
En kan dan ook met trots zeggen dat ik nog nooit gestemt heb, behalve in de gratis polls natuurlijk
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 23 mei 2000 @ 15:52:00 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_263614
quote:
op 05-18-2000 om 11:01 PM schreef Arjuno het volgende:
Ik herinner me een recente stand waarbij de hele Eric überhaupt niet op de bank komt maar het tussen Tessa en Iwan zal gaan. Gaat SBS6 dit scenario voorkomen met een stemmen-manipulatie?

Aan ons Fokkers de schone taak om dit middels een schaduwpoll te volgen. R@b's polls zijn over het algemeen zeer betrouwbaar:
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus/poll.htm


Ik twijfel sterk aan de polls op de site van R@b. Er zijn div. andere polls die eigenlijk het beeld laten zien dat gisteren in de life uitzending naar voren kwam kijk bijvoorbeeld is op deze site
http://people.goplay.com/IJT/debus.html

Verder zijn de telelfoonstemmen groter in aantal dan de internet stemmen. Veel internetters surfen via de kabel en kunnen daardoor niet stemmen op de site van de bus.

De stemmen die via internet binnen komen is maar zo'n 12% van het geheel wat binnenkomt.

Iwan heeft altijd heel veel voordeel bij de telefoon stemmers. Essie moest het veel meer hebben van de internet stemmers, zielige mannetjes die stiekum in hun geilheid op Essie stemde zonder dat moeders het wist.

Ik ga er nu toch maar gewoon vanuit dat het redelijk eerlijk beeld is. De afgelopen tijd
merkten we ook al hier op het forum dat Essie begon te irriteren en ik denk dat dat
een landelijk beeld is waardoor er meer op Erik is gestemd.

[Dit bericht is gewijzigd door marky (Datum 23 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 15:57:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263615
quote:
op 05-23-2000 om 03:52 PM schreef marky het volgende:
Ik ga er nu toch maar gewoon vanuit dat het redelijk eerlijk beeld is.


Haha. Geintje zeker?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')