abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 mei 2010 @ 23:15:04 #176
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82125621
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef yavanna het volgende:

[..]

Indeed.

Ik, helaas, ook niet. Wat ik overigens bijzonder jammer vind.
Ik kijk meer uit naar vrijdag, onze wekelijkse herhaling, dan naar zaterdag
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 30 mei 2010 @ 23:19:13 #177
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82125808
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik kijk meer uit naar vrijdag, onze wekelijkse herhaling, dan naar zaterdag
Je wat?

Ik vind dit seizoen wel leuk. Tuurlijk is het wennen met Matt, maar ik vind dat Amy een geweldige companion is. De verhalen zijn wat serieuzer, maar deze kwam voor mij ook niet helemaal uit de verf. Zó ontzettend spannend was het ook allemaal niet, niet zoals met de Weeping Angels. Ik kijk wel erg uit naar elke zaterdag .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:27:34 #178
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82126149
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Je wat?

Ik vind dit seizoen wel leuk. Tuurlijk is het wennen met Matt, maar ik vind dat Amy een geweldige companion is. De verhalen zijn wat serieuzer, maar deze kwam voor mij ook niet helemaal uit de verf. Zó ontzettend spannend was het ook allemaal niet, niet zoals met de Weeping Angels. Ik kijk wel erg uit naar elke zaterdag .
We kijken elke week een oude aflevering, zitten nu bij seizoen twee (van de nieuwe reeks).

Ik vind Matt een heel goed acteur, maar voor mij mist hij gewoon iets. Aan David was ik na een halve aflevering gewend, dus na negen... denk niet dat het nog komt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 31 mei 2010 @ 18:09:33 #179
64288 Bensel
Ladderzat
pi_82153730
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

We kijken elke week een oude aflevering, zitten nu bij seizoen twee (van de nieuwe reeks).

Ik vind Matt een heel goed acteur, maar voor mij mist hij gewoon iets. Aan David was ik na een halve aflevering gewend, dus na negen... denk niet dat het nog komt.
voor mij is dat vooral duidelijkheid in het acteren. Dat je precies zijn gemoedstoestand kunt aflezen, iets wat tennant echt geweldig deed. Nu heb ik vaak het idee bij Matt dat hij te passief is, terwijl hij andere momenten erg druk is. Timing van zijn momenten is niet geweldig, alhoewel zijn oneliners wel goed uit de verf komen (it's butt clinching time)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_82196831
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:09 schreef Bensel het volgende:

[..]

voor mij is dat vooral duidelijkheid in het acteren. Dat je precies zijn gemoedstoestand kunt aflezen, iets wat tennant echt geweldig deed. Nu heb ik vaak het idee bij Matt dat hij te passief is, terwijl hij andere momenten erg druk is. Timing van zijn momenten is niet geweldig, alhoewel zijn oneliners wel goed uit de verf komen (it's butt clinching time)
Sqeaky bum time!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:51:13 #181
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82198547
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:09 schreef Bensel het volgende:

[..]

voor mij is dat vooral duidelijkheid in het acteren. Dat je precies zijn gemoedstoestand kunt aflezen, iets wat tennant echt geweldig deed. Nu heb ik vaak het idee bij Matt dat hij te passief is, terwijl hij andere momenten erg druk is. Timing van zijn momenten is niet geweldig, alhoewel zijn oneliners wel goed uit de verf komen (it's butt clinching time)
Ja, David is veel expressiever of zo. Zijn grijnsje, of zijn enthousiasme als hij weer een mooi stukje (dodelijke) technologie tegenkomt. Dat mis ik bij Matt echt wel. Ze doen wel goed hun best qua emoties, bijvoorbeeld dat wanhopige dat Amy Rory niet moest vergeten enzo, maar ik vond het gemaakt. Terwijl dat bij David echt kippenvel oplevert.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:09:12 #182
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_82199299
David is natuurlijk ook al wat ouder en heeft in enkele flink grote producties gespeeld, hij heeft daardoor veel meer ervaring en komt daardoor geloofwaardiger over.
En inderdaad, ook het zeer snel wisselen van emoties helpt daarbij, het ene moment bloedserieus en meteen daarna afgeleid en vrolijk, beetje ADHD in a good way.
Matt is serieuzer in z'n rol, minder uitbundig, hoewel hij dat nog wel een beetje heeft overgenomen van David.
David liet het de anderen duidelijk zien als ie een oplossing gevonden had, Matt zit meer in zichzelf te genieten.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:14:51 #183
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82199528
Ik vind Matt wel passen bij hoe de Doctor is geworden door alles wat er gebeurd is, en een goed acteur en alles. Hij trekt me gewoon niet zo als David. Zal wel een kwestie van smaak zijn. Iedereen heeft een favo doctor, tenslotte
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:17:45 #184
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_82199647
Jup, ik vond Christopher Eccleston bijvoorbeeld ook een zeer goed doctor, misschien nog wel beter dan David zelfs.
Alleen was niet iedereen het daarmee eens.
pi_82214669
Tennant does a good crazy!Doctor. Waters of Mars, anyone? Briljante emotionele dialogen daarin..

Smith heeft inderdaad meer dat 'in zichzelf genieten'. Iets 'klungeliger', als ik 't zo mag noemen. Waar Tennant best een one-liner neer kon plempen gebruikt Smith maar een paar woorden. ("Basically... run." en "night night", om maar twee voorbeelden aan te halen.)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_82215220
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Matt wel passen bij hoe de Doctor is geworden door alles wat er gebeurd is, en een goed acteur en alles. Hij trekt me gewoon niet zo als David. Zal wel een kwestie van smaak zijn. Iedereen heeft een favo doctor, tenslotte
Karen compenseert dat m.i. dan wel weer aardig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:17:36 #187
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82218875
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef SiGNe het volgende:
Jup, ik vond Christopher Eccleston bijvoorbeeld ook een zeer goed doctor, misschien nog wel beter dan David zelfs.
Alleen was niet iedereen het daarmee eens.
Eccleston doet echt heel goed de haat tegen de Daleks en dat hij nu alleen is en daar enorm aan moet wennen. En hij heeft ook zo'n maniakaal lachje
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:19:10 #188
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82218929
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Karen compenseert dat m.i. dan wel weer aardig.
Ik vond alleen Rose leuk En Donna omdat die zo onsubtiel was. Maar dat gezeik van die wijven altijd... Bleh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:41:09 #189
19242 yavanna
Results may vary.
pi_82222402
Spoiler mbt de laatste afleveringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:50:54 #190
19242 yavanna
Results may vary.
pi_82222596
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef SiGNe het volgende:
Jup, ik vond Christopher Eccleston bijvoorbeeld ook een zeer goed doctor, misschien nog wel beter dan David zelfs.
Alleen was niet iedereen het daarmee eens.
Eccleston vond ik een hele goede doctor, vond het jammer dat hij er zo snel mee stopte. Matt vind ik goed acteren, ik denk dat het toch zijn leeftijd is waardoor er iets mist, wellicht niet eens zo zeer door zijn mindere acteerervaring, maar door zijn jonge leeftijd op zich waardoor je, onbewust, niet echt een doctor met ervaring ziet ( welke je dan op bepaalde manier wat meer serieus neemt ).

Amy vind ik een afschuwlijk karakter al begint het gegiebel iets af te nemen. Dat giechelen de hele tijd, 'alles beter weten dan de doctor, een outfit die alleen uit hotpants en minirokjes lijkt te bestaan en het 2much sexuele gedrag richting de doctor vind ik de show onwaardig.

De hele show lijkt m.i. veel kinderlijker te zijn geworden, Powerrangers Daleks , zelfs de scheur oogt niet echt duister zoals b.v. Bad Wolf wel deed als simpele tekst zijnde.

Het oogt wellicht alsof ik de hele show afkraak, zo is het iig niet bedoeld.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:08:19 #191
19242 yavanna
Results may vary.
pi_82223017
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:02:40 #192
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_82245470
ach ja, van Lego kan je alles maken:


  woensdag 2 juni 2010 @ 18:13:54 #193
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82245836
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:50 schreef yavanna het volgende:

[..]

Eccleston vond ik een hele goede doctor, vond het jammer dat hij er zo snel mee stopte. Matt vind ik goed acteren, ik denk dat het toch zijn leeftijd is waardoor er iets mist, wellicht niet eens zo zeer door zijn mindere acteerervaring, maar door zijn jonge leeftijd op zich waardoor je, onbewust, niet echt een doctor met ervaring ziet ( welke je dan op bepaalde manier wat meer serieus neemt ).

Amy vind ik een afschuwlijk karakter al begint het gegiebel iets af te nemen. Dat giechelen de hele tijd, 'alles beter weten dan de doctor, een outfit die alleen uit hotpants en minirokjes lijkt te bestaan en het 2much sexuele gedrag richting de doctor vind ik de show onwaardig.

De hele show lijkt m.i. veel kinderlijker te zijn geworden, Powerrangers Daleks , zelfs de scheur oogt niet echt duister zoals b.v. Bad Wolf wel deed als simpele tekst zijnde.

Het oogt wellicht alsof ik de hele show afkraak, zo is het iig niet bedoeld.
DIt is echt EXACT hoe ik me voel over ALLES wat je hier noemt Ik zat gister ook nog te denken, zeker na de Confidential van vorige week, het lijkt wel of ze het veel meer op kinderen richten nu...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:46:01 #194
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_82247065
Amy!
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_82247377
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Eccleston doet echt heel goed de haat tegen de Daleks en dat hij nu alleen is en daar enorm aan moet wennen. En hij heeft ook zo'n maniakaal lachje
Ik vergelijkte de eerste dalek encounter van Smith met Ecclestone en was aardig teleurgesteld
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:54:35 #196
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82247440
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Amy!
Blijkbaar hebben die hotpants effect
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:53:20 #197
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_82250358
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben die hotpants effect

Ik vind haar gewoon ook de leukste companion sinds Rose. En dan heb ik het niet alleen over uiterlijk.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:01:59 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_82250808
Ik vind Rose niet het probleem van deze nieuwe serie, eerder de zwakkere verhalen en de nieuwe doctor.
De twee vorige doctors waren natuurlijk ijzersterk, en dat is moeilijk op te volgen. Maar deze heeft geen charisma, geen humor, is een lelijk eendje, is niet stoer en niet bijzonder overtuigend.
De enige grap die ik tot nu toe leuk vond was die over de rem er op laten bij de Tardis.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:13:36 #199
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_82258211
In het vorige topic werden de adventuregames al even genoemd.
De eerste Dr Who adventure is nu te downloaden maar alleen vanuit de UK (tenzij proxy ) Voor Mac vanaf 15 juni.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Admin woensdag 2 juni 2010 @ 22:57:01 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_82261040
Dat wisten wij natuurlijk allang
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')