Ja, we mogen van geluk spreken dat de meeste mensen in de zorg hun werk als een soort roeping lijken te zien....quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex verdient bij Neerlands grootste electronicagigant 2800 bruto met haar eerste marketingbaantjeAls je ziet wat ze moet doen dan is het echt
in vergelijking met mensen in de zorg.
Echt oneerlijk soms...
quote:Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
De afwas is klaar
De wasmachine staat kabaal te maken
Goed bezig, de schopjes hebben geholpen dusquote:Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
De afwas is klaar
De wasmachine staat kabaal te maken
Ik geloof dat er een soort algemene consensus is waardoor men van mening is dat mensen die in de zorg werken, hun salaris aanvullen met voldoening.quote:Op maandag 26 april 2010 16:12 schreef TAV74 het volgende:
Ja, we mogen van geluk spreken dat de meeste mensen in de zorg hun werk als een soort roeping lijken te zien....
Serieus?? Wat is daar de gedachte achter???quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want een zakje chocolade paaseitjes aannemen is not done. Dan kan je in mijn instelling op staande voet ontslagen worden
Steekpenningenquote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef TAV74 het volgende:
Serieus?? Wat is daar de gedachte achter???
Ik was je voor hé?quote:
Staat al goed toch?quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TT bedoel je? Haakje staat verkeerd [
MOooooooooooooooooooooodjes
oh ja, logisch. Zo zitten mensen in de zorg in elkaar, niet te vertrouwen. Als ze ergens een paasei meer kunnen krijgen zijn ze wegquote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SteekpenningenDan ga je de bewoner die aan die familie vast zit vast voortrekken
Het individu mag niets persoonlijks aannemen, omdat er dan sprake kan zijn van voortrekken van bepaalde bewoners. En omdat ze anders uitzonderingsregels moeten bedenken, mag je dus helemaal niets aannemen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef TAV74 het volgende:
Serieus?? Wat is daar de gedachte achter???
Ja, dat dus. Maar typisch genoeg zijn het in mijn ogen altijd de familieleden van leuke bewoners die zelf ook leuk zijn in de omgang.quote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Bluezz het volgende:
SteekpenningenDan ga je de bewoner die aan die familie vast zit vast voortrekken
Precies, we doen alles voor een paasei.quote:Op maandag 26 april 2010 16:21 schreef TAV74 het volgende:
oh ja, logisch. Zo zitten mensen in de zorg in elkaar, niet te vertrouwen. Als ze ergens een paasei meer kunnen krijgen zijn ze weg
Ja, dat mag dus niet. De familie moet dat zelf doen, omdat er anders zakjes paaseitjes kunnen verdwijnen. Maar het debiele is wel, dat er op bijna elke afdeling van een ziekenhuis een fooienpot staat. Patiënten laten vaak een kaartje na met een geldbedrag erin, en daar wordt 1 keer per jaar een etentje van gedaan. En dat mag dan weer welquote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Kleine zakjes paaseitjes een voor een openmaken en in de schaal in de teamruimte doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |