Ja, we mogen van geluk spreken dat de meeste mensen in de zorg hun werk als een soort roeping lijken te zien....quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex verdient bij Neerlands grootste electronicagigant 2800 bruto met haar eerste marketingbaantjeAls je ziet wat ze moet doen dan is het echt
in vergelijking met mensen in de zorg.
Echt oneerlijk soms...
quote:Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
De afwas is klaar
De wasmachine staat kabaal te maken
Goed bezig, de schopjes hebben geholpen dusquote:Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
De afwas is klaar
De wasmachine staat kabaal te maken
Ik geloof dat er een soort algemene consensus is waardoor men van mening is dat mensen die in de zorg werken, hun salaris aanvullen met voldoening.quote:Op maandag 26 april 2010 16:12 schreef TAV74 het volgende:
Ja, we mogen van geluk spreken dat de meeste mensen in de zorg hun werk als een soort roeping lijken te zien....
Serieus?? Wat is daar de gedachte achter???quote:Op maandag 26 april 2010 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want een zakje chocolade paaseitjes aannemen is not done. Dan kan je in mijn instelling op staande voet ontslagen worden
Steekpenningenquote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef TAV74 het volgende:
Serieus?? Wat is daar de gedachte achter???
Ik was je voor hé?quote:
Staat al goed toch?quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TT bedoel je? Haakje staat verkeerd [
MOooooooooooooooooooooodjes
oh ja, logisch. Zo zitten mensen in de zorg in elkaar, niet te vertrouwen. Als ze ergens een paasei meer kunnen krijgen zijn ze wegquote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SteekpenningenDan ga je de bewoner die aan die familie vast zit vast voortrekken
Het individu mag niets persoonlijks aannemen, omdat er dan sprake kan zijn van voortrekken van bepaalde bewoners. En omdat ze anders uitzonderingsregels moeten bedenken, mag je dus helemaal niets aannemen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef TAV74 het volgende:
Serieus?? Wat is daar de gedachte achter???
Ja, dat dus. Maar typisch genoeg zijn het in mijn ogen altijd de familieleden van leuke bewoners die zelf ook leuk zijn in de omgang.quote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Bluezz het volgende:
SteekpenningenDan ga je de bewoner die aan die familie vast zit vast voortrekken
Precies, we doen alles voor een paasei.quote:Op maandag 26 april 2010 16:21 schreef TAV74 het volgende:
oh ja, logisch. Zo zitten mensen in de zorg in elkaar, niet te vertrouwen. Als ze ergens een paasei meer kunnen krijgen zijn ze weg
Ja, dat mag dus niet. De familie moet dat zelf doen, omdat er anders zakjes paaseitjes kunnen verdwijnen. Maar het debiele is wel, dat er op bijna elke afdeling van een ziekenhuis een fooienpot staat. Patiënten laten vaak een kaartje na met een geldbedrag erin, en daar wordt 1 keer per jaar een etentje van gedaan. En dat mag dan weer welquote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Kleine zakjes paaseitjes een voor een openmaken en in de schaal in de teamruimte doen?
Sja, dat is echt al jaren een van de beste werkgevers van NL... Hoge lonen en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex verdient bij Neerlands grootste electronicagigant 2800 bruto met haar eerste marketingbaantjeAls je ziet wat ze moet doen dan is het echt
in vergelijking met mensen in de zorg.
Echt oneerlijk soms...
OMG, hier zou ik me dus echt over opwinden. Maar goed, ik scoor dan ook niet voor niets ernstig laag op de competentie organisatiedisciplinequote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat mag dus niet. De familie moet dat zelf doen, omdat er anders zakjes paaseitjes kunnen verdwijnen. Maar het debiele is wel, dat er op bijna elke afdeling van een ziekenhuis een fooienpot staat. Patiënten laten vaak een kaartje na met een geldbedrag erin, en daar wordt 1 keer per jaar een etentje van gedaan. En dat mag dan weer wel
ach, ik verdien best redelijk. alleen geen bonus meer hierquote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
valt ook wel weer mee hoor. Alleen na de vaste lasten hou ik vrij veel over. Geen al te hoge huur, geen kids, geen vriendin die me creditcard opeist etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat regels die alleen maar problemen opleveren die er zonder de regel nooit geweest zouden zijn. Afschaffen dat soort onzinquote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat je als organisatie met de juiste en dezelfde goede intenties aan de slag moet voor het algemeen doel. Welke regels daarbij horen zal me worst wezen.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, ik verdien best redelijk. alleen geen bonus meer hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, ik verdien best redelijk. alleen geen bonus meer hierjezus!! bedrijfsauto, eerder bonussen + 3x ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zal nooit een auto krijgen, nooit een bonus, geen 13e maand en heb van geen één werknemer een kerstpakket gehad. Wel een mok gevuld met tumtum..
Echt oneerlijk verdeeld.
Maar van jou wist ik het D_H; als ik zie wat voor rekeningen we betalen aan jullie bedrijf... jeezuusWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
32500 bruto pjquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef TAV74 het volgende:
Wat is modaal tegenwoordig?
patserquote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
voor 580 kan je me 1 dag inhuren bij me baas (en dan niet op zater- of zondagen)
quote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef cybermans het volgende:
[..]huh jij verdient 1.75 keer meer dan D-H of lees ik t dan verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
30K per jaar dacht ikquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef TAV74 het volgende:
Wat is modaal tegenwoordig?
Ah, thanks Boriszquote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
32500 bruto pj
http://www.cpb.nl/nl/prognoses/nlinfo.html
dan verdient D_H dus ¤ 5416,- bruto..quote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
32500 bruto pj
HOE'Aquote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
voor 580 kan je me 1 dag inhuren bij me baas (en dan niet op zater- of zondagen)
Als ik zelfstandig deze klussen deed was zat ik op 6 a 7x modaal per jaarquote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jezus!! bedrijfsauto, eerder bonussen + 3x ik...![]()
ik zal nooit een auto krijgen, nooit een bonus, geen 13e maand en heb van geen één werknemer een kerstpakket gehad. Wel een mok gevuld met tumtum..
Echt oneerlijk verdeeld.
Maar van jou wist ik het D_H; als ik zie wat voor rekeningen we betalen aan jullie bedrijf... jeezuus
quote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
32500 bruto pj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat het me eigenlijk allemaal geen reet kan schelen zo lang ik de dingen kan doen die ik wil. Ik ben echt totaal niet ambitieus."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
dat lees je vekeerdquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
huh jij verdient 1.75 keer meer dan D-H of lees ik t dan verkeerd
ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja. Ik krijg wel een kerstpakketEn daar houdt t zo'n beetje bij op geloof ik
quote:Op maandag 26 april 2010 16:31 schreef cybermans het volgende:
[..]3/4 * 60K = 45KSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
45K + 30K = 75K + dus nog bonus?
tsjahzelfstandig... moet je wel nog van alles zelf betalen , regelen en ook je pensioen zelf regelen he schatje?quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als ik zelfstandig deze klussen deed was zat ik op 6 a 7x modaal per jaar
zullen wij maar denken aan het plezier wat wij in ons werk hebben? ik word blij van kleine dingetjes die die rijke stinkerds niet eens zienquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja. Ik krijg wel een kerstpakketEn daar houdt t zo'n beetje bij op geloof ik
ah okquote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat lees je vekeerd
ik krijg een lease bedrag x van dat bedrag maak ik een gedeelte op aan treinkaartjes.. dus die worden als onkosten netto uitbetaald. zon 3/4 van bedrag x hou ik dan over en dat tellen ze bij me salaris op.
bij elkaar zal het elkaar niet ontlopen, maar ik heb dan geen bijtelling waardoor ik ws evenveel of meer p/m op mijn rekening krijg dan DH
En dan ben ik blij met mijn 38000 bruto per jaarquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan verdient D_H dus ¤ 5416,- bruto..
anders gewoon lekker op bed gaan liggenquote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
had vandaag nog 3x buikkramp en sinds 2 uur ben ik misselijk. Ik hoop niet dat ik vnv op de tennisbaan moet overgeven
ja, en zullen we daarna nog even de meetlat langs onze genitalien houden?quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
3/4 * 60K = 45K
quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tsjahzelfstandig... moet je wel nog van alles zelf betalen , regelen en ook je pensioen zelf regelen he schatje?
de mr denkt er ook wel eens over, misschien later. voor nu verdient hij erg goeden is (voor nu even, ambiteus he?) tevreden.
Ik ben wel wat duurder voor n dagquote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
ging meer of ik het goed begreepquote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ja, en zullen we daarna nog even de meetlat langs onze genitalien houden?Stelletje baasjes
lease..... geen nieuwe auto elk jaarquote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
3/4 * 60K = 45K
Je moet er wel tegen kunnen ja, ik zou er echt niet aan moeten denken.quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarom doe ik het ook niet, te grote onzekerheid op dit moment. Misschien later
maar ook leukerquote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben wel wat duurder voor n dag
mag cupmaat ook?quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ja, en zullen we daarna nog even de meetlat langs onze genitalien houden?Stelletje baasjes
iddquote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
nee want als ik me ziekmeld heb ik 2 wachtdagen waarin ik niks krijg, en daarna 70%.quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
anders gewoon lekker op bed gaan liggen
Ik heb plezier als een oudje zegt: dankjewel zustertje. Zeg maar tante Sjaantje hoor! Maar dat plezier is zo weer weg als ik er over nadenk dat ik 'tante Sjaantje' een half uur heb laten zitten wachten en roepen tot ze eindelijk naar de wc mocht.quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
zullen wij maar denken aan het plezier wat wij in ons werk hebben? ik word blij van kleine dingetjes die die rijke stinkerds niet eens zien
quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
oh, dat zijn niet de handige regelingenquote:Op maandag 26 april 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee want als ik me ziekmeld heb ik 2 wachtdagen waarin ik niks krijg, en daarna 70%.
en met mijn zakgeld kan ik dat niet ook nog gebruiken
Krijg ik extra centjes als ik mn cupmaat vermeld?quote:
doen we voor jou ook nog een wedstrijd wie kan het langst zeer intensief dansenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk beroep, dat zorgmanagerquote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijg ik extra centjes als ik mn cupmaat vermeld?
Overigens is er een zorgmanager (m) bij ons in huis die functioneringsgesprekken op zijn kantoor houdt. Onder het bureauIedereen weet t, niemand doet er iets aan
In de zorg??quote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Salarisverhoging als je goed zuigt dus?
quote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
doen we voor jou ook nog een wedstrijd wie kan het langst zeer intensief dansenWel bij de cupmaten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben blij met mijn collega's. het feit dat we een relatief klein bedrijf zijn met een flinke omzet en dit met z'n 9-en draaiende houden incl. al onze productiemedewerkers. We zijn een soort familie; ik heb een opa, een oom en een moeder bvquote:Op maandag 26 april 2010 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb plezier als een oudje zegt: dankjewel zustertje. Zeg maar tante Sjaantje hoor! Maar dat plezier is zo weer weg als ik er over nadenk dat ik 'tante Sjaantje' een half uur heb laten zitten wachten en roepen tot ze eindelijk naar de wc mocht.
[..]![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
doen we voor jou ook nog een wedstrijd wie kan het langst zeer intensief dansenwat kennen we winneee ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
komt vast wel weer terugquote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef DarkElf het volgende:
ik doe niet mee met een wedstrijdje cupmaat hoor..
ja voor t ziekenhuis had ik wel meegedaanmaar nu is dat ook wat verminderd ..
*snik
nephollander... klagen zul je!quote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik klaag niet over geld of mijn cupmaat
ik voel me ineens rijk!quote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
Kom eerst maar je vorige prijs ophalen
![]()
ik hoop hetquote:
Euhm.. euhm.. ik moest een nieuwe broek, want er zat een gat in, en ik kon nog geen maat kleinerquote:
dat ik misselijk ben kan ik niks aan doen, gevoelloze gemenerikquote:
oh ja dan mag je wel ff klagen jaquote:Op maandag 26 april 2010 16:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm.. euhm.. ik moest een nieuwe broek, want er zat een gat in, en ik kon nog geen maat kleiner
hahaha ehm de enige wagen die ik heb is de V8 benenwagen...quote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Cybermans:
ophalen? kom jij mij niet ophalen met je bedrijfsauto van 14/4 je salaris?
quote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef DarkElf het volgende:
ja voor t ziekenhuis had ik wel meegedaanmaar nu is dat ook wat verminderd ..
*snik
quote:Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
ze zeggen hier dat als je als vrouw geregeld bruin bier drinkt dat je cupmaat groeit...
als je zo eens naar de bierdrinkende mannen kijkt, zou t moeten werken toch?
Bruin bier is niet eens zo akeligquote:Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
ze zeggen hier dat als je als vrouw geregeld bruin bier drinkt dat je cupmaat groeit...
quote:Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geen zorgen DE![]()
Met je gewicht komt ook jou cupmaat weer terug
laat dat gewicht maar zitten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Dubbelsquote:Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
Misselijk zijn is niet leuk.quote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ik misselijk ben kan ik niks aan doen, gevoelloze gemenerik
geen idee eigenlijk? als ik bier drink is het witbier of heel soms een palmpje ofzoquote:
bruin bier bevat toch meer koolhydraten (mannen corriegeer me als die fout is)quote:Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:55 schreef cybermans het volgende:
mensen ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag
(richting hotel enzo)
vandaar!!! ik vind bier niet lekker, en nu word ik gestraft.. prinses met de erwtjesquote:Op maandag 26 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
word je hard vanquote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ik misselijk ben kan ik niks aan doen, gevoelloze gemenerik
nee niet, gister nog van de snackbar en vanmiddag nog 2 broodjes aardbei. maar ik heb al een paar dagen kramp, hiervoor wat grieperig en nu misselijk.... wat komt hierna?quote:Op maandag 26 april 2010 16:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Misselijk zijn is niet leuk.![]()
Vanmorgen de Hiba-touwhiba-hagraba, over geweest ieder 3x ARG... echt super zwaar en was kots miselijkmischien toch volgende keer ontbijten
![]()
Maar hoe komt het FF? teweinig gegeten of gedronken ofzo
Drink je geen trappisten? Die maken toch ook allerlei soorten bruin bier?quote:Op maandag 26 april 2010 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk? als ik bier drink is het witbier of heel soms een palmpje ofzo
Om te voorkomen dat een man dan per ongeluk je schouderbladen voor borsten aanziet draag je standaard dit bord bij je?quote:Op maandag 26 april 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaar!!! ik vind bier niet lekker, en nu word ik gestraft.. prinses met de erwtjes
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef Bluezz het volgende:
Met cupmaat win ik het
Die zorgmanager Lein![]()
Oh ja, ik mocht deze vak. week van mezelf een witbiertje op het terras. Morgen maar eens naar zee fietsenquote:Op maandag 26 april 2010 16:55 schreef DarkElf het volgende:
geen idee eigenlijk? als ik bier drink is het witbier of heel soms een palmpje ofzo
nee ben (buiten wat ik noemde) geen bier mens. krijg ik een opgeblazen buik van, voelt naar.quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Drink je geen trappisten? Die maken toch ook allerlei soorten bruin bier?
oh fijn zulke tractatiesquote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ik mocht deze vak. week van mezelf een witbiertje op het terras. Morgen maar eens naar zee fietsenals de wind lief doet.
Isa lekker geslapen? Vertel van het bloemenstalletje, me & rossi?quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Weet je dat zeker?
Goedemorgen allemaal!
O MY GUD !!!!!! Broodjes aarbei !!!! ik ga echt de hele vakantie alleen maar broodjes aarbei met barstardsuiker eten ! Goed Cul advies...quote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet, gister nog van de snackbar en vanmiddag nog 2 broodjes aardbei. maar ik heb al een paar dagen kramp, hiervoor wat grieperig en nu misselijk.... wat komt hierna?
waar kan ik zo'n bord kopen?quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat een man dan per ongeluk je schouderbladen voor borsten aanziet draag je standaard dit bord bij je?
[ afbeelding ]
Bloemencorso! Korsakoff?quote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Isa lekker geslapen? Vertel van het bloemenstalletje, me & rossi?
quote:
ook nog niet...quote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
O MY GUD !!!!!! Broodjes aarbei !!!! ik ga echt de hele vakantie alleen maar broodjes aarbei met barstardsuiker eten ! Goed Cul advies...
Enne, ik gok die periode van de maand?
goedemorgen Isaquote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Goedemorgen allemaal!
was het druk buiten? fijn dat je lekker geslapen hebtquote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ja, lekker geslapen met oordoppen in.
van de boer bij jou in de straatquote:Op maandag 26 april 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
als je aardbeien met suiker moet eten zijn ze nog niet gerijpt genoeg.
aardbeien eet je zo , puur, zonder suiker
kan ik niet meer, te gewend. maar deze Hollandse aardbeien waren ook nog niet zoet genoegquote:Op maandag 26 april 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
quote:
Is ook zonde, zo'n mooie meid bij van die lelijke bloemenquote:Op maandag 26 april 2010 01:27 schreef Isabeau het volgende:
(en ik moest aan dr Rossi uitleggen waarom je bij karren vol bloemen stond....hij vond het maar zonde)
ja hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 17:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeg jij de mannen hier ook wel eens zo enthousiast gedag?
yep (en anders ga ik naar de aardbeienautomaat een paar dorpen verder)quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Overigens is er een zorgmanager (m) bij ons in huis die functioneringsgesprekken op zijn kantoor houdt. Onder het bureauIedereen weet t, niemand doet er iets aan
Hij vond het zonde van de....nou ja, whateverquote:Op maandag 26 april 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Is ook zonde, zo'n mooie meid bij van die lelijke bloemen
quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar doen een paar van je collega's daar dan vrijwillig aan mee ofzo? Wat krijgen die ervoor terug? Paaseitjes?
Niks daarvan, ik eet mijn aadrbeien altijd met veul suiker, ik ben een zoetkauwer !quote:Op maandag 26 april 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
lekker beroep
Maar doen een paar van je collega's daar dan vrijwillig aan mee ofzo? Wat krijgen die ervoor terug? Paaseitjes?
quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]Ha, dan verschillen we daar in: ben ontzettend ambitieus maar zit momenteel nog een beetje in de knel met de studie. Als gevolg daarvan stak/steek ik veel tijd in het freelancen waar ik redelijk hoog in de voedselketen sta momenteel in mijn gebied, met als gevolg dat ik mijn studie verwaarloos(de).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat het me eigenlijk allemaal geen reet kan schelen zo lang ik de dingen kan doen die ik wil. Ik ben echt totaal niet ambitieus.
Wel interessant om dit van iedereen te lezen
Confidence through competence
niemand durft er wat van te zeggen, omdat ze hem allemaal hebben gepijpt?quote:Op maandag 26 april 2010 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
zoetekauwquote:Op maandag 26 april 2010 17:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik eet mijn aadrbeien altijd met veul suiker, ik ben een zoetkauwer !
Ik ook! ik hou alleen niet zo van snoepquote:Op maandag 26 april 2010 17:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik eet mijn aadrbeien altijd met veul suiker, ik ben een zoetkauwer !
Whaha +1quote:Op maandag 26 april 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook! ik hou alleen niet zo van snoep
iedereen behalve leinquote:Op maandag 26 april 2010 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niemand durft er wat van te zeggen, omdat ze hem allemaal hebben gepijpt?
Ja erg leukquote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij vond het zonde van de....nou ja, whatever
En heeft er iemand dit gekeken?Ik vond het zo grappig en wilde het met jullie delen:
Gezien Isaquote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij vond het zonde van de....nou ja, whatever
En heeft er iemand dit gekeken?Ik vond het zo grappig en wilde het met jullie delen:
breng hem niet op ideeën aubquote:Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
incl. een knuffel of 3 kussen?
En je hebt het niet hier geplaatstquote:Op maandag 26 april 2010 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Gezien Isaeen paar maandjes geleden al.
quote:Voorbijgangers laten dakloze doodbloeden
AMSTERDAM - In de Verenigde Staten is met afgrijzen gereageerd op de dood van een dakloze in New York. Voorbijgangers lieten de man op straat doodbloeden, nadat die was neergestoken toen hij een belaagde vrouw te hulp schoot.
© NU.nl/Wieland van Dijk Bekijk video
De 31-jarige illegale immigrant Hugo Alfredo Tale-Yax uit Guatemala greep in toen een onbekende vrouw op straat in het New Yorkse stadsdeel Queens om hulp riep, nadat zij werd belaagd door een eveneens onbekende man. Bij die interventie werd hij meermalen gestoken.
Beelden van een bewakingscamera, die werden gepubliceerd door de New York Post, laten zien hoe Tale-Yax vervolgens een uur op de stoep ligt dood te bloeden: Een man tilt hem even op, maar legt hem weer neer als hij het bloed ziet. De meeste voorbijgangers lopen echter haastig voorbij. Twee mannen staan alleen even stil om een foto te maken alvorens hun weg te vervolgen. Toen de hulpdiensten eindelijk arriveerden, was de man al overleden.
Moreel falen
De videobeelden hebben in de Verenigde Staten tot geschokte reacties geleid. Psycholoog John Darley, deskundige op het gebied van omstandersgedrag bij dergelijke incidenten, noemt de gebeurtenis tegenover de New York Times 'een moreel falen'. "Deze man deed wat hij moest doen, en wij lieten de man die deed wat hij moest doen gewoon doodgaan."
Illegalen
Toch tonen buurtbewoners tegenover de krant wel enig begrip voor de reactie van de voorbijgangers. In de arme buurt Jamaica liggen vaak dronken mannen op straat, en bovendien zouden veel mensen in Jamaica zelf geen geldige verblijfsstatus hebben. "Die mensen zijn erg bang om de autoriteiten te bellen," legt een lokale kerkleider uit. "Het is niet zo dat het ze niets kan schelen."
quote:Tevredenheid begint bij salaris van 44.500
AMSTERDAM – Het hebben van voldoende geld maakt misschien niet gelukkig, het stemt wel tevreden. Een gevoel dat begint bij een woning van ruim een half miljoen en een salarisstrook die gelijk staat aan 44.500 euro.
Voor een echt goed gevoel is daarnaast 35.000 euro aan spaargeld of investeringen nodig én moet er ruimte zijn voor (minimaal) twee buitenlandse vakanties per jaar.
Alleen dan kan zonder schuldgevoel geld uitgegeven worden, aldus de Daily Mail maandag op basis van Brits onderzoek uitgevoerd door een financiële beheersite. Ruim 3000 mensen werden hiervoor ondervraagd.
Wenselijk
Ondanks dat mensen goed kunnen aangeven wat ze op financieel vlak nodig hebben of wenselijk achten, slaagt maar 9 procent erin dit ook voor elkaar te krijgen.
16 procent zit nog ver van de geldelijke utopie af met een situatie die ze zelf als 'arm' omschrijven, en 57 procent zegt het tot het eind van de maand te redden, maar ook niet meer dan dat.
"Veel mensen willen niet eens zo nodig rijk zijn," verklaart onderzoeker Ed Bowsher tegenover de krant. "Maar ze willen gewoon kunnen kopen wat ze willen, wanneer ze dat willen en zonder zich schuldig te voelen. Helaas is dat voor de meerderheid van de mensen, helemaal gezien de recessie, onmogelijk."
Toekomst
De rondvraag wees eveneens uit dat binnen dit kader ook niet onverdeeld positief naar de toekomst gekeken wordt. Ongeveer de helft denkt nooit het punt van financiële tevredenheid te bereiken. Die mensen die daar wel vertrouwen in hebben denken dit door de bank genomen te bereiken op 53-jarige leeftijd.
ik zat net te lezen en videobeelden te bekijken..quote:Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je hebt het niet hier geplaatst![]()
En wat is er toch mis met mensen?
[..]
Ik heb de videobeelden maar niet bekeken, daar kan ik dan niet zo goed tegen. Je kan toch best anoniem een ziekenwagen bellen oid?quote:Op maandag 26 april 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zat net te lezen en videobeelden te bekijken..
dat mensen hem laten doodbloeden omdat ze zelf ook illegaal zijn en bang dat ze gesnapt worden.. sowieso iemand laten liggen.. foto's maken.. of kijken of ie bloed heeft en weglopen..
ik werd er misselijk van.
(oh wacht dat was ik al)
Ik ben op de omgekeerde weg terug.quote:Op maandag 26 april 2010 17:29 schreef Isabeau het volgende:
En wat geld betreft hebben de meesten hier nog een laaaaange weg te gaan
Kennelijk zijn er weinig barmhartige sameritanen in amerika. Land of the free.quote:Op maandag 26 april 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de videobeelden maar niet bekeken, daar kan ik dan niet zo goed tegen. Je kan toch best anoniem een ziekenwagen bellen oid?
ik hoef dat ook niet te zien maar idd, je kan toch iemand bellen???quote:Op maandag 26 april 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de videobeelden maar niet bekeken, daar kan ik dan niet zo goed tegen. Je kan toch best anoniem een ziekenwagen bellen oid?
Ja en nee. Nee, ik ben niet ambitieus als het om carrière gaat. Ja, ik ben wel ambitieus als het het gaat om de kwaliteit van mijn werk.quote:Op maandag 26 april 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, dan verschillen we daar in: ben ontzettend ambitieus maar zit momenteel nog een beetje in de knel met de studie.
je ziet het gelukkig maar vaag (bewakingsbeelden). je ziet hem liggen en mensen voorbij lopen. gelukkig zie je niks van de steekpartij zelf. ik hoop dat dit op Oprah of Dr Phil komt, daar laten Amerikanen zich nog door beïnvloedenquote:Op maandag 26 april 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 26 april 2010 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
door het leeglopen (sorry haha) ben ik nu chagrijnig van de honger. ik kan niks hebben nu, maar heb aangegeven aan degenen die hier zijn dat ik chagrijnig kan worden nu.
ik wil eeeteeeeeneet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goedquote:
goed zo! zwemmen is lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed
Ik heb nu ook een zwembad in de buurt gevonden waar je op dinsdagavond banen kan zwemmen
Dus morgenavond doe ik een poging
ook best lekker toch?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Goe-hoed. We eten vanavond een vegetarische pasta omdat ik vergeten ben spekjes te halen
Ik ben wel heel erg dol op vlees. En ik vraag me af waar ik de groente mee op smaak moet brengen nu er geen zoute spekjes bij gaan. Suggesties?quote:
gewoon zeggen dat een keer vega goed voor lijn/Lein is.quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Goe-hoed. We eten vanavond een vegetarische pasta omdat ik vergeten ben spekjes te halen
ik weet niet wat je maakt? Maar met wat parmezaanse kaas ofzo? krijg je wat meer smaak eraan en misschien wat meer kruiden gebruiken?quote:Op maandag 26 april 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg dol op vlees. En ik vraag me af waar ik de groente mee op smaak moet brengen nu er geen zoute spekjes bij gaan. Suggesties?
NatriumChloride?quote:Op maandag 26 april 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg dol op vlees. En ik vraag me af waar ik de groente mee op smaak moet brengen nu er geen zoute spekjes bij gaan. Suggesties?
zal je vast leuk vinden!quote:Op maandag 26 april 2010 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed
Ik heb nu ook een zwembad in de buurt gevonden waar je op dinsdagavond banen kan zwemmen
Dus morgenavond doe ik een poging
zij die er trek in hebben groeten terugquote:
hahaha leuk toch? wat ging je daarna doen dan? en wie is degene rechtsachter je?quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef TAV74 het volgende:
OMG, ik had er blijkbaar echt zin in zaterdag
[ afbeelding ]
Een dubbellikkerquote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zij die er trek in hebben groeten terug![]()
wat voor ijsje heb je?
Paintballenquote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha leuk toch? wat ging je daarna doen dan? en wie is degene rechtsachter je?
quote:Op maandag 26 april 2010 19:07 schreef TAV74 het volgende:
OMG, ik had er blijkbaar echt zin in zaterdag
[ afbeelding ]
aah! zo'n 1x hard zuigen en tis dr uit dingquote:
Wat is eruit?quote:Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah! zo'n 1x hard zuigen en tis dr uit ding![]()
mijn favo is calippo sinas
Is dat bruto of netto?quote:Op maandag 26 april 2010 17:29 schreef Isabeau het volgende:
En wat geld betreft hebben de meesten hier nog een laaaaange weg te gaan
[..]
quote:Op maandag 26 april 2010 19:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Paintballen
[ afbeelding ]
Rechts achter me op de eerste foto is de dame van de camping/paintball baan.
nu heb ik ook ontzettend veel zin in een dubbellikkeeerrrquote:
*rent naar de diepvriesquote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu heb ik ook ontzettend veel zin in een dubbellikkeeerrr
ben je zo doorheenquote:Op maandag 26 april 2010 19:14 schreef LieLie het volgende:
Ik zit vol! Pff, maar wel lekker gegetenEn boodschappen voor de rest van de week, gelukkig, want ik weet niet goed hoe laat ik elke keer thuis ben
En donderdag en vrijdag hoeven we zelf niet voor eten te zorgen
En nu heb ik nergens meer zin in, maar ik moet nog even stukken doorlezen van de MR, morgen vergadering.
Trouwens, nu ik dit leesquote:
heb je er nog één? heb je er nog één?? heb je er nog één???quote:
Ik ken die reclame nietquote:Op maandag 26 april 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Trouwens, nu ik dit leesBen ik de enige die dat spotje van Oreo-koekjes heel naar vindt klinken?
Dat zo'n jochie zegt: 'draaaien, likken, dippen en dan opeten!'
Maar die vader reageert dan ook, en dan hoor je: 'draaien, likken (vader: hmm, lekker).
En die vader praat met zo'n hele zwoele stem.
Ik kan gewoon niet normaal naar dat spotje luisteren
Euhm, nou, zo.quote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben je zo doorheen
fijne avond
Ik heb er nog maar liefst 10quote:Op maandag 26 april 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je er nog één? heb je er nog één?? heb je er nog één???
haha nooit zo naar gekeken. die reclame komt zeker na 22u? dan kijk ik geen tv meerquote:Op maandag 26 april 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Trouwens, nu ik dit leesBen ik de enige die dat spotje van Oreo-koekjes heel naar vindt klinken?
Dat zo'n jochie zegt: 'draaaien, likken, dippen en dan opeten!'
Maar die vader reageert dan ook, en dan hoor je: 'draaien, likken (vader: hmm, lekker).
En die vader praat met zo'n hele zwoele stem.
Ik kan gewoon niet normaal naar dat spotje luisteren
quote:Op maandag 26 april 2010 19:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ken die reclame nietMaar als je het zo zegt.. klinkt het echt te fout!
In dat opzicht haha. Maar nee vooral dat likken hoogstensquote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
DezeHet ligt denk ik aan mij hoor, maar toch
durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat zou je over die streep kunnen trekken?
Vreemde reclamequote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef LieLie het volgende:
DezeHet ligt denk ik aan mij hoor, maar toch
have a nice eve!quote:Op maandag 26 april 2010 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Een paar paaseitjes aan een touwtje.![]()
Ben weg voor de avond![]()
PMénquote:Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
maar tis te schokkend voor SC!
quote:Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
idd, in melk dippen is gek, maar draaien?quote:Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde reclameEn waarom zou je een oreo koekje zo moeten eten, wie bij Oreo heeft dat bedacht
Echt stupide. Lijkt me dan ook helemaal niet lekker.
*raapt al haar moed bij elkaar*quote:
Hier ben je me definitief kwijt. Sinds wanneer zitten er grenzen aan hetgeen besproken wordt in de CUL SCquote:Op maandag 26 april 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
Krijg je lekker nietquote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
*raapt al haar moed bij elkaar*
alle 10! x 2 = 20 x likken en zuigen![]()
![]()
jammer! dan ga ik maar een passend liedje luisterenquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer! dan ga ik maar een passend liedje luisteren
Niiiceee! waar ga je naartoe?quote:Op maandag 26 april 2010 19:26 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog twee dagen naar school, en dan heb ik vakantie! (nouja, moet in de vakantie wel vijf dagen werken, maar tochEn dan na de vakantie twee dagen naar school, en dan op vakantie!
Het gaat toch heel CUL verantwoord over ijsjes.quote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier ben je me definitief kwijt. Sinds wanneer zitten er grenzen aan hetgeen besproken wordt in de CUL SC
4 daagjes naar Italiëquote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niiiceee! waar ga je naartoe?
misschien zie ik je welquote:
Wij gaan van 12 tot 16quote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien zie ik je wel![]()
ik ben van 1 t/m 8 mei in Rome en omgeving
tuurlijk! van kaas word je groot!quote:Op maandag 26 april 2010 19:31 schreef LieLie het volgende:
En ze hadden hier lekkere kaas in de aanbieding![]()
Alleen is kaas eigenlijk niet zo goed voor m'n dieet![]()
Toch maar meegenomen, beetje moet kunnen af en toe hè.
Echt wel.. maarja dat is vast leeftijdgebondenquote:Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef golfer het volgende:
Dutje na het eten was erg lekker.
Daar kunnen geen klaarkom-ijsjes tegenop.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
mijn smeersel voor de brusschetta vanavond is erg lekker geworden![]()
oh en mijn stolling was okniet te dik en niet dun. Volgende week nog eens prikken en als het dan nog goed is mag er meer tijd tussen de controles. En mijn pancreaswaarde was hetzelfde, iig niet hoger dus das ok en andere waardes waren wel wat lager dus de dr was tevreden
quote:Op maandag 26 april 2010 19:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Echt wel.. maarja dat is vast leeftijdgebonden
quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
oh en mijn stolling was okniet te dik en niet dun. Volgende week nog eens prikken en als het dan nog goed is mag er meer tijd tussen de controles. En mijn pancreaswaarde was hetzelfde, iig niet hoger dus das ok en andere waardes waren wel wat lager dus de dr was tevreden
helemaal top DE!!!quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
Ja heh!quote:
Yeah!quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
Zijn die bloedneuzen nu ook over?quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
ja nou je het zegt, de laatste was 2 weken terug (toen was mijn bloed veel te dun ook)quote:
Leuk is dat, hoe snel je dingen vergeet als ze over zijnquote:Op maandag 26 april 2010 20:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja nou je het zegt, de laatste was 2 weken terug (toen was mijn bloed veel te dun ook)
volgende week moet ik naar de vaatchirurg, eerst een echo maken om te zien of de bloedprop in mijn hals weg is, en dan hoor ik wrs hoe lang ik door moet gaan met de bloedverdunners.
Kloptquote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef freecell het volgende:
Jullie gaan te hard
[..]
Leuk is dat, hoe snel je dingen vergeet als ze over zijn
Als dat niet zo was hadden mensen vast een naar leven
Helemaal waar! Dan hadden mensen misschien maar 1 kind!quote:Op maandag 26 april 2010 20:13 schreef freecell het volgende:
Jullie gaan te hard
[..]
Leuk is dat, hoe snel je dingen vergeet als ze over zijn
Als dat niet zo was hadden mensen vast een naar leven
Yep, je lichaam doet het goed!quote:Op maandag 26 april 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kloptik ben ook al een hoop vergeten van de eerste weken in het ziekenhuis.
Gelukkig maar want wat ik wel nog weet is alles behalve fijn.
Dat zal deels door de hoeveelheid morfine komen denk ik(ik was vrij ver soms) en deels
omdat je lichaam en geest zichzelf beschermen idd... mooi werk van mezelf
Ik spaar kruidenplanten, maar de letters van Steer en mij passen niet.......quote:Op maandag 26 april 2010 20:24 schreef LieLie het volgende:
Steer, steer! Zo'n meid bij Take me Out spaart ook lege parfumflesjes!
quote:Op maandag 26 april 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moest vandaag lachen, had 2 truien op de hand gewassen. Da's net zo goed als zo'n apparaat in de sportschool, borstspieren voel ik!
Deze week niet. Volgende week weer 3 wekenquote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, niet uit eten? Ik dacht dat jij altijd in Duitsland zat
Dierbare katoenen truien. Dan ben ik een zeikerd.quote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook grappig, ik had net gezogen en gedweild en stond echt even uit te hijgen. Toen dacht ik ook: hoe spaar je de sportschool uit
Maar waarom was jij dingen op de hand?
En DE, jehebt zeker een goed lijf. Voornamelijk omdattie nog werkt
Ze zijn er nog niet zo over te spreken.quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu bij radar Dr.Frank dieetgebeuren onder de loep
Mja, ik hoop vooral dat ze me in de ochtend al kan melden dat het niet gaat lukken, dan krijg ik iig geen boete omdat ik te laat de afspraak afzeg.quote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Lein, het lijkt me echt niet goed dat je nu al inzit over een uurtje vrij vragen op woensdag
Gewoon zeggen dat je dan of dan wil weten wat er mogelijk is, ivm boete. Dat weet iedereen, dus lijkt me logisch.quote:Op maandag 26 april 2010 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja, ik hoop vooral dat ze me in de ochtend al kan melden dat het niet gaat lukken, dan krijg ik iig geen boete omdat ik te laat de afspraak afzeg.
Volgens mij is er niks logisch bij Lein op het werkquote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je nu wil weten wat er mogelijk is, ivm boete. Dat weet iedereen, dus lijkt me logisch.
En ook omdat je dan minder chaos in je hoofd hebt.
Mja. Ik ga er maar vanuit dat het niet kan. Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Gewoon zeggen dat je dan of dan wil weten wat er mogelijk is, ivm boete. Dat weet iedereen, dus lijkt me logisch.
En ook omdat je dan minder chaos in je hoofd hebt.
Ik dacht even dat IBTL een lettercombinatie was die nog niet voorkwam.......quote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij posten niet veel, jij post weinig. En je bent nog maar nét IBTL
[ afbeelding ]
Aan de rail van het douchegordijn hangen en de douche laten stomen?quote:Op maandag 26 april 2010 21:04 schreef cybermans het volgende:
mijn overhemden waren het niet zo eens met me koffer deze keer, alleen het strijkijzer in het hotel was wel zo brak dat ik me afvraag of ze ervoor erger waren of erna
Waarom? Het hoeft niet iig.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef Aure het volgende:
Haha ik kreeg een pm van iemand omdat ik kennelijk dezelfde ava heb, met verwijzing naar -->
Aure je hebt dezelfde ava
Wist ik veel, kom niet veel verder dan de CUL SC en ik kan om een of andere duistere reden niet van iedereen de ava's zien, zo ook niet die van haar![]()
Maar ik zoek wel ff iets anders heur
Eens!quote:
Eensquote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij posten niet veel, jij post weinig. En je bent nog maar nét IBTL
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |