Het was idd. een ninja-edit!quote:Op maandag 26 april 2010 13:40 schreef Fogel het volgende:
En de prijs is?
Heb je een ninja-edit gedaan of keek ik niet goed?
De non-IS variant ja, deze kosten volgens de tweakers pricewatch minimaal 910,- euro. Wel even je werk doen voordat je dit soort dingen post..quote:Op maandag 26 april 2010 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
Niet om te miepen, maar je zit echt veelste hoog met je vraagprijs.
Bij KE betaal je een kleine 500 euro voor een gloednieuwe.
Voor de mensen die het niet snappen:quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef ursel het volgende:
Vind je het erg als ik hem nieuw koop voor ¤489
Edit dat er maar bij in de OP, scheelt de mod veel opruimwerk neem ik aanquote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Voor de mensen die het niet snappen:
Het is dus niet deze: http://tweakers.net/price(...)-200mm-f-4l-usm.html
Maar deze: http://tweakers.net/price(...)0mm-f-4l-is-usm.html
Er staat in de OP vermeld dat het om een IS versie gaat, die optisch een stuk beter is, en stabilisatie heeft. Ik zal het er wel even bijplakken.quote:Op maandag 26 april 2010 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Edit dat er maar bij in de OP, scheelt de mod veel opruimwerk neem ik aan
Ik moet er nog even over nadenken, wil al langer een fatsoenlijk objectief om mijn Tamron 70-200 mee te vervangen.
En dan een tegoedbon krijgen? Het was namelijk geen koop op afstand..quote:Op maandag 26 april 2010 17:15 schreef Barbaaf het volgende:
Vier dagen oud, niet meer terug te brengen/in te ruilen?
(geen interesse overigens, ben zeer tevreden met de (twee keer zo zware) 100-400 )
Je zegt het alsof het geen optie is. Ben je dan niet van plan een andere telezoom te kopen?quote:Op maandag 26 april 2010 17:20 schreef Kim87 het volgende:
[..]
En dan een tegoedbon krijgen? Het was namelijk geen koop op afstand..
Ja, een 18-200 van Canon.quote:Op maandag 26 april 2010 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het geen optie is. Ben je dan niet van plan een andere telezoom te kopen?
Dan zouden ze bij de winkel toch wel kinderachtig zijn als je bij inruil niet het verschil in cash krijgt, ipv. een tegoedbon. Had je daar al gevraagd?quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Ja, een 18-200 van Canon.
angel008, nee geen interesse.
Nee, ik verkoop de lens.quote:Op maandag 26 april 2010 17:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan zouden ze bij de winkel toch wel kinderachtig zijn als je bij inruil niet het verschil in cash krijgt, ipv. een tegoedbon. Had je daar al gevraagd?
De Canon 18-200 schijnt niet top te zijn...quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Ja, een 18-200 van Canon.
angel008, nee geen interesse.
Nou ik zou m graag willen als vervanging van m'n Tamron 18-200 maar ik vind het nogal veel te duur. Niet dat je prijs niet goed is hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:42 schreef Kim87 het volgende:
Omhoog.. Niemand interesse in deze mooie lens?
Dat kan, het is ook geen goedkoop lensje inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef tre het volgende:
[..]
Nou ik zou m graag willen als vervanging van m'n Tamron 18-200 maar ik vind het nogal veel te duur. Niet dat je prijs niet goed is hoor
Precies, en misschien dat ik er de meerwaarde van in zou zien als ik er meer verstand van had, maar ben net begonnen met speigelreflex fotografie (canon 1000D) en kan het allemaal nog niet echt goed inschatten hoeveel mooier bepaalde foto's nou worden van bepaalde lenzen. Snap net ongeveer dat een 90 of 100mm een macro lens is (of kan zijn)quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:45 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Dat kan, het is ook geen goedkoop lensje inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |