abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80722711
Heren en Dames Fokkers,

omdat ik een nieuwe notebook nodig heb gaat mijn pc in de verkoop, want die is dan niet meer nodig. De specs:

Antec Sonata II behuizing (heeft wat krasjes bovenop maar is wel deukvrij etc)
Coolermaster M550 Silent Pro voeding (nog geen jaar oud)
MSI P6N Platinum SLI moederbord met 2x PCI-E (1x/16x of 8x/8x)
Intel C2Duo E6750 CPU inclusief Zalmann Koeler (2x2,67ghz)
4x1 Gigabyte Kingston geheugen
MSI Geforce N9600GT videokaart met 512mb, enkelslots kaart/koeler (half jaar oud!)
2x Seagate 250gb SATA-II schijven, met NCQ, beide ongeveer 3 jaar oud dus nog in de garantie
Samsung DVD-RW/CDRW brander
Lite-ON DVD Speler
Logitech Toetsenbordje
Logitech G9 Gaming mouse
Logitech X550 5.1 surround set
HP L1740 17" 1280*1024 TFT scherm met verstelbare voet, usb hub, VGA + DVI ingang
MGE 1500VA UPS systeem (ongeveer 2-3 kwartier runtime met 1 scherm erbij)

Eventueel heb ik er nog een Creative X-FI Gamer PCI bij, die staat hier op Fok ook los te koop.

Liefst gaat de PC als hele set weg, want ik werk er momenteel nog op! Ik kan de PC inclusief een legale OEM Windows verkopen, indien dat wenselijk is. Die schaf ik dan speciaal aan en verkoop ik als set met de PC aan jou, maar momenteel zit er geen Windows licentie bij, omdat ik alles via Linux draai (ja, ook mijn games).

De PC is redelijk compleet te noemen, zou ik zo zeggen. Niet cruciale onderdelen zoals het scherm, geluidskaart, UPS, mogen ook los verkocht worden. Je krijgt er naar wens een verse installatie op van een OS naar keuze, in de regio Breda kan en wil ik hem ook nog bezorgen als je dat prettig vind. Alle testen zijn uiteraard toegestaan.

Vraagprijs verplicht, dus ik roep eens wat, 750 euro voor alles bij elkaar, inclusief UPS, scherm en X-FI kaart?

[ Bericht 0% gewijzigd door Wiebelkont op 26-04-2010 13:26:17 ]
pi_80724217
Ik wil je niet bashen oid maar ga je niet rijk rekenen. Reken eerder op 400e voor het hele systeem.

Succes met de verkoop iig.
Carpe Diem
pi_80725152
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:43 schreef Wouzer het volgende:
Ik wil je niet bashen oid maar ga je niet rijk rekenen. Reken eerder op 400e voor het hele systeem.

Succes met de verkoop iig.
Inclusief scherm etc. ligt dat een heel stuk meer in de buurt inderdaad.. Maargoed, het is dan ook maar een vraagprijs

Waar is hij af te halen?
pi_80725423
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:17 schreef Dutchskill het volgende:

[..]

Inclusief scherm etc. ligt dat een heel stuk meer in de buurt inderdaad.. Maargoed, het is dan ook maar een vraagprijs

Waar is hij af te halen?
Dat dus. Al wil ik benadrukken dat een 1500VA UPS een waardevol stuk hardware is voor je PC thuis, vooral als je net in de battlegrounds zit, en je bovenbuurman even loopt te kloten met zijn droger (gebeurde ons nogal vaak).

Het zootje staat in Breda, wat ook al te ontleiden was uit mijn aanbod om het in regio Breda af te leveren
pi_80837609
Kick!

Je mag gewoon bieden, de vraagprijs staat niet vast ofzo...
pi_80908118
Kick. Bieden staat vrij en sommige zaken zijn ook los te koop!
pi_80958424
Wie biedt?
pi_81003563
Kick.
pi_81011436
Ik heb zojuist een 'waardebepaling' teruggekregen vanuit Tweakers (centraal topic waar spullen gepost en vervolgens door een vaste ex-mod gewaardeerd worden) en hij schat het systeem op ongeveer 450 maar kon daarbij niet de schijven, videokaart en geheugens meenemen.

In het licht hiervan, en aangezien deze laatste drie allemaal nog onder garantie vallen lijkt mij 600 euro een meer realistische vraagprijs. Ik garandeer je dat het systeem 100% perfect werkt en loop het desnoods voor de koop even met je na
pi_81040578
Mensen, mochten er losse delen zijn waar je op wilt bieden, dan is dat vanaf nu mogelijk. Ik ben wat dichterbij mijn laptop gekomen, als ik genoeg delen in één keer kan verkopen om de laptop aan te schaffen, is het niet zo erg meer dan de PC niet meer in 1 stuk is
pi_81080646
Ook niemand geinteresseerd als het systeem in losse delen weggaat?
pi_81093420
Antec Sonata II behuizing (heeft wat krasjes bovenop maar is wel deukvrij etc) 45
Coolermaster M550 Silent Pro voeding (nog geen jaar oud) 30
MSI P6N Platinum SLI moederbord met 2x PCI-E (1x/16x of 8x/8x) 45
Intel C2Duo E6750 CPU inclusief Zalmann Koeler (2x2,67ghz) 45
4x1 Gigabyte Kingston geheugen 50
MSI Geforce N9600GT videokaart met 512mb, enkelslots kaart/koeler (half jaar oud!) 35
2x Seagate 250gb SATA-II schijven, met NCQ, beide ongeveer 3 jaar oud dus nog in de garantie 30 (15 ps)
Samsung DVD-RW/CDRW brander 5
Lite-ON DVD Speler 2.5
Logitech Toetsenbordje 10
Logitech G9 Gaming mouse 35
Logitech X550 5.1 surround set 25
HP L1740 17" 1280*1024 TFT scherm met verstelbare voet, usb hub, VGA + DVI ingang 30
XFI kaartje 35

Ik heb eens de prijzen erachter gezet die er gem. bij tweakers worden "geadviseerd" en ik kom voor de pc excl. UPS rond de 400 euro. Ik durf ook echt geen waarde aan een UPS toe te kennen.

Nogmaals wil ik je echt niet bashen maar dit systeem is echt niet meer waard dan 400 euro. (excl ups)
Ik denk dat je het meeste verdiend door dit in losse onderdelen te verkopen.

Tip: Bij tweakers heb je ook een vraag en aanbod, Filter daar eens op vraag
Carpe Diem
pi_81094694
Grappig dat jij daarop uitkomt, want de UPS die jij niet kunt 'waarderen' word op Tweakers gewoon voor 150 euro gezet, en de videokaart, Schijven en geheugens krijgen daar helemaal geen prijs mee... daar heb ik dus zelf een schatting van gemaakt. Daarnaast heb ik ook 'ongeveer' 450 gezegd - ik kwam op tweakers op 437 uit na alles opgeteld te hebben wat wel een prijs mee kreeg. Als jij op 400 uitkomt exclusief UPS kom je inclusief óók op 550 terecht, een vraagprijs van 600 is dus helemaal niet zo raar.

Als je me dus niet wilt bashen moet je gewoon fijn een bod uitbrengen en anders wegblijven.
pi_81095152
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Grappig dat jij daarop uitkomt, want de UPS die jij niet kunt 'waarderen' word op Tweakers gewoon voor 150 euro gezet, en de videokaart, Schijven en geheugens krijgen daar helemaal geen prijs mee... daar heb ik dus zelf een schatting van gemaakt. Daarnaast heb ik ook 'ongeveer' 450 gezegd - ik kwam op tweakers op 437 uit na alles opgeteld te hebben wat wel een prijs mee kreeg. Als jij op 400 uitkomt exclusief UPS kom je inclusief óók op 550 terecht, een vraagprijs van 600 is dus helemaal niet zo raar.

Als je me dus niet wilt bashen moet je gewoon fijn een bod uitbrengen en anders wegblijven.
Nope geen interesse maar succes met de verkoop.
Carpe Diem
pi_81121430
Hele harde schop!

Hij mag in delen weg mensen! Kan me niet voorstellen dat niemand hier iets uit kan gebruiken!

Kan een mod de titel aanpassen naar ' PC onderdelen te koop ' o.i.d.?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:49:05 #16
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81122788
Prima, nieuwe topic zoals je wenst in TR.
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')