10.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef Felagund het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft het derde seizoen?
Via de site van de volkskrant? Dacht dat de serie pas leverbaar was vanaf 1 december...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:24 schreef golfer het volgende:
Afgelopen zaterdag in de Volkskrant een groot interview met de hoofdrolspeelster.
Seizoen 3 vandaag binnen gekregen met NL ondertitels.
Dat wou ik dus ook net vragen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:02 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Via de site van de volkskrant? Dacht dat de serie pas leverbaar was vanaf 1 december...
Nope, via een andere aanbieder. (kopie-DVD)quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:02 schreef aarontje112 het volgende:
Via de site van de volkskrant? Dacht dat de serie pas leverbaar was vanaf 1 december...
Ik ga eens zoeken naar een hendig sjieke torrent voor seizoen 2 en 3.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, via een andere aanbieder. (kopie-DVD)
Ik heb geen torrents, gewoon wat DVD's.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ga eens zoeken naar een hendig sjieke torrent voor seizoen 2 en 3.
Had ik ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef Adelante het volgende:
Ik kom niet door episode 1 heen van serie 3Wat een saaiheid
heeft iemand dit interview nog? heb ik helaas gemistquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:24 schreef golfer het volgende:
Afgelopen zaterdag in de Volkskrant een groot interview met de hoofdrolspeelster.
Seizoen 3 vandaag binnen gekregen met NL ondertitels.
Ondanks dat we serie 3 al even hadden liggen nu pas afl. 1 en 2 gezien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:11 schreef empino het volgende:
Gisteren de laatste episode van serie 3 gezien. Blijft een schitterende serie, erg jammer dat ie niet vernieuwd wordt. Anderen al helemaal bij?
Absoluut geen last van. Zat er gelijk weer helemaal in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef Adelante het volgende:
Ik kom niet door episode 1 heen van serie 3Wat een saaiheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De derde serie is de laatstequote:Op zaterdag 8 december 2012 09:54 schreef Nies het volgende:
Aflevering 8, 9 en 10 klaarstaan![]()
Is er al een seizoen 4 in de maak?
Sowieso al die Lumiere-series uit Scandinaviė zijn aanraders!quote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Metaan het volgende:
Voor de liefhebbers van Forbrydelsen:
Den som dręber
Ook Deens en weer kei en keihard.
O ja , in Nederland noemt de distributeur deze serie: Those who kill.
Waarom weten we niet, want het is een Deens gesproken en Nederlands ondertitelde serie.
Aanrader!
Na het zien van de laatste aflevering ging ik daar ook wel van uitquote:Op maandag 17 december 2012 12:54 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
De derde serie is de laatste
Vond die serie op zich wel leuk voor tussendoor, maar wel een stuk minder dan Forbrydelsen. Veel gebeurtenissen in Den som dręber vond ik echt vreselijk cliché en die kon je al vanaf kilometers afstand zien aankomen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Metaan het volgende:
Voor de liefhebbers van Forbrydelsen:
Den som dręber
Ook Deens en weer kei en keihard.
O ja , in Nederland noemt de distributeur deze serie: Those who kill.
Waarom weten we niet, want het is een Deens gesproken en Nederlands ondertitelde serie.
Aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook ergerde ik me soms nogal aan het ´domme´ gedrag van met name Katrine. Desondanks, zoals ik al zei, vond ik het wel leuk voor tussendoor. Moet de afsluitende film van Den som dręber trouwens nog kijken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |