abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 10:06:17 #1
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80719780
Vanwege aanschaf andere foon te koop mijn betrouwbare en goed werkende HTC TyTN II. Niks mis mee, ik wou gewoon wat anders en ik gebruik de helft van de functies niet.

Simlockvrij
Not branded
De HTC TyTN II is zoals de naam al doet vermoeden de opvolger van de originele HTC TyTN smartphone. Een verbeterd slide-mechanisme, Windows Mobile 6 NL, 128 MB RAM en een 3-megapixelcamera zijn de grootste veranderingen. U krijgt met de TyTN II de beschikking over een vierbands-GSM (850/900/1800/1900 Mhz) die over WLAN, HSDPA, UMTS, EDGE of GPRS zijn weg op het internet kan vinden.

Scherm verschuift om ruimte te geven aan een volledig QWERTY toetsenbord. Telefoon komt inclusief:
- Originele verpakking
- Alle handleidingen en boekjes en papiertjes enzovoort
- 2 (Twee!) Navigatieprogramma's: TomTom 6 en Navigon. Beide zijn niet up-to-date, maar ik heb gemerkt dat ze prima voldoen.
- Twee extra Stylussen
- Origineel HTC tasje om de telefoon aan de riem te dragen twv 29,00
- Brodit Active Car Holder (Laad de telefoon op onder het rijden en is handig voor navigatie) twv 49,00
- Thuislader met losse USB kabel. Telefoon gebruikt mini-USB, dus in principe kun je elke USB kabel gebruiken.
- Handsfreesetje (let op: Onhandig genoeg kun je dat setje niet gebruiken als de telefoon in de carholder zit. Voor bellen in de auto is dus een Bluetooth setje nodig hoewel de telefoon ook een speakerfunctie heeft)
- 8 GB Micro SD kaartje (wou ik er eigenlijk uithalen, maar ik zag dat TomTom daarop geinstalleerd is, dus het komt er gewoon bij)

Scherm is onbeschadigd, behuizing heeft hier en daar een nauwelijks zichtbaar gebruikersspoortje. Knopjes werken allemaal, touchscreen levert ook geen problemen op.

Overzichtje van het geheel:

Omdat de originele doos nog aanwezig is, is versturen geen probleem. Wordt dan wel pakketpost, want het is een fors doosje

Vraagprijs: Laten we eens beginnen met 110 Euri ex verzenden. Ophalen kan ook in Oss. Koper krijgt er gratis een Bluetooth GPS-muis bij
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:58:22 #2
66444 Lord_Vetinari
pi_80763191
Het is een VRAAGprijs, he?
pi_80764896
bied 110E inclusief verzend
Stuurboord Hoogh!
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:42:56 #4
66444 Lord_Vetinari
pi_80789689
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Hazeldinho het volgende:
bied 110E inclusief verzend
Genoteerd.
  woensdag 28 april 2010 @ 10:06:45 #5
66444 Lord_Vetinari
pi_80795860
Verkoop even op hold tot ik bericht heb van een eventueel geinteresseerde via een ander forum, anders is ie voor Hazeldinho.
pi_80804900
Havelock!
pi_80860478
Sold
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')