abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80719667
Het vorige deel: Slank # 1020 - Hiep hiep hoera voor Goedbijtje!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_80719703
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gister afscheidsfeestje van mijn zus die gaat emigreren, en zaterdag bij mijn ouders rond het huis opruimen voor het feestje.
Vandaar.
Klinkt logisch ja

Ik heb nog geen goed gevoel over wat 'veel' en 'weinig' is, maar op zo'n dag als vandaag heb je geen honger? (ook voor mijn eigen beeldvorming)
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80719730
Waar gaat je zus heen, VMW?
  maandag 26 april 2010 @ 10:05:15 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80719764
tvp en nu naar Zwolle.

Ik ga mijn tv-optreden uit 1993 overzetten op dvd! (item van 5 minuten over mij, mijn slechthorendheid, mjin dwarsfluit en mijn hamster ). Zal hem ook op You Tube zetten en dan post ik wel even een linkje hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_80719807
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Quinazoline het volgende:
Klinkt logisch ja

Ik heb nog geen goed gevoel over wat 'veel' en 'weinig' is, maar op zo'n dag als vandaag heb je geen honger? (ook voor mijn eigen beeldvorming)
Het is allemaal vrij voedzaam.
In de witlofsalade zitten twee eieren, de mozzarella en olijven zijn kcalrijk en de yoghurt is een flinke bak.
En tussendoor nog twee boterhammen.
Hiermee heb ik echt geen honger.
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
Waar gaat je zus heen, VMW?
Melbourne.
pi_80719845
Oh, ik ben dol op rood met witte stippen! .

VMW, voorgoed? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 26 april 2010 @ 10:09:25 #7
236335 neen
schone schijn
pi_80719853
Hèhè, leuk!

Ik heb op mijn computer een geluidsfragment van een interview met mij op de radio altijd raar om je eigen stem te horen
het lijkt niet wat het is
pi_80719900
Goeiemorgen. Ik heb nu al geen zin in vandaag, dat begint al goed . Kan tussen tentamen en college niet naar huis, dat begin ik toch zo zat te worden, dat onderweg eten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 april 2010 @ 10:16:21 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80720020
Goeiemorgen!
Het is weer maandag he, succes voor iedereen met een zware week voor de boeg!!

Ik zit even relaxed aan mn kopje koffie en ga zo mn koffertje pakken voor Sevilla moet nog even ernstig nadenken over hoe moeilijk ik ga doen om setjes kleding en schoenen enzo ( ) en dan ben ik eigenlijk wel zo'n beetje klaar! Very unlike me, en dan ga ik ook nog morgen pas weg. Zit ik lekker lazy bij mn moeder terwijl die waarschijnlijk nog wel moet inpakken

DaD, spannend vandaag! Fijn wel he, dat je op 3 mag reageren, beetje kansenspreiding
pi_80720079
TVP. 45 minuten op mijn werk en nu al ergernis
Ben nu hard aan het oefenen om het los te laten *zennnnnnn*.

En ik duim alvast voor alle nieuwe woningen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 26 april 2010 @ 10:22:19 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80720153
TVP met een lijstje voor vandaag

O: 1 plak krentenbrood
T: 1/2 appel (vies!)
T: koffieleutje
L: 500 ml Biogarde
T: -
D: Burrito met klassieke vulling
S: RPM
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80720252
Whoa, dat is wel ver weg, VMW! Hoe komt ze er zo bij?
  maandag 26 april 2010 @ 10:26:55 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80720271
spannend, DaD!

Zo, m'n was is in de machine, boodschappen binnen en ik zit te ontbijten. Zometeen maar hard aan het werk!

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: geen idee
T: geen idee
D: broccolisalade met zelfgemaakt brood.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80720507
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik ben dol op rood met witte stippen! .

VMW, voorgoed? .
Dat is wel de bedoeling, ja.
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, dat is wel ver weg, VMW! Hoe komt ze er zo bij?
Leek ze wel leuk, dus toen het bedrijf van haar vriend daar een vacature had heeft hij daarop gesolliciteerd.
  maandag 26 april 2010 @ 10:42:32 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80720633
Bah VMW! On the positive side, dan heb je wel een vakantie-adresje! Maar toch kan ik me voorstellen dat het wel slikken is

Wat gaat er trouwens in die witlofsalade? Ik wil een keer witlofsalade proberen voor het avondeten, want vriendje houdt niet van warme, dus ik dacht, dan maak ik eens rauwe!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80720896
tvp
pi_80721009
wow VMW, dat is wel een grote stap! Maar ook wel heel gaaf voor d'r

XM, kan je echt de dag doorkomen op zo wienig eten?

Nynke, gaat het lukken met je scriptie? Zie je vandaag alles weer wat vrolijker dan gisteren?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x brood met boter, stuk mango
T: appel, koffie met melk
L: tomatensoep, 2x volkorenboterham met pindakaas of appelstroop
T: halve komkommer + drie wortels, koffie met melk
D: kweenognie!
pi_80721040
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah VMW! On the positive side, dan heb je wel een vakantie-adresje! Maar toch kan ik me voorstellen dat het wel slikken is

Wat gaat er trouwens in die witlofsalade? Ik wil een keer witlofsalade proberen voor het avondeten, want vriendje houdt niet van warme, dus ik dacht, dan maak ik eens rauwe!
Witlof schoonmaken en fijnsnijden en dan een sausje maken met mayonaise en verdunnen met een beetje sap van mandarijntjes uit blik, kerrie erdoor roeren. Sausje over witlof en de mandarijntjes erdoor.

Zo doen wij het, we deden eerst met stukjes appel maar daar is m'n vader allergisch voor sinds hij hooikoorts heeft. Ook lekker: stukjes ananas (en dan verdunnen met ananassap).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80721056
Ik doe er soms ook een drup zoetstof door als ik het niet zoet genoeg vind en niet nog meer kan verdunnen met sap omdat het dan te dun wordt.
pi_80721238
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

mijn moeder doet ketchup/mayonaise/suiker/appel/etc
  maandag 26 april 2010 @ 11:03:41 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80721249
Oh, dat witlofrecept sla ik even op! Mijn vriend vindt het namelijk best lekker, maar ik vind witlof niet te vreten Dus er moet wel een lekker sausje bij zitten, en dat met die ananas, dat klinkt goed!
pi_80721261
Ik doe ook altijd nog ui, ei, appel en kaas door de witlofsalade.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 26 april 2010 @ 11:06:08 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80721317
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef Perruche het volgende:
wow VMW, dat is wel een grote stap! Maar ook wel heel gaaf voor d'r

XM, kan je echt de dag doorkomen op zo wienig eten?

Nynke, gaat het lukken met je scriptie? Zie je vandaag alles weer wat vrolijker dan gisteren?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x brood met boter, stuk mango
T: appel, koffie met melk
L: tomatensoep, 2x volkorenboterham met pindakaas of appelstroop
T: halve komkommer + drie wortels, koffie met melk
D: kweenognie!
Niet echt, ik ben het werken voor me uit aan het schuiven. Maar, ik ga nu hard aan de slag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80721371
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
Ik doe ook altijd nog ui, ei, appel en kaas door de witlofsalade.
oja! mijn moeder ook ei en misschien ook ui..en tomaat!
  maandag 26 april 2010 @ 11:08:07 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80721388
Huu, net belt mn beste vriend me op, of ik thuis ben voor een bakje koffie, want hij (en zn vriendin volgens mij) zaten met een dilemma en wilden graag met een objectieve derde er even over praten!

Ik hoop niet dat zij ook al uit elkaar gaan maar ik ken zoveel gebroken stelletjes nu dat ik er wel echt bang voor ben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')