JAJAquote:Op maandag 26 april 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah, het was laydina of FutureFairytale.....
Als het er niet staat kun je het me ook niet kwalijk nemen
Hi schatquote:Op maandag 26 april 2010 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen lieve vrouw![]()
alles goed?
quote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hi schat
Ja gaat wel lekker ondanks een veels te korte nachtEn bij jou?
Goedemorgen FFquote:Op maandag 26 april 2010 09:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen D_H!! Lekker geslapen? Succes met vergaderen enzo
Maar leuk om te horen dat het goed met je gaat, los van de buikkrampen bedoel ikquote:
nee haha vandaag alleen verkopenquote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goedemorgen FF
weer nootjes testen?
Laydina, morguh
hoop het, eerst tennissen vanavond tot een uur of 22uquote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar leuk om te horen dat het goed met je gaat, los van de buikkrampen bedoel ik![]()
Slaap haal je vanavond wel weer in
had je al tegen die meid gespeeld waar je zo bang voor was? if yes, gewonnen?quote:Op maandag 26 april 2010 09:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoop het, eerst tennissen vanavond tot een uur of 22u![]()
en morgenavond danstraining, woensdagavond repetitie en donderdag naar Sneek (optreden in verenpakken), maar weet niet of ik ga. Heb bardienst op de tennis samen met mn pap en wil hem eigenlijk niet alleen laten staan
voor zover ik weet ben ik niet moeilijk, wel met een gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik moeilijk om met mensen als jou te praten.. omdat ik nml zelf heel open ben en overtuigd ben dat iedereen open kan zijn. er is niks om je voor te schamen, aangezien alles in deze wereld kan. ik vind het ook jammer dat mensen zich dan afsluiten, maar ieder voor zich idd
haha, als ik ga optreden ok. Maar wordt hetzelfde als vorig jaar:quote:Op maandag 26 april 2010 09:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
had je al tegen die meid gespeeld waar je zo bang voor was? if yes, gewonnen?
van dat verenpak zien we graag de foto's (niet een leeg verenpak dan he)
quote:Op maandag 26 april 2010 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook![]()
vannacht weer 6x wakker geworden met buikkramp. dus kwam vanochtend moe en wit aan op mn werk. Hopelijk slaap ik vannacht wel beter, want vorige nacht werd ik ook 5 a 6 keer wakker met buikkramp
ach gebeurd helaas wel vaker, raak je aan gewendquote:Op maandag 26 april 2010 09:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jazeker
jij niet lees ik al, vervelend zeg
die fotoquote:Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, als ik ga optreden ok. Maar wordt hetzelfde als vorig jaar:
klik
en nee, ik heb niet gewonnen. ik heb een grote fout gemaakt in de 1e set door mn mond niet open te doen toen de bal uit is en ik een set had gewonnen... stomme muts ben ik ook. Daarna werd ik ervoor gestraft
dankjewel liefquote:Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef Laydina het volgende:
[..]dat is ook slecht nieuws zeg. Hopelijk wordt het vandaag weer wat beter
ik leer nooit, als ik een goeie bal sla zeg ik ook 'sorry'. ben eigenlijk veels te soft voor tennisquote:Op maandag 26 april 2010 09:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
die foto![]()
dat is inderdaad niet handig, volgende keer ga je het wel doen toch?
dat gedrag ken ik wel, alhoewel ik het de laatste jaren wat minder doe. (alleen als ik onzekere buien heb komt het sterker terug)quote:Op maandag 26 april 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik leer nooit, als ik een goeie bal sla zeg ik ook 'sorry'. ben eigenlijk veels te soft voor tennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |