abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80815496
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat is wel de manier, zo doen wij het ook in de regel. Maar doelde dus meer op het verschil in rijen, korte rij bij colruyt duurt veel langer dan een lange rij met volle karren bij de aldi, de kassa-medewerkers zijn gewoon rete-snel daar Of ik heb natuurlijk steeds de verkeerde colruyt's te pakken
mijn ervaring met de aldi en ook andere supermarkten in belgie (niet die in nederland) is juist dat het zooo traag gaat. als het kan eerst een praatje maken pas daarna alles op dooie gemak gaan scannen. dan wachten tot de klant alles heeft ingepakt en dan pas heel rustig naar de volgende klant. al hebben ze meestal wel een 10boodschappen kassa, dat mis ik wel bij de colruyt.
  woensdag 28 april 2010 @ 19:45:35 #77
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_80815779
Ik vind het handig!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 28 april 2010 @ 22:38:16 #78
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_80824381
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:38 schreef Klonk het volgende:

[..]

Een bezoekje aan de Aldi tijdens top drukte moet je ook met twee man gaan doen, eentje gaat met een leeg karretje in de rij tot aan de achterwand staan, de andere heeft alle tijd om op z´n dooie gemak de boodschappen uit alle hoeken van de winkel te halen en telkens terug te lopen naar het karretje.

Enige kennis van de indeling en geen 10 kratten bier willen kopen zijn natuurlijk wel een vereiste
Hoezo efficient boodschappen doen

En de andere klanten kijken je niet boos aan? Moet je trouwens wel stressen om je artikelen bij mekaar te hebben voor je partner aan de beurt is.

De Aldi/Lidl trouwens irritante winkels omdat ze geen mandjes hebben . Ik ga helaas altijd eerst in de winkel op zoek naar (bijna )lege dozen en gebruik die als "mandje".
The best firms advertise the least...
  woensdag 28 april 2010 @ 22:41:16 #79
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_80824618
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hoezo efficient boodschappen doen

En de andere klanten kijken je niet boos aan? Moet je trouwens wel stressen om je artikelen bij mekaar te hebben voor je partner aan de beurt is.

De Aldi/Lidl trouwens irritante winkels omdat ze geen mandjes hebben . Ik ga helaas altijd eerst in de winkel op zoek naar (bijna )lege dozen en gebruik die als "mandje".
'Mijn' lidl heeft van de mandjes met van die wieltjes
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 28 april 2010 @ 23:20:02 #80
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_80826571
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat is wel de manier, zo doen wij het ook in de regel. Maar doelde dus meer op het verschil in rijen, korte rij bij colruyt duurt veel langer dan een lange rij met volle karren bij de aldi, de kassa-medewerkers zijn gewoon rete-snel daar Of ik heb natuurlijk steeds de verkeerde colruyt's te pakken
Ik hou van de colruyt. Soms doen ze het zelfs in je tas voor je.. en ze zijn daar zo goed in tetris spelen met je boodschappen
Verder heeft de GB ook van de zelfscan-kassa's. Ik vind ze heerlijk als ik voor maar een paar dingen moet. Soms ben wi kwel zo stom om het "chip' knopje ipv gewoon pinnen in te drukken.. ook een keer erachter gekomen dat ik m'n portemonnee vergeten was en nog eens iets vergeten af te rekenen. Maar de mensen die er staan om te controleren blijven altijd aardig.
Verder hebben ze bij de Delhaize ook van de laserguns.. maar geen idee hoe het precies werkt. Wil het niet echt uit proberen want mij nFrans is te gebrekkig mocht er iets mis gaan

Ben benieuwd of ze het in meerdere AHs in gaan voeren wel al bij de Hoogvliet gezien
pi_80888137
Net terug uit het VK, waar niet alleen supermarkten maar nog veel meer winkels zelfscankassa's hebben. Ik vind het prettig, toen ik in Groningen woonde gebruikte ik ook altijd de zelfscankassa's bij de Jumbo. Vind het gewoon leuk om te doen, prettiger dan wachten tot een cassière klaar is met scannen.

Snap niet waarom het in Nederland nog steeds niet door is gebroken.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:25:07 #82
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_80889588
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:50 schreef dotKoen het volgende:
Net terug uit het VK, waar niet alleen supermarkten maar nog veel meer winkels zelfscankassa's hebben. Ik vind het prettig, toen ik in Groningen woonde gebruikte ik ook altijd de zelfscankassa's bij de Jumbo. Vind het gewoon leuk om te doen, prettiger dan wachten tot een cassière klaar is met scannen.

Snap niet waarom het in Nederland nog steeds niet door is gebroken.
Tja, ze denken misschien in Nederland ander over een supermarkt. Verwachten service, maar dat krijg je al jaren niet meer. Zelfs met een zelfscan-kassa krijg ik deze. Leuke medewerkster ( of als je pech hebt een mannelijke medewerker of oudere dame) die de zelfservice in de gaten houdt. Ik heb het er niet voor over om in een rij te staan bij een leuke cassiere met een klant met een volle kar voor je,, terwijl er ook een leuke klant voor je in de rij kan staan bij de zelfscan .

Als je het daarom moet doen
pi_80907048
quote:
Op woensdag 28 april 2010 06:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, ik zou nooit naar een supermarkt gaan waar je kan kiezen tussen een zelfscankassa of een rij van 25 meter.

Ik vind een zelfscankassa een achteruitgang van de service van de winkel. Bovendien wordt het aan de consument verkocht alsof het tijd zou besparen. Als je in Italië naar de super gaat helpen ze je ook met inpakken.
Ik wil helemaal niet dat iemand me helpt met het inpakken van mijn boodschappen, ik heb een systeem .
Het is echt een vooruitgang, dat zelfscannen. Het scheelt mij in ieder geval veel tijd. Bij de betaalpaal staat nooit iemand voor je in de rij, en ik word nooit gecontroleerd (nou ben ik ook heel braaf ) en alles is al ingepakt.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_80907789
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:43 schreef Jurk het volgende:

[..]

en ik word nooit gecontroleerd (nou ben ik ook heel braaf )
Is gewoon random.
pi_80911518
Als je boodschappen doet met een mandje dan lijkt zo'n handheld-ding me juist heel onhandig.. Linkerhand heb je boodschappenmandje, rechterhand om boodschappen uit schap in mandje te doen, dan kom je toch een hand tekort om te scannen? Of zie ik het verkeerd? De karretjes hebben vaak zo'n ding om 'm vast te klemmen, da's dan wel weer handig, maar ik heb nooit zo veel boodschappen en heb een hekel aan karretjes.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_80911826
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:15 schreef Naamah het volgende:
Als je boodschappen doet met een mandje dan lijkt zo'n handheld-ding me juist heel onhandig.. Linkerhand heb je boodschappenmandje, rechterhand om boodschappen uit schap in mandje te doen, dan kom je toch een hand tekort om te scannen? Of zie ik het verkeerd? De karretjes hebben vaak zo'n ding om 'm vast te klemmen, da's dan wel weer handig, maar ik heb nooit zo veel boodschappen en heb een hekel aan karretjes.
Daarom geen mandje meer, maar gewoon je boodschappen direct in je boodschappentas.
pi_80911985
Maaaaar.. dan heb je toch hetzelfde probleem? Misschien moet ik gewoon eens afkijken hoe andere mensen dat doen
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_80973139
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Is gewoon random.
Vraag het me af, ik word tegenwoordig bijna nooit meer gecontroleerd.

Nog een tip voor de zelfscanmensen bij de Albert Heijn: Druk voor je gaat afrekenen op "English", dan houdt die paal d'r mond
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:26:33 #89
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_80992774
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef Tøm het volgende:

[..]

Nog een tip voor de zelfscanmensen bij de Albert Heijn: Druk voor je gaat afrekenen op "English", dan houdt die paal d'r mond
Heheh, dat commentaar bij het zelfscannen. Vooral als je te snel bent (je hebt betaald, maar het bonnetje is nog niet uit de automaat (sommige zelfscans dan). "Unexpected item in the package area" als je al wilt inpakken , Gelukkig herkent het personeel dit.
pi_80993260
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hadden we ook hier in de nieuwe C1000. Na een maand of 3 waren ze weer weg. Als je één artikel te snel scant, dan geeft 'ie al alarm dat er iets mis is gegaan. Zo'n beetje bij iedere klant ging dat alarm af.
Dat was bij ons inderdaad ook ja. Nouja, er staat er nu nog eentje ofzo. Hij was het ook vaak niet eens met het gewicht van het product, dan dacht 'ie dat er te veel of te weinig op de band lag ofzo, dus dan moest je altijd wel voor íets apart naar de service-balie.

Het scannen bij AH met zo'n handscanner vind ik wel ideaal. Lekker rustig altijd bij die palen.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef Tøm het volgende:

[..]

Goeie tip, dat hadden wij ook al ontdekt. Dat ding praat anders echt hard. Ik had alleen nog nooit over de paal gedacht als iets vrouwelijks.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:56:32 #91
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80993574
ja dat engels doe ik ook vanaf het begin.. soms vergeet ik het.. dan zodra die stem komt denk ik er weer aan
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')