Dat heeft Been na Twente toch maar 1 keer geprobeerd (NEC uit)? Vreemd...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga voor:
Mulder
de Vrij - Vlaar - Bahia - Gio
Landzaat - Fer - El Ahmadi
Wijnaldum
Tomasson - Makaay
Dan komt Makaay veel beter tot zijn recht (zie Twente) en ook Wijnaldum speelt op zijn favoriete positie.
Je denkt dat je een geintje maakt, maar dat doe je nietquote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef DJRV het volgende:
[..]
Misschien moet jij de waarheid maar even vertellen want je doet blijken dat je zo goed op de hoogte bent. Waren de lieve Feyenoord fans aan het pim-pam-petten en kwam toen de grote boze ME langs die allemaal hun thuis frustraties afreageerden op de supporters die lief gezellig buiten aan het spelen waren?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.
Komt er weer zo'n bijdehante teletekst-supporter tussendoor die de helft leestquote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze hebben 2 wedstrijden kans domme kut
bijdehantequote:Op donderdag 29 april 2010 17:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Komt er weer zo'n bijdehante teletekst-supporter tussendoor die de helft leest
Ik had al een seizoenskaart aan de Afrikaanderwegquote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijdehante
Had nog een seizoenskaart in de Meer pannekoek en nu jij weer.
En jouw moeder is een Amsterdammer dus eigelijk ben jij deels Ajaciedquote:Op donderdag 29 april 2010 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had al een seizoenskaart aan de Afrikaanderweg
Nu moet ik ineens van mening verandert zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijdehante
Had nog een seizoenskaart in de Meer pannekoek en nu jij weer.
Ach je tt supporter opmerking gaat in iedergeval niet op.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens van mening verandert zijn?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach je tt supporter opmerking gaat in iedergeval niet op.
Maar het valt me gewoon op dat jij alleen maar van dat soort trieste posts heb.
Jij bent de enige ekte supporter op fok en de rest zijn maar tt kijkers en huilies en alles is tegen feyenoord, best sneu!
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad want er is niks leukers dan helemaal dol worden na weer een goal van Ajax in de Kuip tegen de kakkies.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Wat probeer je nou precies duidelijk te maken?
Feyenoord is kansloos in deze kwestie omdat ze zich het niet konden permitteren om te weigeren voor 2 finales vanwege de interventie van de politiek en de knvb. Ik had het dus niet over de wedstrijd.
Daarbij verander je de opzet van het toernooi naar het voordeel naar de tegenstander. Dan kan jij wel weer aankomen met '2 wedstrijden is eerlijk', maar als het al vast stond dat we de finale thuis in de Kuip zouden spelen als thuis-spelende ploeg en dat verandert wordt dan is dat altijd ten nadelen van de thuis-club.
Waar precies vroeg ik naar jouw mening?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad want er is niks leukers dan helemaal dol worden na weer een goal van Ajax in de Kuip tegen de kakkies.
Ben ik al uit maar ik moest gewoon 2 weken wachten voordat ik op jouw calimero posts kon reageren en het is echt genieten.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je gaat snel in kwaliteit achterruit, kom nog maar terug over 10 jaar als je uit je tiener jaren bent.
Nieuw woord geleerd, knul?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik al uit maar ik moest gewoon 2 weken wachten voordat ik op jouw calimero posts kon reageren en het is echt genieten.
Wat een gefrustreerde josti ben jij ff serieus!
Je hebt ook niks meer te zeggen hequote:
Kijk eens even terug naar je eigen posts hoeveel voetbal gerelateerde onderwerpen erin staan.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt ook niks meer te zeggen he
Nou hou je zakdoekjes maar weer bij je want 5e plaatst en geen beker zal het worden helaas maar daar zitten jullie natuurlijk niet mee.
Ritje timboektoe voor een 0-0 tegen de lokale slagers eind juli is natuurlijk altijd fijn als voorbereiding .
Geef nou eens gewoon antwoord!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kijk eens even terug naar je eigen posts hoeveel voetbal gerelateerde onderwerpen erin staan.
Wat een ironie, en maar een verhaal ophangen dat ik gefrustreerd ben.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef nou eens gewoon antwoord!
Kan mij echt niet voorstellen dat het als een echte Rotterdammer je het niks doet dat je zodrekt 5e wordt en de beker zo goed als al verloren heb van Ajax.
Maar vanwege die beker onzin doet het je opeens niks meer?
Omdat wij dingen niet kunnen voorstellen zijn wij maar teletekst supportersquote:Op donderdag 29 april 2010 18:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een ironie, en maar een verhaal ophangen dat ik gefrustreerd ben.
Dat je dat niet kan voorstellen is niet verwonderlijk aangezien je net zoals de rest van de ajax-supporters bent. Een teletekst-supporter is er 1 die blijkbaar alleen oog heeft voor statistieken en zo te zien ben jij het stereotype ervan.
Daarbij zijn we nog niet als 5e geindigd en hebben we de beker nog niet verloren. Je loopt op de zaken uit
Lezen kan je ook al niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat wij dingen niet kunnen voorstellen zijn wij maar teletekst supporters
Wat fucking kansloos hahaha
Ohh wacht nee deze keer had ik het wel verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen, net zolang ik ervan onder de indruk raak? Of is het gewoon toch om zo aansluiting te krijgen van de rest?
Is gewoon zijn mening,daar hoef je niet onder de indruk van te raken.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen, net zolang ik ervan onder de indruk raak? Of is het gewoon toch om zo aansluiting te krijgen van de rest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |