Lijkt me toch redelijk duidelijk. De knvb wilde het in een vol stadion spelen echter konden zij de kaarten niet verkopen aan haar partners en Ajax weigerde ook verder mee te werken. Dit gooien ze vervolgens over de boeg met termen als 'maatschappelijke kosten 'veiligheid' terwijl dat de enige reden was het vullen van de zakken bij de knvb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef VitaminWater het volgende:
Ok, dus de splitsing in 2 finales is dus niet om Ajax de beker te laten winnen, maar omdat men de finale dan wel kon verkopen aan haar partners? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?
Ik ben ook niet altijd fan van de KNVB btw hoor, maar er wordt toch telkens gesuggereerd dat men steeds beslist in het voordeel van ajax, dus dat de KNVB alles doet om Ajax succes te laten halen. Dat geloof ik gewoon weg niet. Misschien als ze allemaal met Ajaxsjaaltjes daar zitten in de bestuursvergadering... maar ik schat het niveau wel iets hoger in.
Dat is volgens mij het punt, dat de 'randdebiele'supporters samen met de kapuchon's en petjes (Copyright: Derksen) hun dommigheid en kinderachtige gedrag projecteren op alles en iedereen in het voetbal.
Dan wordt die halve kuip afgebrokenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef j0rdii het volgende:
Dat denk ik ook ja, of een herhaling van vorige keer
Wat valt weinig te slopen daar, zal er wel buiten zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dan wordt die halve kuip afgebroken
Voetbalwet,hoeven ze niks te slopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef j0rdii het volgende:
Laat ze alles maar afbreken, dan kunnen ze gelijk ook allemaal een stadionverbod ontvangen en kunnen we volgend jaar weer normaal voetballen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Voetbalwet,hoeven ze niks te slopen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat de voetbalwet werkt?![]()
![]()
Tuurlijk, ban de echte fans maar het stadion uit en laat al die internet kneuzen maar bepalen hoe het gaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef j0rdii het volgende:
Laat ze alles maar afbreken, dan kunnen ze gelijk ook allemaal een stadionverbod ontvangen en kunnen we volgend jaar weer normaal voetballen.
ja laten we de hooligans het voetbal lekker kapotmaken! goed voor de sport. dan ben je een echte fan hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ban de echte fans maar het stadion uit en laat al die internet kneuzen maar bepalen hoe het gaat.
Ik had het over de echte fans, jij maakt er meteen weer hooligans van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja laten we de hooligans het voetbal lekker kapotmaken! goed voor de sport. dan ben je een echte fan hoor!Dan heb je wat bereikt in het leven.
De echte fans mogen blijven,de 'hooligans' flikkeren maar op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had het over de echte fans, jij maakt er meteen weer hooligans van.
Ik weet hoe het eraan toegaat. Jij komt 1x in de 10 jaar bij Ajax en je berust je enkel op de berichten die je leest in de media. Kom eens met je eigen mening in plaats van iedereen na te praten.
Het zijn niet enkel de 'hooligans' die de M.E aanpakt, het zijn ook de onschuldige dan al niet fanatieke supporters. Maar goed, een sensatie stukje in de telegraaf is geloofwaardiger voor de meeste dan de belevingen van de mensen die erbij waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
De echte fans mogen blijven,de 'hooligans' flikkeren maar op.
Telegraaf is sensatiekrant.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de 'hooligans' die de M.E aanpakt, het zijn ook de onschuldige dan al niet fanatieke supporters. Maar goed, een sensatie stukje in de telegraaf is geloofwaardiger voor de meeste dan de belevingen van de mensen die erbij waren.
Jammer, vooral omdat ze dan ook nog denken de wijsheid in pacht te hebben.
Zowel Ajax als Feijenoord heeft aangegeven dat dit keer, bij uitzondering, de recettes naar de club gaan. Financieel benadeelt de KNVB zichzelf dus. En het meevallertje is voor Feijenoord belangrijker dan voor Ajax.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef Sinnie het volgende:
Lijkt me toch redelijk duidelijk. De knvb wilde het in een vol stadion spelen echter konden zij de kaarten niet verkopen aan haar partners en Ajax weigerde ook verder mee te werken. Dit gooien ze vervolgens over de boeg met termen als 'maatschappelijke kosten 'veiligheid' terwijl dat de enige reden was het vullen van de zakken bij de knvb.
Ja want bij een stadionverbod kunnen ze niet meer rellen buiten het stadionquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja laten we de hooligans het voetbal lekker kapotmaken! goed voor de sport. dan ben je een echte fan hoor!Dan heb je wat bereikt in het leven.
Nee, dat is niet meer dan logisch aangezien de keuze om 2 wedstrijden te spelen de clubs meer zou kosten dan wat het oplevert bij bekerwinst. Niet meer dan logisch dat besluit, maar doet niet af van het feit dat de Knvb te weinig zou verdienen bij 1 wedstrijd. Dat ze dat besluit hebben genomen bij 2 finales doet er in mijn ogen verder niet echt toequote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef Meesterlijk het volgende:
[..]
Zowel Ajax als Feijenoord heeft aangegeven dat dit keer, bij uitzondering, de recettes naar de club gaan. Financieel benadeelt de KNVB zichzelf dus. En het meevallertje is voor Feijenoord belangrijker dan voor Ajax.
Die sensatie stukjes worden anders flink aangesterkt door de rellen bij het maas gebouw en door het aantal arrestaties tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de 'hooligans' die de M.E aanpakt, het zijn ook de onschuldige dan al niet fanatieke supporters. Maar goed, een sensatie stukje in de telegraaf is geloofwaardiger voor de meeste dan de belevingen van de mensen die erbij waren.
Jammer, vooral omdat ze dan ook nog denken de wijsheid in pacht te hebben.
Je ziet het al verkeerd, dat is juist hetgeen waar ze de sensatie stukken over schrijven. De waarheid ligt niet altijd op tafel en zeker niet in de telegraaf.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef DJRV het volgende:
[..]
Die sensatie stukjes worden anders flink aangesterkt door de rellen bij het maas gebouw en door het aantal arrestaties tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord.
Misschien moet jij de waarheid maar even vertellen want je doet blijken dat je zo goed op de hoogte bent. Waren de lieve Feyenoord fans aan het pim-pam-petten en kwam toen de grote boze ME langs die allemaal hun thuis frustraties afreageerden op de supporters die lief gezellig buiten aan het spelen waren?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je ziet het al verkeerd, dat is juist hetgeen waar ze de sensatie stukken over schrijven. De waarheid ligt niet altijd op tafel en zeker niet in de telegraaf.
Feyenoord zal wel voor optie 1 moeten gaan. Ze kunnen het niet permiteren om te gaan wachten op kansjes. Laatste wedstrijd is gebleken dat die erg schaars zullen zijn. En om te winnen zullen ze er 3 moeten maken, dus gelijk volle kracht vooruit.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:23 schreef PIETR het volgende:
Hmm, gaat lastig worden. Moeten we vol op de aanval gaan spelen om zo snel een doelpunt te scoren met als nadeel dat er achterin ruimte vrijkomt. Of moeten we heel berekend gaan spelen en hopen op foutjes achterin bij Ajax. Ik zou dan toch voor de eerste optie gaan. En wel met de volgende opstelling:
Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - Gio
Fer - El Ahmadi
Tomasson
Wijnaldum - Makaay - Cisse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |