abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:53:33 #26
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80765293
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er echt nooit 0-0 gespeeld met fey ajax
Is volgens mij de minst voorkomende uitslag
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_80765842
Mocht Ajax kampioen worden geef ik Feyenoord een kleine kans en mocht Aajx geen kampioen worden dan vrees ik dat Feyenoord fans in de rust al naar huis kunnen.
pi_80770459
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:08 schreef TTD het volgende:
Mocht Ajax kampioen worden geef ik Feyenoord een kleine kans en mocht Aajx geen kampioen worden dan vrees ik dat Feyenoord fans in de rust al naar huis kunnen.
In beide gevallen geef ik Feyenoord geen enkele kans. Ajax hoeft maar één goaltje te maken, dan is het gebeurd. Want Feyenoord gaat echt geen vier goals maken.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:11:19 #29
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80770491
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

In beide gevallen geef ik Feyenoord geen enkele kans. Ajax hoeft maar één goaltje te maken, dan is het gebeurd. Want Feyenoord gaat echt geen vier goals maken.
Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80770820
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.
Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?

Je kunt ook gewoon zeggen dat Feyenoord minder kwaliteit heeft en dat ze meer kans op de beker hadden als er één wedstrijd in de Kuip was.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:20:25 #31
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80770904
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?

Je kunt ook gewoon zeggen dat Feyenoord minder kwaliteit heeft en dat ze meer kans op de beker hadden als er één wedstrijd in de Kuip was.
Bedoelt ie ook
LUHG
pi_80770965
als het 1 wedstrijd was speelde geluk een grotere rol maarja voor hetzelfde geldt heeft Ajax het geluk in de Kuip en verliest Feyenoord met een nuletje of 3
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:23:03 #33
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80771019
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.

De beker is jullie dit keer gewoon in de schoot geworpen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:24:55 #34
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80771112
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.

Ligt er natuurlijk ook aan.Ajax is als betere team nu in het voordeel.Maar het is natuurlijk niet altijd in het nadeel van de thuis-spelende club.
LUHG
pi_80771193
quote:

[..]

De team? Ben je een Turk ofzo?

Als die kloothommels van Ajax en Feyenoord nou gewoon normaal met elkaar konden omgaan, was er niks aan de hand geweest. En ja, daar zitten ook rotte appels van Feyenoord tussen, net zo goed als dat er rotte appels van Ajax tussen zitten. Het is daarom niet mogelijk om de finale over één wedstrijd met supporters van beide kanten te laten plaatsvinden. Dat was het hele punt juist. Beide clubs hebben hooligans (ik ga het woord supporters niet eens gebruiken) die het verpesten voor de rest, dus beide zijn schuldig aan het feit dat de KNVB deze beslissing heeft moeten nemen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:28:08 #36
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80771243
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook aan.Ajax is als betere team nu in het voordeel.Maar het is natuurlijk niet altijd in het nadeel van de thuis-spelende club.
Ajax was ook de betere team tegenover Agovv, Dordrecht en Nec maar het kostte bloed zweet en tranen om daar langszij te komen. Met 1 wedstrijd, zoals op voorhand afgesproken, had Ajax het erg moeilijk gehad.

En het is niet relevant wat het bij andere clubs zou zijn want deze opzet is speciaal beslist voor Feyenoord-Ajax. Dus wij worden benadeeld alleen de opzet zou in theorie wel eerlijker wezen. Maar dan zou het huidige concept van de beker 1 groot fiasco wezen aangezien we nu steeds 1 wedstrijd spelen waar de uit-spelende club dus altijd benadeeld wordt.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:30:40 #37
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80771344
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ajax was ook de betere team tegenover Agovv, Dordrecht en Nec maar het kostte bloed zweet en tranen om daar langszij te komen. Met 1 wedstrijd, zoals op voorhand afgesproken, had Ajax het erg moeilijk gehad.

En het is niet relevant wat het bij andere clubs zou zijn want deze opzet is speciaal beslist voor Feyenoord-Ajax. Dus wij worden benadeeld alleen de opzet zou in theorie wel eerlijker wezen. Maar dan zou het huidige concept van de beker 1 groot fiasco wezen aangezien we nu steeds 1 wedstrijd spelen waar de uit-spelende club dus altijd benadeeld wordt.
Ik zeg ook dat Ajax in het voordeel is, als beter team.
LUHG
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:33:33 #38
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_80771456
quote:

[..]

Hoezo meer kans? Omdat ze beter zijn? Dan verdien je het toch ook meer?
Maar sowieso, WAAROM zou dit voor Ajax voordeliger zijn. Een uit- en een thuiswedstrijd is juist het meest eerlijke (kijk, in dit geval is het niet handig omdat het op het laatst veranderd is) Maar waar komt in godsnaam het voordeel van Ajax vandaan? Ze spelen toch niet 2 keer in de Arena of zo?
Ik heb geen signature.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:35:41 #39
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80771567
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Hoezo meer kans? Omdat ze beter zijn? Dan verdien je het toch ook meer?
Maar sowieso, WAAROM zou dit voor Ajax voordeliger zijn. Een uit- en een thuiswedstrijd is juist het meest eerlijke (kijk, in dit geval is het niet handig omdat het op het laatst veranderd is) Maar waar komt in godsnaam het voordeel van Ajax vandaan? Ze spelen toch niet 2 keer in de Arena of zo?
Beter team is in het voordeel in een tweeluik, in 1 wedstrijd kan een minder team makkelijker voor een stunt zorgen.
LUHG
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:35:59 #40
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_80771576
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat Ajax in het voordeel is, als beter team.
Nou goed argument dan

Het is niet eerlijk dat Ajax wint, want ze hebben een sterker team... ehhh. Ben jij er ook zo eentje die aan z'n eigen club vraagt om te verliezen...
Ik heb geen signature.
pi_80771592
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef VitaminWater het volgende:
Maar sowieso, WAAROM zou dit voor Ajax voordeliger zijn.
Hij bedoelt natuurlijk ten opzichte van het scenario van één wedstrijd in de Kuip.

Maarja, dat is niet doorgegeaan, en nu gaat hij janken dat het niet eerlijk meer is
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:37:41 #42
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80771644
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Nou goed argument dan

Het is niet eerlijk dat Ajax wint, want ze hebben een sterker team... ehhh. Ben jij er ook zo eentje die aan z'n eigen club vraagt om te verliezen...

Wanneer moet ik dat doen dan?Zondag?
LUHG
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:38:00 #43
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80771657
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Beter team is in het voordeel in een tweeluik, in 1 wedstrijd kan een minder team makkelijker voor een stunt zorgen.
En dat is de charme van de beker
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:39:39 #44
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_80771726
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Wanneer moet ik dat doen dan?Zondag?
Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.
Ik heb geen signature.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:39:45 #45
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80771732
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Nou goed argument dan

Het is niet eerlijk omdat de regels worden verandert naar het voordeel van Ajax. Dat Ajax een beter team heeft dan Feyenoord is al jaren zo.

Maar goed, het kneuzen clubje hier begrijpt dat alleen niet helemaal. Het idee is wat telt, die troostprijs zelf interesseert me niets.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:42:54 #46
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80771842
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.
Wat heb ik met die kakkerlakken te maken dan
LUHG
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:46:23 #47
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80771989
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

En gelukkig hebben we dat hoofdstuk kunnen afsluiten met een verlies-partij.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:47:50 #48
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_80772042
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het is niet eerlijk omdat de regels worden verandert naar het voordeel van Ajax. Dat Ajax een beter team heeft dan Feyenoord is al jaren zo.

Maar goed, het kneuzen clubje hier begrijpt dat alleen niet helemaal. Het idee is wat telt, die troostprijs zelf interesseert me niets.
Ik snap dat constante Calimero gedrag niet (hebben Ajaxsupporters ook last van hoor).
Denken jullie nou echt dat er iemand bij de KNVB zit en die denkt: "Hmmm, Ajax heeft een sterker team, maar het kan natuurlijk dat ze verliezen in de finale... ik maak er 2 finales van, klaar!" En dat dat dan gewoon gebeurt? Dat er echt zulke sukkels in het bestuur zitten die zo'n sterke voorkeur hebben voor een club dat ze serieus constant bezig zijn met regeltjes aanpassen naar het voordeel van hun favo club.

Stel je hebt zo'n goed betaalde functie, dan kan je dat hele clubvoetbal toch niet zo heel veel schelen dat je gaat zitten marchanderen.... We hebben het hier niet over debiele hooligans hoor, maar gewoon mannen op leeftijd die hun functie uitvoeren. Het gaat er bij mij niet in dat ze zo kinderachtig en dwangmatig bezig zijn om hun clubbie kampioen te maken. Ik mag hopen dat ze daar wel wat volwassenere figuren neerzetten. Sowieso mensen die constant met dit soort singen bezig zijn, HET IS MAAR VOETBAL, EEN SPELLETJE, GROW UP! Er bestaan ook mensen die wel hun vak serieus beoefenen hoor en die niet constant 010 of 020 roepen.

Ik ben toevallig voor Ajax en daar zitten ook genoeg debiele supporters met precies dezelfde soort meningen. Maar dat maakt het nog niet hoogstaand jongens, dat complot denken.
Ik heb geen signature.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:55:08 #49
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80772334
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ik snap dat constante Calimero gedrag niet (hebben Ajaxsupporters ook last van hoor).
Denken jullie nou echt dat er iemand bij de KNVB zit en die denkt: "Hmmm, Ajax heeft een sterker team, maar het kan natuurlijk dat ze verliezen in de finale... ik maak er 2 finales van, klaar!" En dat dat dan gewoon gebeurt? Dat er echt zulke sukkels in het bestuur zitten die zo'n sterke voorkeur hebben voor een club dat ze serieus constant bezig zijn met regeltjes aanpassen naar het voordeel van hun favo club.

Stel je hebt zo'n goed betaalde functie, dan kan je dat hele clubvoetbal toch niet zo heel veel schelen dat je gaat zitten marchanderen.... We hebben het hier niet over debiele hooligans hoor, maar gewoon mannen op leeftijd die hun functie uitvoeren. Het gaat er bij mij niet in dat ze zo kinderachtig en dwangmatig bezig zijn om hun clubbie kampioen te maken. Ik mag hopen dat ze daar wel wat volwassenere figuren neerzetten. Sowieso mensen die constant met dit soort singen bezig zijn, HET IS MAAR VOETBAL, EEN SPELLETJE, GROW UP! Er bestaan ook mensen die wel hun vak serieus beoefenen hoor en die niet constant 010 of 020 roepen.

Ik ben toevallig voor Ajax en daar zitten ook genoeg debiele supporters met precies dezelfde soort meningen. Maar dat maakt het nog niet hoogstaand jongens, dat complot denken.
Wat waren de precieze redenen dan voor die 2 beker finales, de maatschappelijke kosten? Er is nou tot 3 keer toe een incident geweest met Feyenoord supporters waar de politie moest ingrijpen, in Amsterdam stikte het van de politie en de wedstrijd in Rotterdam moet nog komen, de finale klapper. Met andere woorden, de argumenten die gebruikt zijn raken kant noch wal.

'veiliger' voor de supporters, maak dat de supporters wijs die een biertje kwamen doen in 't fust en werden opgeschrikt door de M.E. Alsof de Feyenoord en Ajax supporters met elkaar op de vuist konden met rijen dik M.E en gescheiden door containers.

Nee, de enige reden was dat de knvb de wedstrijd niet kon slijten aan haar partners en dat ajax het in de broek deed bij de gedachte van 10.000 uit-supporters. Maar ondertussen moet ik wel in de media vernemen dat we het allemaal aan onszelf te danken hebben.

Walgelijk, en dat heeft niks met een complot te maken. Wat die droeftoeters in Zeist doen is me allang ontgaan
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:05:04 #50
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_80772738
Ok, dus de splitsing in 2 finales is dus niet om Ajax de beker te laten winnen, maar omdat men de finale dan wel kon verkopen aan haar partners? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?

Ik ben ook niet altijd fan van de KNVB btw hoor, maar er wordt toch telkens gesuggereerd dat men steeds beslist in het voordeel van ajax, dus dat de KNVB alles doet om Ajax succes te laten halen. Dat geloof ik gewoon weg niet. Misschien als ze allemaal met Ajaxsjaaltjes daar zitten in de bestuursvergadering... maar ik schat het niveau wel iets hoger in.

Dat is volgens mij het punt, dat de 'randdebiele'supporters samen met de kapuchon's en petjes (Copyright: Derksen) hun dommigheid en kinderachtige gedrag projecteren op alles en iedereen in het voetbal.
Ik heb geen signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')