Is volgens mij de minst voorkomende uitslagquote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er echt nooit 0-0 gespeeld met fey ajax
In beide gevallen geef ik Feyenoord geen enkele kans. Ajax hoeft maar één goaltje te maken, dan is het gebeurd. Want Feyenoord gaat echt geen vier goals maken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:08 schreef TTD het volgende:
Mocht Ajax kampioen worden geef ik Feyenoord een kleine kans en mocht Aajx geen kampioen worden dan vrees ik dat Feyenoord fans in de rust al naar huis kunnen.
Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In beide gevallen geef ik Feyenoord geen enkele kans. Ajax hoeft maar één goaltje te maken, dan is het gebeurd. Want Feyenoord gaat echt geen vier goals maken.
Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.
Bedoelt ie ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?
Je kunt ook gewoon zeggen dat Feyenoord minder kwaliteit heeft en dat ze meer kans op de beker hadden als er één wedstrijd in de Kuip was.
Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?
Je kunt ook gewoon zeggen dat Feyenoord minder kwaliteit heeft en dat ze meer kans op de beker hadden als er één wedstrijd in de Kuip was.
Ligt er natuurlijk ook aan.Ajax is als betere team nu in het voordeel.Maar het is natuurlijk niet altijd in het nadeel van de thuis-spelende club.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.
De beker is jullie dit keer gewoon in de schoot geworpen.
De team? Ben je een Turk ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.
Ajax was ook de betere team tegenover Agovv, Dordrecht en Nec maar het kostte bloed zweet en tranen om daar langszij te komen. Met 1 wedstrijd, zoals op voorhand afgesproken, had Ajax het erg moeilijk gehad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan.Ajax is als betere team nu in het voordeel.Maar het is natuurlijk niet altijd in het nadeel van de thuis-spelende club.
Ik zeg ook dat Ajax in het voordeel is, als beter team.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ajax was ook de betere team tegenover Agovv, Dordrecht en Nec maar het kostte bloed zweet en tranen om daar langszij te komen. Met 1 wedstrijd, zoals op voorhand afgesproken, had Ajax het erg moeilijk gehad.
En het is niet relevant wat het bij andere clubs zou zijn want deze opzet is speciaal beslist voor Feyenoord-Ajax. Dus wij worden benadeeld alleen de opzet zou in theorie wel eerlijker wezen. Maar dan zou het huidige concept van de beker 1 groot fiasco wezen aangezien we nu steeds 1 wedstrijd spelen waar de uit-spelende club dus altijd benadeeld wordt.
Hoezo meer kans? Omdat ze beter zijn? Dan verdien je het toch ook meer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Beter team is in het voordeel in een tweeluik, in 1 wedstrijd kan een minder team makkelijker voor een stunt zorgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Hoezo meer kans? Omdat ze beter zijn? Dan verdien je het toch ook meer?
Maar sowieso, WAAROM zou dit voor Ajax voordeliger zijn. Een uit- en een thuiswedstrijd is juist het meest eerlijke (kijk, in dit geval is het niet handig omdat het op het laatst veranderd is) Maar waar komt in godsnaam het voordeel van Ajax vandaan? Ze spelen toch niet 2 keer in de Arena of zo?
Nou goed argument danquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat Ajax in het voordeel is, als beter team.
Hij bedoelt natuurlijk ten opzichte van het scenario van één wedstrijd in de Kuip.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef VitaminWater het volgende:
Maar sowieso, WAAROM zou dit voor Ajax voordeliger zijn.
Wanneer moet ik dat doen dan?Zondag?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou goed argument dan
Het is niet eerlijk dat Ajax wint, want ze hebben een sterker team... ehhh. Ben jij er ook zo eentje die aan z'n eigen club vraagt om te verliezen...
En dat is de charme van de bekerquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Beter team is in het voordeel in een tweeluik, in 1 wedstrijd kan een minder team makkelijker voor een stunt zorgen.
Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dat doen dan?Zondag?
Het is niet eerlijk omdat de regels worden verandert naar het voordeel van Ajax. Dat Ajax een beter team heeft dan Feyenoord is al jaren zo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou goed argument dan
Het is niet eerlijk dat Ajax wint, want ze hebben een sterker team... ehhh. Ben jij er ook zo eentje die aan z'n eigen club vraagt om te verliezen...
Wat heb ik met die kakkerlakken te maken danquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.
En gelukkig hebben we dat hoofdstuk kunnen afsluiten met een verlies-partij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.
Ik snap dat constante Calimero gedrag niet (hebben Ajaxsupporters ook last van hoor).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk omdat de regels worden verandert naar het voordeel van Ajax. Dat Ajax een beter team heeft dan Feyenoord is al jaren zo.
Maar goed, het kneuzen clubje hier begrijpt dat alleen niet helemaal. Het idee is wat telt, die troostprijs zelf interesseert me niets.
Wat waren de precieze redenen dan voor die 2 beker finales, de maatschappelijke kosten? Er is nou tot 3 keer toe een incident geweest met Feyenoord supporters waar de politie moest ingrijpen, in Amsterdam stikte het van de politie en de wedstrijd in Rotterdam moet nog komen, de finale klapper. Met andere woorden, de argumenten die gebruikt zijn raken kant noch wal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik snap dat constante Calimero gedrag niet (hebben Ajaxsupporters ook last van hoor).
Denken jullie nou echt dat er iemand bij de KNVB zit en die denkt: "Hmmm, Ajax heeft een sterker team, maar het kan natuurlijk dat ze verliezen in de finale... ik maak er 2 finales van, klaar!" En dat dat dan gewoon gebeurt? Dat er echt zulke sukkels in het bestuur zitten die zo'n sterke voorkeur hebben voor een club dat ze serieus constant bezig zijn met regeltjes aanpassen naar het voordeel van hun favo club.
Stel je hebt zo'n goed betaalde functie, dan kan je dat hele clubvoetbal toch niet zo heel veel schelen dat je gaat zitten marchanderen.... We hebben het hier niet over debiele hooligans hoor, maar gewoon mannen op leeftijd die hun functie uitvoeren. Het gaat er bij mij niet in dat ze zo kinderachtig en dwangmatig bezig zijn om hun clubbie kampioen te maken. Ik mag hopen dat ze daar wel wat volwassenere figuren neerzetten. Sowieso mensen die constant met dit soort singen bezig zijn, HET IS MAAR VOETBAL, EEN SPELLETJE, GROW UP! Er bestaan ook mensen die wel hun vak serieus beoefenen hoor en die niet constant 010 of 020 roepen.
Ik ben toevallig voor Ajax en daar zitten ook genoeg debiele supporters met precies dezelfde soort meningen. Maar dat maakt het nog niet hoogstaand jongens, dat complot denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |