Als er een loting is waar hij de halve finale mee kan halen, is het nu......en nee, ik wil niet te hard van stapel lopen hoor...er liggen hele mooie kansen voor hem dit toernooi...Maar Tsonga is uiteraard een zware kluif.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Top 5 zou misschien kunnen, maar dan moet hij nog heeeeeeeeel veel leren en beter gaan spelen.
Die halve finale in een grand slam kan ook, maar nu denk ik nog niet en dan moet hij een hele goede loting hebben.
Aan de andere kant hadden we van Verkerk ook niet verwacht dat Hij God zou zijn dus tja..... Dat zag iedereen pas bij zijn openbaring.
Want?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef wimderon het volgende:
Groeneveld, daar ben ik niet kapot van.
Misschien wel ja. Het is wel zo dat vooral op RG hij veel kansen heeft. De andere Grand slams zie ik hem nog niet zo heel ver komen met zijn kwaliteiten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als er een loting is waar hij de halve finale mee kan halen, is het nu......en nee, ik wil niet te hard van stapel lopen hoor...er liggen hele mooie kansen voor hem dit toernooi...Maar Tsonga is uiteraard een zware kluif.
hij had ook in een kwart kunnen zitten met federer, nadal, djokovic, ferrer of soderlingquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hohoho, halve finale....
Hij zit in een kwart met oa Murray, Youzhny, Isner, Tsonga en Berdych. Laten we wel realistisch blijven mensen
Uuh, #8 van de wereld (geplaatst eigenlijk), Frans, en dan nog tegen een talentvolle speler in opmars...ik zou het gebrek aan respect hebben gevonden als ze niet op centrecourt hadden gespeeldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ach gut gut wat zijn die Fransen ook lekker chauvinistisch he
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.htmlquote:
Henin is binnen een paar minuten klaar. Denk ik...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:09 schreef Outlined het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html
4 1/2 pot die dag ???? Dat redden ze toch nooit voor het donker wordt?
Hou toch op manquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
Ik zal wel te negatief zijn, maar thiemo deed me soms denken aan schalken, beetje luie houding en van die nonchalante fouten..zijn service is top, maar voor de rest zie ik NOG niet andere wapens die het de echte toppers moeilijk zouden kunnen maken.
De Bakker lijkt echt in niets op Schalken. Die spelers zijn zowat tegenovergesteld aan elkaar. De Bakker overtuigt me wel steeds meer van zijn potentie; er zit nog zoveel rek in die jongen. Voetenwerk kan stukken beter, qua inzicht en qua kracht valt er ook nog heel wat te winnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou toch op manSowieso als je de dingen 'luie houding' en 'nonchalante fouten' gaat linken aan Schalken heb je er totaal geen kaas van gegeten. Schalken moest het juist alleen maar hebben van hard werken. Sjeng had veel minder talent dan al die mensen om zich heen op de wereldranglijst, maar door hard werken op en naast de baan kwam hij toch nog zo ver. Thiemo is inderdaad nonchalant op sommige momenten, maar dat neemt al af, want vroeger was hij dat nog veel meer.
En voor de rest spreken we over iemand die nog relatief nieuw is op dit niveau, dus dat hij nog geen absolute wapens en patronen heeft tegen de toppers is logisch.
ze draaiden beide vaak om hun backhand heen en dan krijg je veel forehand rally's.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hij kan zeker betere resultaten met zijn huidige slagenarsenaal. Vond hem vaak om onbegrijpelijke redenen de forehand kant van Tsonga opzoeken? Sowieso af en toe wat aparte keuzes in zijn rallies.
En die won Tjonga toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef Outlined het volgende:
[..]
ze draaiden beide vaak om hun backhand heen en dan krijg je veel forehand rally's.
Hij won vooral de korte punten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
En die won Tjonga toch wel duidelijk
Mij niet eigenlijk..daar moeten zijn volleys toch een stuk beter voor worden. Ik blijf erbij dat hij in potentie een fantastische speler op hardcourt is, maar met zijn spelletje moet hij uiteindelijk, zeker met iets meer ervaring, overal goed uit de voeten kunnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Thiemo speelt dus Halle, Rosmalen en Wimbledon, een volledig grasseizoen.
Lijkt me goed voor hem. Gras lijkt me geschikter dan hardcourt voor zijn hem.
Zijn slechte spel op hard court lijkt me tussen de oren te zitten. Misschien is dat als voormalig Wimbledon winnaar op gras anders.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mij niet eigenlijk..daar moeten zijn volleys toch een stuk beter voor worden. Ik blijf erbij dat hij in potentie een fantastische speler op hardcourt is, maar met zijn spelletje moet hij uiteindelijk, zeker met iets meer ervaring, overal goed uit de voeten kunnen
Ik denk dat De Bakker van elke speler op gravel kan winnen, maar ook van een aantal spelers die boven hem staan kan verliezen. Als hij tegen Tsonga gewoon de 2de set pakt is die ook rijp voor de sloop. Youzny is niet anders.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Outlined het volgende:
Wat denken jullie? Had hij van Youzny kunnen winnen op RG?
Denk het wel. Tsonga kon hem ook hebben als hij TOP fit was.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Outlined het volgende:
Wat denken jullie? Had hij van Youzny kunnen winnen op RG?
Op RG was hij echt niet in de vorm van zijn leven.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Denk het wel. Tsonga kon hem ook hebben als hij TOP fit was.
Thiemo is in de vorm van zijn leven dus dan kan hij heel veel spelers aan.
idd, in Barcelona was Thiemo in de vorm van zijn leven maar niet daarna, kijk maar naar de DC, RG etc. Wat hij in Barca liet zien is waar we van gaan hopenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Op RG was hij echt niet in de vorm van zijn leven.
Jep. Hewitt is pakbaar tegenwoordig, ook op zijn favoriete ondergrond.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
idd, in Barcelona was Thiemo in de vorm van zijn leven maar niet daarna, kijk maar naar de DC, RG etc. Wat hij in Barca liet zien is waar we van gaan hopenBen erg benieuwd naar zijn grasseizoen! Relaxte eerste ronde, even inkomen tegen een qualifier...dan tegen Hewitt lijjkt als ik de loting goed heb gezien?
Indiër met vlugge handjes ja, maar wel echt een matige. Bakker is een prima shotmaker, dus een target aan het net moet toch te doen zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef Norrage het volgende:
Morgen tegen Bopanna, zo'n typische grastennisser...maar die moet hij toch wel kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |