abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81981229
ik ben juist blij dat thiemo bij mats zit,
mats is de rechterhand van nederlands beste tennis coach, God Sven!
pi_81983332
Groeneveld, daar ben ik niet kapot van.
pi_81986170
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Top 5 zou misschien kunnen, maar dan moet hij nog heeeeeeeeel veel leren en beter gaan spelen.
Die halve finale in een grand slam kan ook, maar nu denk ik nog niet en dan moet hij een hele goede loting hebben.

Aan de andere kant hadden we van Verkerk ook niet verwacht dat Hij God zou zijn dus tja..... Dat zag iedereen pas bij zijn openbaring.
Als er een loting is waar hij de halve finale mee kan halen, is het nu......en nee, ik wil niet te hard van stapel lopen hoor...er liggen hele mooie kansen voor hem dit toernooi...Maar Tsonga is uiteraard een zware kluif.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:04:41 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81999733
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef wimderon het volgende:
Groeneveld, daar ben ik niet kapot van.
Want?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:07:08 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81999953
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

Als er een loting is waar hij de halve finale mee kan halen, is het nu......en nee, ik wil niet te hard van stapel lopen hoor...er liggen hele mooie kansen voor hem dit toernooi...Maar Tsonga is uiteraard een zware kluif.
Misschien wel ja. Het is wel zo dat vooral op RG hij veel kansen heeft. De andere Grand slams zie ik hem nog niet zo heel ver komen met zijn kwaliteiten.

Laat hem eerst maar eens Tsonga pakken. Dan zien we wel weer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:11:41 #156
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_82000344
Hohoho, halve finale....

Hij zit in een kwart met oa Murray, Youzhny, Isner, Tsonga en Berdych. Laten we wel realistisch blijven mensen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_82000953
Elke wedstrijd die hij nu nog wint is sowieso een verrassing, maar om nou te zeggen dat hij op gravel onderdoet voor Murray, Isner en Tsonga? Wat mij betreft niet.
pi_82001361
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hohoho, halve finale....

Hij zit in een kwart met oa Murray, Youzhny, Isner, Tsonga en Berdych. Laten we wel realistisch blijven mensen
hij had ook in een kwart kunnen zitten met federer, nadal, djokovic, ferrer of soderling die ik allemaal toch wel hoger aansla...
maar natuurlijk lopen we te hard van stapel, maar dat is juist wel cool
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:27:43 #159
40566 Ericr
Livewrong
pi_82001469
Eerste deze horde maar nemen, daarna kom je zeker geen koekenbakkers meer tegen, bij de laatste 16 staan alleen nog spelers die in vorm zijn.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:58:30 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82005573
Morgen de 4de partij op het center court
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:42:13 #161
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_82007865
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:58 schreef Komakie het volgende:
Ach gut gut wat zijn die Fransen ook lekker chauvinistisch he
pi_82008647
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ach gut gut wat zijn die Fransen ook lekker chauvinistisch he
Uuh, #8 van de wereld (geplaatst eigenlijk), Frans, en dan nog tegen een talentvolle speler in opmars...ik zou het gebrek aan respect hebben gevonden als ze niet op centrecourt hadden gespeeld

Maar wow, Thiemo krijgt wel genoeg mediaaandacht nu zeg..weer groot artikel in de krant
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:09:47 #163
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_82009010
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:58 schreef Komakie het volgende:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html
4 1/2 pot die dag ???? Dat redden ze toch nooit voor het donker wordt?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:05:26 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82010413
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:09 schreef Outlined het volgende:

[..]

http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html
4 1/2 pot die dag ???? Dat redden ze toch nooit voor het donker wordt?
Henin is binnen een paar minuten klaar. Denk ik...
Nadal zal ook wel binnen afzienbare tijd geklaard zijn.
Williams kan nog wel eens heel lang gaan duren. Die is niet zo best op gravel.

Ik denk dat de langste wedstrijd eigenlijk nog De Bakker gaat worden.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:51:51 #165
279824 Mansjester
City>United
pi_82024542
Begonnen tegen Tsonga Kan alleen niet helemaal kijken ivm tentamens Thiemo heeft zeker kans om door te gaan, eerste service game in ieder geval behouden
pi_82032824
7-6 6-7 3-6 4-6, maar hij mag trots op zichzelf zijn, knappe prestatie !

Derde ronde is een goed resultaat voor je eerste keer op Roland Garros, plus het feit dat hij het Tsonga ontzettend lastig heeft gemaakt op het center court.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:01:24 #167
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_82033068
Puik toernooi
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_82033834
Jammer, er had meer ingezeten..Zeker die 2e set....Maar toen begon Tsonga ook verdomd goed te spelen ineens..Maar Thiemo, je komt er wel! Als je iets feller bent en iets meer initiatief durft te nemen dan!
pi_82034102
Ik zal wel te negatief zijn, maar thiemo deed me soms denken aan schalken, beetje luie houding en van die nonchalante fouten..zijn service is top, maar voor de rest zie ik NOG niet andere wapens die het de echte toppers moeilijk zouden kunnen maken.
pi_82034267
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
Ik zal wel te negatief zijn, maar thiemo deed me soms denken aan schalken, beetje luie houding en van die nonchalante fouten..zijn service is top, maar voor de rest zie ik NOG niet andere wapens die het de echte toppers moeilijk zouden kunnen maken.
Hou toch op man Sowieso als je de dingen 'luie houding' en 'nonchalante fouten' gaat linken aan Schalken heb je er totaal geen kaas van gegeten. Schalken moest het juist alleen maar hebben van hard werken. Sjeng had veel minder talent dan al die mensen om zich heen op de wereldranglijst, maar door hard werken op en naast de baan kwam hij toch nog zo ver. Thiemo is inderdaad nonchalant op sommige momenten, maar dat neemt al af, want vroeger was hij dat nog veel meer.

En voor de rest spreken we over iemand die nog relatief nieuw is op dit niveau, dus dat hij nog geen absolute wapens en patronen heeft tegen de toppers is logisch.
pi_82037092
De Bakker: Zuur gevoel overheerst
PARIJS - De nederlaag tegen Jo-Wilfried Tsonga kwam vrijdagavond hard aan bij Thiemo de Bakker. „Ik ben er redelijk zuur over, met name over de tweede set. Als ik die kan pakken is de wedstrijd voorbij”, keek De Bakker terug op zijn partij in de derde ronde op Roland Garros.

Thiemo de Bakker Foto: ANP

Nadat hij de eerste set had gewonnen en Tsonga problemen met zijn rechterheup leek te hebben, verloor De Bakker de tweede set via tiebreak. „Als ik die tweede pak sloop ik hem mentaal. Nu ging hij erna juist beter serveren. Ik speelde een paar mindere puntjes en hij neemt de wedstrijd gewoon over.”

„Ik speelde wisselvallig, serveerde niet super en had af en toe moeite om de bal te zien. In zo'n stadion zijn de omstandigheden toch anders dan normaal. Ik heb geen superwedstrijd gespeeld en als ik minder serveer ben ik mijn grootste wapen kwijt. Op zich heb ik een goed toernooi gedraaid, maar voorlopig overheerst een zuur gevoel.”
pi_82037537
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hou toch op man Sowieso als je de dingen 'luie houding' en 'nonchalante fouten' gaat linken aan Schalken heb je er totaal geen kaas van gegeten. Schalken moest het juist alleen maar hebben van hard werken. Sjeng had veel minder talent dan al die mensen om zich heen op de wereldranglijst, maar door hard werken op en naast de baan kwam hij toch nog zo ver. Thiemo is inderdaad nonchalant op sommige momenten, maar dat neemt al af, want vroeger was hij dat nog veel meer.

En voor de rest spreken we over iemand die nog relatief nieuw is op dit niveau, dus dat hij nog geen absolute wapens en patronen heeft tegen de toppers is logisch.
De Bakker lijkt echt in niets op Schalken. Die spelers zijn zowat tegenovergesteld aan elkaar. De Bakker overtuigt me wel steeds meer van zijn potentie; er zit nog zoveel rek in die jongen. Voetenwerk kan stukken beter, qua inzicht en qua kracht valt er ook nog heel wat te winnen.
pi_82040111
Hij kan zeker betere resultaten met zijn huidige slagenarsenaal. Vond hem vaak om onbegrijpelijke redenen de forehand kant van Tsonga opzoeken ? Sowieso af en toe wat aparte keuzes in zijn rallies.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:43:11 #174
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_82040643
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hij kan zeker betere resultaten met zijn huidige slagenarsenaal. Vond hem vaak om onbegrijpelijke redenen de forehand kant van Tsonga opzoeken ? Sowieso af en toe wat aparte keuzes in zijn rallies.
ze draaiden beide vaak om hun backhand heen en dan krijg je veel forehand rally's.
pi_82041780
Thiemo heeft meestal een geweldige backhand, maar als er een slag was die niet liep vandaag was het die backhand wel....
pi_82042269
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef Outlined het volgende:

[..]

ze draaiden beide vaak om hun backhand heen en dan krijg je veel forehand rally's.
En die won Tjonga toch wel duidelijk
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:49:53 #177
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_82051158
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef SalsedoNL het volgende:

[..]

En die won Tjonga toch wel duidelijk
Hij won vooral de korte punten.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 08:19:20 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82053159
Waar zou hij na deze 2 weken op uit komen? Wat plekken op de ranglijst betreft.
pi_82058512
Ergens tussen plaats 40 en 45. Wordt in ieder geval z'n hoogste ranking tot nu toe.

Volgende toernooien van thiemo zijn:
- Halle
- Roslmalen
- Wimbledon

Ben wel benieuwd wat die op gras kan, hoop dat die meer aanvallend gaat spelen, niet passief.
pi_82058560
Ik zie m in rosmalen!! als hij tenminste t/m donderdag komt en speelt
pi_82062230
Thiemo speelt dus Halle, Rosmalen en Wimbledon, een volledig grasseizoen.

Lijkt me goed voor hem. Gras lijkt me geschikter dan hardcourt voor zijn hem.
pi_82062265
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Thiemo speelt dus Halle, Rosmalen en Wimbledon, een volledig grasseizoen.

Lijkt me goed voor hem. Gras lijkt me geschikter dan hardcourt voor zijn hem.
Mij niet eigenlijk..daar moeten zijn volleys toch een stuk beter voor worden. Ik blijf erbij dat hij in potentie een fantastische speler op hardcourt is, maar met zijn spelletje moet hij uiteindelijk, zeker met iets meer ervaring, overal goed uit de voeten kunnen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82065493
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mij niet eigenlijk..daar moeten zijn volleys toch een stuk beter voor worden. Ik blijf erbij dat hij in potentie een fantastische speler op hardcourt is, maar met zijn spelletje moet hij uiteindelijk, zeker met iets meer ervaring, overal goed uit de voeten kunnen
Zijn slechte spel op hard court lijkt me tussen de oren te zitten. Misschien is dat als voormalig Wimbledon winnaar op gras anders.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:47:26 #184
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_82069902
Ach, wie heeft er tegenwoordig nog volleys nodig op gras ...
pi_82070005
Droppies van hem zijn ook al goed.
Hij maakt bijna net zo veel dropshots als de aces van Karlovic
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
  zondag 30 mei 2010 @ 22:50:54 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82124336
Hij is geen goede hard court speler omdat hij geen goed voetwerk heeft. Tenminste, niet voor hard court. Hij pakt zoveel ballen waar hij net iets beter voor zou kunnen komen te staan, maar waar hij dan toch nog even gemakzuchtig heen glijdt. Hij neemt ook vrij grote stappen. Op hard court breekt je dat op.

(Tegenwoordig) is het bij gras gewoon zo dat je veel gevoel in je handen moet hebben om een goede gras speler te zijn. Dan kom je een heel eind. Dat is ook de reden dat ik denk dat hij best een aardige grasspeler kan zijn. Goede service en veel gevoel in zijn slagen. Dat hoeven niet altijd dropshots te zijn ofzo, maar het komt bij gras veel meer aan op het clean raken van een bal en met niet te veel spin weg leggen dan op hard court. Iets wat Thiemo beter ligt.
  maandag 31 mei 2010 @ 08:51:11 #187
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_82131987
Wat denken jullie? Had hij van Youzny kunnen winnen op RG?
  maandag 31 mei 2010 @ 09:22:30 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82132492
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Outlined het volgende:
Ik denk dat De Bakker van elke speler op gravel kan winnen, maar ook van een aantal spelers die boven hem staan kan verliezen. Als hij tegen Tsonga gewoon de 2de set pakt is die ook rijp voor de sloop. Youzny is niet anders.

Er zijn alleen een paar spelers die er bovenuit steken die hij echt niet kan hebben. Federer, Nadal, Djokovic, Del Potro (wanneer fit) en nog een paar. Absolute top dus.

Let wel, ik zeg dat hij kan winnen, niet dat hij ook wint want hij kan er ook van verliezen. Kijk naar Tsonga.
pi_82165662
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Outlined het volgende:
Denk het wel. Tsonga kon hem ook hebben als hij TOP fit was.
Thiemo is in de vorm van zijn leven dus dan kan hij heel veel spelers aan.
pi_82170429
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef SalsedoNL het volgende:

[..]

Denk het wel. Tsonga kon hem ook hebben als hij TOP fit was.
Thiemo is in de vorm van zijn leven dus dan kan hij heel veel spelers aan.
Op RG was hij echt niet in de vorm van zijn leven.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:41:53 #191
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_82377083
1e ronde Halle speelt Thiemo tegen een qualifier ...
pi_82377237
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Op RG was hij echt niet in de vorm van zijn leven.
idd, in Barcelona was Thiemo in de vorm van zijn leven maar niet daarna, kijk maar naar de DC, RG etc. Wat hij in Barca liet zien is waar we van gaan hopen Ben erg benieuwd naar zijn grasseizoen! Relaxte eerste ronde, even inkomen tegen een qualifier...dan tegen Hewitt lijjkt als ik de loting goed heb gezien?

[ Bericht 3% gewijzigd door Norrage op 05-06-2010 21:52:50 ]
pi_82380280
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef Norrage het volgende:

[..]

idd, in Barcelona was Thiemo in de vorm van zijn leven maar niet daarna, kijk maar naar de DC, RG etc. Wat hij in Barca liet zien is waar we van gaan hopen Ben erg benieuwd naar zijn grasseizoen! Relaxte eerste ronde, even inkomen tegen een qualifier...dan tegen Hewitt lijjkt als ik de loting goed heb gezien?
Jep. Hewitt is pakbaar tegenwoordig, ook op zijn favoriete ondergrond.
pi_82421819
Morgen tegen Bopanna, zo'n typische grastennisser...maar die moet hij toch wel kunnen hebben
pi_82422071
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef Norrage het volgende:
Morgen tegen Bopanna, zo'n typische grastennisser...maar die moet hij toch wel kunnen hebben
Indiër met vlugge handjes ja, maar wel echt een matige. Bakker is een prima shotmaker, dus een target aan het net moet toch te doen zijn.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 juni 2010 @ 09:30:39 #196
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_82430434
#44 van de wereld volgens de zojuist gepubliceerde ranking
  maandag 7 juni 2010 @ 14:19:19 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_82441343
*4-3 nu in de eerste set
  maandag 7 juni 2010 @ 14:58:09 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_82443488
6-4 5-5 inmiddels
  maandag 7 juni 2010 @ 15:06:15 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_82443868
Tiebreak is begonnen
1-0* Bopanna
3-2* alles op service
  maandag 7 juni 2010 @ 15:10:05 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_82444063
*5-3 Bopanna
En weer 5-4*

*6-5 Bopanna

6-6
7-6*
8-7* Thiemo

11-10* Bopanna
12-11* Thiemo

[ Bericht 7% gewijzigd door Szura op 07-06-2010 15:17:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')