Dikke gevulde koeken, zo hoort hetquote:
ah als volwassene is kaas ook weer iets anders dan als kind denk ik.quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk juist, ik heb het ook weleens gedaan voor een verjaardag gewoon hier voor de visite, dat was echt een succes
Zouden julie ook moeten doenquote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
En gewoon trots vertellen dat je tieten hebt ook
Ja, nu jij nogquote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
En gewoon trots vertellen dat je tieten hebt ook
ah k. dat mag bij hem ook wel idd.quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou meer in de liga trant. Chocolade koekjes hebben ze liever niet, maar dat is omdat de kleuters dan vaak helemaal onder zitten, zeker mijn jongste
quote:
Ik ben heel trots op mijn tietenquote:
Mijn kinderen zijn dol op kaas en worstquote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als volwassene is kaas ook weer iets anders dan als kind denk ik.
ik was dat dus niet, vandaar dat ik dat maar niets vondquote:Op zondag 25 april 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn dol op kaas en worst
quote:
En toen werden jullie wakkerquote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
post eens een pic. kunnen we zien of t gepaste trots is
Nee dan snap ik hetquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik was dat dus niet, vandaar dat ik dat maar niets vond
raarste wat ik bijn neefje zag was een kind dat thee uitdeelde. zo een theestick.quote:
Voornamelijk geld (dat had ik gevraagd, om de tuinset te bekostigenquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat heb je gehad voor je verjaardag Piet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |