Laatste ep's waren zeker geniaal, maar Kim geeft toch wat extra 'kleur' aan een seizoen. En zoveel maakt het me nou ook weer niet uit, gewoon jammer dat Kimmie d'r mara 2 eps in zit.quote:Op maandag 26 april 2010 08:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Net drie geniale epi's gehad en jij begint overKim
?
Gast.
Eensch. En ik ben een man. En heteroquote:Op maandag 26 april 2010 18:17 schreef Merel het volgende:
Ik snap dat mannen het leuk vinden om ernaar te kijken, maar verder heeft Kim werkelijk nooit iets nuttigs aan 24 toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een oude bekende die terugkomt deze week?
Nou vooruit... al zie ik er nou niet echt een spoiler in of zo... het is gewoon een teaser van Fox waar ik een vraag over stelquote:
en naar het budget van die film. Is natuurlijk een voordeel dat ze het budget van één seizoen eens in 2 uurtjes kunnen proppenquote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de film... en naar de laatste 5 weken van de serie natuurlijk!
Kon al niet meer op zijn naam komen.quote:
wauwquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef Merkie het volgende:
Ik zag zijn naam al staan tijdens de intro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |