Ik heb altijd begrepen dat die inderdaad niet zo geschikt zijn als huisdier. Het zijn sledehonden.quote:
Tong.quote:Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef tong80 het volgende:
In de Duitse stad Cottbus heeft een
hond een baby doodgebeten.De husky had
de kinderwagen omgegooid en viel meteen
het acht weken oude meisje aan.Dat
gebeurde toen de ouders met hun kind en
hond van een feest kwamen.Ze lieten de
husky en de baby buiten wachten terwijl
ze thuis wat ophaalden.
NOS Teletekst.
Ik krijg die klacht vaker. Ik heb gewoon een CP gemaakt van teletekst.quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tong.
Leer eens
zonder harde
enters te schrijven
want dat
leest zo
lastig
dank je
wel
Je leest toch wel een stuk tekst voordat je het post. Stel je voor dat je een stuk copy-paste waarin een admin voor natie wordt uitgemaakt. Heb je straks een ban van 2 wekenquote:Op zondag 25 april 2010 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg die klacht vaker. Ik heb gewoon een CP gemaakt van teletekst.
Weet niet hoe het dan anders op Fok komt.
Ik lees alles terug voor ik klik. En dan nog ziet het er normaal uit.quote:Op zondag 25 april 2010 20:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je leest toch wel een stuk tekst voordat je het post. Stel je voor dat je een stuk copy-paste waarin een admin voor natie wordt uitgemaakt. Heb je straks een ban van 2 weken
Ik ken verscheidene mods met het postuur van een natie hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 20:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je leest toch wel een stuk tekst voordat je het post. Stel je voor dat je een stuk copy-paste waarin een admin voor natie wordt uitgemaakt. Heb je straks een ban van 2 weken
quote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef Athlon64x het volgende:
Husky's zijn heel lief en doen geen vlieg kwaad
1. Het betreft hier geen vliegquote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef Athlon64x het volgende:
Het is de schuld van die ouders wie laat zijn baby nou slapen naast een baby hond kan er niks aan doen Husky's zijn heel lief en doen geen vlieg kwaad ik laat mijn kind toch ook niet slapen naast in aquarium vol pirhanas
Alles terzijde, snap ik niet dat je als ouder je kind van een paar weken buiten de deur parkeertquote:Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef twoarmedman het volgende:
Ligt niet aan de hond, ligt aan de baasjes. Sowieso een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Als je die logica volgt, dan hebben we een groot probleem in de wereld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |