Precies , welke functie louter dan provocatie dient het lopen van een ereronde in het stadion van je aartsrivaal .quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat een gelul, die 40000 zitten er dan normaal niet meer.Zitten ze er wel, dan wachten ze er gewoon op.
Ja jezus zeg.quote:Op zondag 25 april 2010 20:40 schreef macondo het volgende:
Heb mij prima vermaakt in het stadion, maar het voetbal was echt rampzalig slecht. Alsof de KNVB een verbod heeft afgekondigd om met 5-0 te winnen ivm de televisierechten over twee weken..
Oops, was vergeten dat er nog idioten rondlopen die alles letterlijk nemen.quote:Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja jezus zeg.
Als we uit met 2-0 van Twente verliezen is het competitievervalsing en nu wint ajax slechts met 2-0 en zit opeens de knjb erachter ?
Misschien moeten ze in adam eens proberen uit te gaan van hun eigen kracht ipv alles en iedereen de schuld te geven van het feit dat er al jaren geen prijzen meer te bewonderen zijn geweest
Om te laten zien dat 2 wedstrijden nergens over gaan, statement dus.En normaal gesproken zitten die 40000 er niet meer, of ze wachten hun kans af om hun kansloosheid te laten zien.quote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Righteous het volgende:
[..]
Precies , welke functie louter dan provocatie dient het lopen van een ereronde in het stadion van je aartsrivaal .
Vooral als er ook nog eens helemaal geen uitbezoekers zitten die je zou willen bedanken .
Het spijt me dat ik de non-verbale sarcastische intonatie in je verhaal niet direct als zodanig beoordeeld hebquote:Op zondag 25 april 2010 20:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Oops, was vergeten dat er nog idioten rondlopen die alles letterlijk nemen.
Een statement maken = niet komen . De rest zal de KNVB een zorg zijn. Bekogelen tijdens de ereronde is natuurlijk prima , kunnen ze "in overleg" nog 10 jaar aan verbod op uitsupporters plakkenquote:Op zondag 25 april 2010 20:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Om te laten zien dat 2 wedstrijden nergens over gaan, statement dus.En normaal gesproken zitten die 40000 er niet meer, of ze wachten hun kans af om hun kansloosheid te laten zien.
Wat een faler ben jij. Omdat ik er vanavond niet was, kom ik nooit in de ArenA. Lekkere gevolgtrekking.quote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dwazen die ferme dingen roepen maar zelf nooit in een stadion komen.
Bassie was vanavond niet in de arena en volgt ajax dus louter via studio sport ?
Nee nee nee, nu komen we die beker ophalen ookquote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef Righteous het volgende:
[..]
Een statement maken = niet komen . De rest zal de KNVB een zorg zijn. Bekogelen tijdens de ereronde is natuurlijk prima , kunnen ze "in overleg" nog 10 jaar aan verbod op uitsupporters plakken
Als je een finale mist ben je geen supporterquote:Op zondag 25 april 2010 20:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat een faler ben jij. Omdat ik er vanavond niet was, kom ik nooit in de ArenA. Lekkere gevolgtrekking.
Oh, dat bepaal jij even.quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef Righteous het volgende:
[..]
Als je een finale mist ben je geen supporter
ja precies ..... ereronde om te provoceren dus ..... je fans bedankten wordt wat lastigquote:Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee nee nee, nu komen we die beker ophalen ook
gastquote:
FF serieus ik kon vandaag niet, maar bij een serieus te nemen tegenstander had ik wel geregeld dat ik beschikbaar was. Je doet trouwens net of het de Champions Leaguefinale is ofzo.quote:Op zondag 25 april 2010 21:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
gast
wat doe je überhaupt in de arena als je niet eens komt kijken bij een finale ?
ben je een keer mee geweest zeker naar nederland USA
Zie nou eerst maar ff dat je tegen Kopenhagen in de voorronde wint voor je over finales loopt te leuren , arrogante zakquote:Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
FF serieus ik kon vandaag niet, maar bij een serieus te nemen tegenstander had ik wel geregeld dat ik beschikbaar was. Je doet trouwens net of het de Champions Leaguefinale is ofzo.
Zie nou eerst maar eens dat je de 2e voorronde van de UEFA-cup doorkomt tegen FC Faalski .quote:Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef Righteous het volgende:
[..]
Zie nou eerst maar ff dat je tegen Kopenhagen in de voorronde wint voor je over finales loopt te leuren , arrogante zak
quote:Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef Righteous het volgende:
[..]
Zie nou eerst maar ff dat je tegen Kopenhagen in de voorronde wint voor je over finales loopt te leuren , arrogante zak
Ik ga tenminste kijken bij mn cluppie , vuig NOS supportertje .quote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zie nou eerst maar eens dat je de 2e voorronde van de UEFA-cup doorkomt tegen FC Faalski .
Waar was je vanmiddag dan?quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik ga tenminste kijken bij mn cluppie , vuig NOS supportertje .
Zorg nou maar eerst dat je tegen Ajax wint.quote:Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef Righteous het volgende:
[..]
Aha zelfs het Teletekst-knopje kon je niet meer vinden ?quote:
O volgende week wacht de hel op julliequote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat je tegen Ajax wint.Droeftoeter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |