Jup hij vind het toestel:quote:Op zondag 25 april 2010 19:17 schreef Diemux het volgende:
Sorry, maar moet het even zeggen: +- 2 dagen gebruikt en niet kunnen wennen?
Ok, fair enough.quote:Op zondag 25 april 2010 19:21 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Jup hij vind het toestel:
a: te dik
b: niet handig werken met dat uitklap Qwerty keyboard
c: touchscreen is nou eenmaal niet zijn ding
Hij heeft nu nog steeds een N82 waar hij tevreden mee kan werken en ja hij belt veel.
Ehm nee, ik neem aan dat dat softwarematig is?quote:Op zondag 25 april 2010 23:43 schreef GiSaE het volgende:
GPS + cameraschuif fix al uitgevoerd?
Enig idee hoe ik dit kan testen?quote:Op maandag 26 april 2010 08:37 schreef pancharlie het volgende:
nee, het is hardwarematig.
de lenscover word dan vervangen net zoals de achterkant. het is trouwens wel een een gratis service van nokia die je overal kan doen bij een Nokia service point. maar moet je wel het geluk hebben of ze de onderdelen op voorraad hebben en tijd hebben om het uit te voeren. Maar zo'n operatie duurt maar 15-25 minuten dus het is zo gebeurt.
Maar misschien hoef je die gps+lens fix neit eens meer te doen.
omdat het al een vrij oud probleem is(sinds de release van de N97) kan het zijn dat ze het bij nokia nu al hebben aangepast aan het model.
Ok thnx ik ga het doorgeven zodat hij kan gaan testen. Als het nodig is dan gaan wij hem eerst laten fixxen @ ottoland zodat de evt koper een telefoon zonder issues krijgt.quote:Op maandag 26 april 2010 10:20 schreef pancharlie het volgende:
bij N97 waar geen gps fix is gedaan. doet de Gps het niet goed. zoals:
-de GPS doet er erg lang over om verbinding te maken
- hij is niet nauwkeurig. en zit dan vaak ook gewoon 50-100 meter naast je huidige locatie en stel je rijdt ergens met de auto en kan het dus zijn dat de navigatie aangeeft dat je in een weiland rijdt.
en de Lensfix, kan je niet niet zien volgens mij.
Dat zie je pas nadat je de mobiel een tijdje hebt gebruikt, want dan komen er krasjes op je lens, wat opzich in het begin nog geen gevolgen heeft op de fotokwaliteit maar later kan het natuurlijk wel gevolgen krijgen nadat je meer krasjes op je lens krijgt.
Ok thnx for the info, ik ga het even doorgeven dat hij wat testjes kan doen if meer info dan hoor je het hier, als het gebeuren moet dan halen we hem eerst door de mangel bij een nokia servicepoint zodat degene die hem koopt gewoon een in prima staat (zonder issues) toestel krijgt.
Ik weet niet zeker of dat ook bij de fix hoort maar de N97 had ook problemen met de Flits, want als men gebruik maakte van de flits in een donkere omgeving zag men altijd een witte waas van de flits op de foto.
Het is niet zo dat men nu moet afschikken van het gene wat ik nu vertel want de N97 is gewoon een prima telefoon die nog wat kinderziektes had in het ontwerp, en nokia is daar heel netjes mee om het gratis te laten vervangen. je moet het zien als een dubbele garantie
Mwah is maar 5 minuten rijden voor hemquote:Op maandag 26 april 2010 10:55 schreef pancharlie het volgende:
wel even bellen naar de nokia service point of ze de onderdelen op voorraad hebben.
anders kom je daar voor janlul
Das de mini he en dit is de normalequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef GS-Raw het volgende:
Op Typhone is hij maar 327 hoor:-) http://www.typhone.nl/gsm/nokia/1576/nokia-n97-mini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |