Het waren meer kennissen eigenlijk.quote:
OMG, ik ken dat gevoel. Dan voel je je echt als een klein kind behandeld.quote:Op zondag 25 april 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het waren meer kennissen eigenlijk.
Ja, stel je voor dat we krasjes zouden maken in de bodem.We hebben ze ook niet meer gezien na die paar dagen op vakantie
Maar ik geloof niet dat ik mobiel ga internetten hoorquote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Greys, ik bedoelde de telefoon! Je weet wel, zo'n witte met een groot scherm en een vandaag uitgekomen nieuwe echte en gratis Eurovision applicatie
OMGquote:Op zondag 25 april 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het waren meer kennissen eigenlijk.
Ja, stel je voor dat we krasjes zouden maken in de bodem.We hebben ze ook niet meer gezien na die paar dagen op vakantie
Oh ja, dat was ook zo. Nou, een senioren mobieltje is wel handig.quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat ik mobiel ga internetten hoor
Ja, slaat toch nergens opquote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OMG, ik ken dat gevoel. Dan voel je je echt als een klein kind behandeld.
quote:Op zondag 25 april 2010 19:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo. Nou, een senioren mobieltje is wel handig.
Geldt die prijs wel voor beide jaren? Ik had ook zo'n aanbieding en dan zou het na een jaar een tientje worden. Ik heb het dus maar niet gedaan. Soms maar even zonder internet dan, hoorquote:Op zondag 25 april 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik zag wel dat ik voor 2.95 per maand extra onbeperkt internet er bij kan krijgen.
Zal je zien dat ik toch nog overstag ga
Nee natuurlijk slaat dat nergens op. Gewoon overdreven gedoe.quote:
quote:De rest van de vakantie met z'n tweeën was gelukkig wel leuk
Gewoon bij 1-jarig geloof ik... ga het nog wel even goed uitzoeken.quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geldt die prijs wel voor beide jaren? Ik had ook zo'n aanbieding en dan zou het na een jaar een tientje worden. Ik heb het dus maar niet gedaan. Soms maar even zonder internet dan, hoor
Vandaag hier bedoel je? Nou, hij kwam af en toe door, maar over het algemeen was het bewolkt. Maar dan weer niet zo bewolkt dat het koud werd, dus we zijn nog even weggeweest met het bootje!quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk slaat dat nergens op. Gewoon overdreven gedoe.
[..]![]()
Maar scheen de zon bij jullie nog/weer?
Ja, balen is dat. Ik vind koninginnedag echt geen zak aan als het weer niet goed isquote:Op zondag 25 april 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
Nu heb ik dus ook zin om vandeweek te gaan BBQen. Het weer werk wel mee.
Alleen vrijdag 14 graden
quote:Op zondag 25 april 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik zag wel dat ik voor 2.95 per maand extra onbeperkt internet er bij kan krijgen.
Zal je zien dat ik toch nog overstag ga
goffer nee héquote:Op zondag 25 april 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
Nu heb ik dus ook zin om vandeweek te gaan BBQen. Het weer werk wel mee.
Alleen vrijdag 14 graden
Ik ga besluiten er niks van te geloven. Het wordt gewoon 25 graden, punt.quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, balen is dat. Ik vind koninginnedag echt geen zak aan als het weer niet goed isDan ga ik niet eens weg.
Hey Catquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |