Want?quote:
Ik denk voor eventuele garantiequote:Op zondag 25 april 2010 19:17 schreef Leucothea het volgende:
Nee, bonnetje heb ik niet meer. En als m'n ouders die bewaart hebben vind ik hem toch nooit.
Wat zou je met het bonnetje moeten trouwens?
Meer of die gejat is, deze dingen worden namelijk aan de lopende band gestolen. Ik ben op het moment aan m'n 3de rekenmachine dit jaar toe.quote:Op zondag 25 april 2010 21:19 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Ik denk voor eventuele garantie
Wat raar, volgens mij heb je helemaal geen TI84 nodig op het vmbo?quote:Op zondag 25 april 2010 21:38 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Meer of die gejat is, deze dingen worden namelijk aan de lopende band gestolen. Ik ben op het moment aan m'n 3de rekenmachine dit jaar toe.
Heb je het boekje of doosje erbij?
Ook even volgen.quote:Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Dizer het volgende:
Even volgen dit..
quote:Op zondag 25 april 2010 21:38 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Meer of die gejat is, deze dingen worden namelijk aan de lopende band gestolen. Ik ben op het moment aan m'n 3de rekenmachine dit jaar toe.
Heb je het boekje of doosje erbij?
Wat een toegevoegde waarde aan dit topic.quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Wat raar, volgens mij heb je helemaal geen TI84 nodig op het vmbo?
Jouw post voegt ook niet veel toe. En je ziet het goed, deze ook niet.quote:Op maandag 26 april 2010 19:50 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Wat een toegevoegde waarde aan dit topic.
Hij is er al vanaf 103 euro nieuw*quote:
het is helemaal geen gewoon usbkabeltje, hij heeft aan de ene kan inderdaad een usbstekker maar aan de andere kant zit een specialestekker die alleen in de rekenmachine pastquote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef Leucothea het volgende:
En als laatste zat er ook een usb-kabel bij, die ben ik kwijt (omdat ik die nooit nodig heb gehad, zonder dat ding kan hij ook alles en je heb hem gewoon niet nodig). Of je moet echt je berekeningen zo graag op de computer willen zetten, dan kan je er een aanschaffen. Het is echter een gewoon usb-kabeltje dus de kans dat je hem al in huis heb is 9/10.
staan er al 2 van 40 en 1 van 39 op marktplaatsquote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef Leucothea het volgende:
Straatwaarde op Marktplaats is tussen de ¤50,- en ¤70,-
Is gewoon USB naar mini USB.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:07 schreef djerryw het volgende:
[..]
het is helemaal geen gewoon usbkabeltje, hij heeft aan de ene kan inderdaad een usbstekker maar aan de andere kant zit een specialestekker die alleen in de rekenmachine pastdus geen kans dat iemand die in huis heeft als diegene nooit een TI heeft gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |