abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2000 @ 19:29:00 #1
3847 Sanne®
streamteam
pi_263472
Streamverslagen van 14-05 (moederdag) voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).

Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

Door een duiveltje is het eerste streamverslag van vandaag verdwenen.
Als iemand dit nog kan vinden ergens graag hierbij posten...

zondag 14 mei 2000 @ 19:33:00 #2
3847 Sanne®
streamteam
pi_263473
18.15 Esmeralda leest mail voor.

Essy: "Ja dat hele gedoe met die gewichtskwestie."

Ze heeft ook mail van een lesbische fan die wel met haar uit wil. Ze dromen zelfs over Esmeralda, hebben een nieuwsgroep voor haar opgericht.
Tessa: "Leuk triootje!"

19.15 Essy zit weer vast in giechelmodus...
* Sanne® neemt nog maar eens een PCmolletje.

zondag 14 mei 2000 @ 19:39:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_263474
* cynix had nog klein stukje in geheugen staan.

14:50 uur
Tessa zit binnen en leest de krant. Iwan leest mee. Ze lezen een overlijdensadvertentie. Begrijp niet precies waarover, maar Tessa moet er om lachen.
Iwan is tevreden over z'n teksten achter de laptop: "Ik denk dat dit gewoon goed is, hoor".
Tessa: "Moet je dit 'ns lezen, ooow wat erg". Gaat over overlijdensadvertentie waarin gemeld wordt dat iemand tijdens werkzaamheden om het leven is gekomen.
Tessa gaat even naast Iwan zitten, maar vertrekt weer snel naar buiten.
Eric komt ff langs, fluitend.

14:55 uur
Iwan is klaar: "Zo, dagboekstukkie geschreven, alle mailtjes beantwoordt, drie keer er uit gevlogen".
Camera nu naar buiten. Dames liggen languit op het strand, in zwemkleding. Essie vertelt iets.
Tessa: "Ga je weer terug naar de videotheek?".
Essie: "Ja, hoor, gewoon zaterdags, het is even leuk na de bus, maar daarna ga ik weer gewoon verder".
Tessa: "Ik ga eerst genieten als ik uit de bus kom".
Essie: "Ik ook hoor, eerst op vakantie met mijn vriendinnen. Eerst mijn ouders doodknuffelen. En een hele lange wandeling met mijn hond maken".
Essie: "Ik heb wel beloofd, dat als ik de bus zou winnen, dat ik de vakantie betaal".
En ze draaien zich allemaal nog 'n keer om.
Essie leest een rommelblad. Ze herkent iemand die wel eens in de videotheek kwam: "Ik wist niet dat hij iemand was".

15:00 uur
Gaat over 'Saved by the bell'. Tessa wil een bitch spelen in een stuk.
Essie verteld over ex-vriendje. Werd te close, waardoor ze haar vriendinnen te weinig zag: "Ik werd toen helemaal gek".
Ant: "Vriendinnen zijn heel belangrijk".
Essie: "Ik heb dat daarna ook nooit meer zo gedaan. Afspraken met m'n vriendinnen heb ik er niet meer voor afgezegd".
Ant is al eens eerder dik(kig) geweest: "Daar heeft m'n vriendje me nooit mee gepest, dak ik te dik ben".
Ant: "Je mag wel zeggen wat je niet leuk vindt". Essie: "Maar niet eisen".
Essie: "Het is gewoon zo, smaken verschillen".
R,R,K,K.

zondag 14 mei 2000 @ 20:00:00 #4
3847 Sanne®
streamteam
pi_263475
Realiseer me ineens dat ik al een tijdje geen geluid uit mijn speakers hoor komen.
Stream laat een verlaten strand zien.
pi_263476
Ik vond de volgende drie streamverslagen van Cynix in mijn temporary internet files. Ze gaan vooraf aan het verslag dat hijzelf om 19:39 gepost heeft.

Van cynix - 14 Mei 2000 @ 13:16.

--------------------------------------------------------------------------------

Streamverslagen van vrijdag 14-05 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

[Dit bericht is gewijzigd door cynix (Datum 14 Mei 2000).]

Van cynix - 14 Mei 2000 @ 13:43.

--------------------------------------------------------------------------------

13:20 uur
Iwan zit achter de laptop. Ant loopt naar buiten met de wasmand: "Het wasjuffrouwtje komt eraan, kunnen jullie eventjes aan de kant?". Eric komt de bus in, gaat ff bij Iwan staan, maar loopt weer snel verder. Ze zijn nog niet erg spraakzaam.
Tessa zit wat te schrijven. Essie is dus buiten.
Eric eet een appel. Wat een rust.
13:25 uur
Tessa tegen Eric: "Ach jongen, moet je binnenblijven?".
Tessa zelf loopt naar buiten. Iwan: "Nee!". (Is geloof ik stukkie text kwijtgeraakt). Essie: "Oe, het is hier idd benauwd. Ga je het dagboek doen?".
Iwan: "Ik deed backspace ofzo, ineens alles kwijt".
Drukte van belang in de bus. Ant met de wasmand, Tessa en Eric willen iets eten. Ze klagen en passant over allerlei bultjes en pukkeltjes.
Eric smeert een broodje. Zie geen andere beer...
Ze zitten nu allemaal binnen.

13:30 uur
Ze schijnen allemaal rooie plekken en witte strepen en andere uitslag te hebben. Dit wordt nu uitgebreidt aan elkaar getoond. Essie: "We hebben ook veel zonne-uren, he?". Lijkt wel de Henri Dunant.
Ant zegt dat Jop niet had moeten liegen over binnenkomen op de 32e plaats. Essie: "Ik geloofde hem wel, hoor". Ant: "Ja, daar komt-ie ook wel, hoor". En natuurlijk wordt het bijbehorende coupletje 'Jij bent de zon' gedaan.
Tessa vertelt een mop over blauwe tampon o.i.d., sorry, clou gemist.
Iwan: "NEE!, niet weer!". IWAN 2.3 is weer z'n tekst kwijtgeraakt (Ezel! Red.). Essie: "Weet je dat ik daar nou nooit last van heb gehad?.

13:35 uur
Ze willen een groepsuitbraak. Ant: "Dan is die 1000 gulden zo op!".
Ant frummelt aan het haar van Tessa. Tessa schijnt iets doms gezegd te hebben. Ant: "Tessa is niet blond, maar ze moet nog even wakker worden".
Ant vertelt over verkering met jongen die in Zimbabwe zou gaan werken. Ant had al dingen geregeld om mee te gaan, maar ineens ging de verkering uit.
Tessa: "Je mag wel 2 staartjes maken, hoojjr". Ant: "2 vlechtjes vind ik wel leuk, maar ik ben nu al bezig".
Ze praten wat na over 'de ramp', maar gaan al snel weer over naar hun eigen ramp. Ze zijn de doppen van het zwembadje kwijt, hebben ze laten liggen op vorige adres. Ant: "We moeten ook overal zelf aan denken". Eric: "Ze lagen op tafel". Ant: "Ja, ik heb ze nog zien liggen".
Essie gaat naar buiten.

zondag 14 mei 2000 @ 20:33:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_263477
20:30 uur
Camera staat op leeg strand. Geen geluid.
  zondag 14 mei 2000 @ 20:43:00 #7
3847 Sanne®
streamteam
pi_263478
Er komen rare geluidjes uit mijn boxjes

(soort Deja-vu van vannacht)

F9

zondag 14 mei 2000 @ 20:57:00 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_263479
20:40 uur
Bussagiers hebben strandwandeling gemaakt en komen nu weer thuis.
Essie klaagt over kouwe handen. ze zijn wel uitgelaten.
Ant tegen mensen: "Staan jullie hier al lang?".
Essie: "Ik kan mijn vingers bijna niet bewegen, jongen".
Ze zijn nog niet in beeld.

20:45 uur
Bussagiers staan uitgebreidt met diverse mensen buiten het hek te praten.
Veel 'alsjeblieft' en 'dankjewel'. (Fans?). Ze zijn handtekeningen aan het uitdelen.
Essie: "Zo, terug in het hok. We moeten ook nog sporten".
Tessa: "Er is weer geen stroom he?".
Eric neemt direct een slok uit een blikje wat nog op tafel stond.
Iwan en Ant mopperen nu ook over kouwe handen.
Ze willen nu thee drinken. Wandeling heeft Essie goed gedaan.

20:50 uur
Essie: "Ik kreeg er niet eens een handtekening uit".
Tessa: "Nee. Had jij dat ook dan?".
Essie heeft zin in een warme douche.
Ant heeft absoluut geen zin in sporten. Tessa ook niet.
Iwan en Essie vonden de wandeling 'wel effe lekker'.
Essie: "Een half uurtje per dag is voldoende beweging".
Ant: "Dit is beter dan sporten".
Hoor nu toch Essie ff giechelen, als dat maar niet doorzet.
Eric loopt de bus in: "Hallo, hallo, hallo".
Essie: "JIj bent Eric". Eric: "Dat heb jij goed gezien".
Iwan gaat ff op de hometrainer zitten. Is vooral met de afstelling bezig.

20:55 uur
Iwan gaat toch ff paar rondjes trappen.

zondag 14 mei 2000 @ 21:17:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_263480
21:00 uur
Iwan houdt het toch nog enige minuten vol. ant gaat er nog ff naast zitten.
Iwan: "Is zwaar hoor, hou je nog geen half uur vol volgens mij".
Iwan wil toch liever capucino.
Iwan: "Zo, 5 minuten bezig".
Ant: "Ik heb zo'n kaart voor onbeperkt, ik mag altijd komen fitnessen en zo".
Tessa komt ook buiten en begint te zingen: "Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest". (2 leugens: geen gangmaker en geen feest. Red).
Ant zingt: "All you need is love, all you need is Laura".
Iwan: "Leuk he, om mij daar een beetje mee te pesten".
Ant: "Ik pest je toch niet? Was toch leuk?".
Ze keuvelen wat door over k&k en over ex-en en over Jop.

21:05 uur
Ant en Iwan trappen en hijgen (en keuvelen) vrolijk verder.
Rest zit binnen. Waar blijft de thee eigenlijk?
Iwan: "Morgen al 10 uur al werken. Nou, ben je wel mooi om een uur of 2, 3 klaar".
Ant: "Zo, dit is wel pittig, zeg hee".
Eric komt ook even buiten. Is ook alweer weg.

21:10 uur
Iwan vertelt weer over verkeringen. Volgens mij allemaal al eens eerder verteld.
Ze praten nu over dingen die ze allemaal kwijt zijn in de bus, o.a. de zwembaddopjes.
Iwan: "We moeten 10 km halen".
Ant: "Nou, dat snickertje heb ik er alweer afgestept hoor".
Iwan: "Week 14 gana we al in".
Ant: "Het gaat nou echt snel he?".
Iwan: "Strax ff lekker douchen".
Ant: "Lekker capucinootje erbij".

zondag 14 mei 2000 @ 21:42:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_263481
21:20 uur
Ant zit nog op de hometrainer. Iwan heeft z'n target al bijna gehaald (vind-ie-zelf).
Ze drinken thee, resp. koffie.
Essie vindt het tijd voor een spelletje: "Ja, spelletje! Kaarten?".
Essie: "Moet ik ook nog iets van sjippies ofzo meenemen? Iemand? Niemand?".
Ant: "Niet voor mij".
Iwan vond de boot erg leuk.
Essie begint weer over het spelletje. Ant heeft geen zin, en Iwan wil eerst nog ff sporten.
Essie: "Tessa ligt te slapen. Haal ik eerst nog maar een bakje thee".
Iwan heeft weer batterijen gekregen voor de digitale camera's.
Ant probeert ff balletje hoog te houden: "Hmmm, lukt niet".
Iwan maakt z'n rondje nog even af op de hometrainer.

21:25 uur
Iwan is bijna klaar met fietsen, maar nog niet met hijgen.
Essie legt een spelletje uit aan Eric.
Iwan: "Hij moet bij mij gewoon op 1, anders red ik het niet". (Fietsversnelling).
Ant: "Jij bent de zon, etc".
Ant: "Welk spelletje gaan jullie doen?".
Essie: "31-en". Ant: "Heb ik ook wel 'ns gedaan, maar ik weet het niet precies meer".

21:30 uur
Essie is nog bezig met de spelregels.
Iwan ligt nu ook nog op het bankje met gewichten te zwaaien. Wow, sportmannetje! Ant fietst nog door.

* cynix stopt er ff mee, iemand anders?.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')