Memories aan een stage in 2001; playbackshow met 7 stagiaires waarvan 6 meidenquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Memories aan mijn Kreta-vakantie in 2001
... time flies
Ow dat kan ik me nog eigenlijk best wel voorstellenquote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Dit was hun leukste
Dat daar toch hele Arena's voor volstroomden he
Weinig echt opvallende liedjes. Cyprus klinkt goed. Ik heb het meteen gedownloadquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef creno het volgende:
jeemig, als je fragmenten van de 2e halve finale van het songfestival luistert op youtube dan zitten daar veel leuke nummers tussen. Meer als in de 1e.
Al zijn sommige qua zang niet zo goed live, dus dat kan in Sienekes voordeel zijn
Estland scoort ook ontzettend hoog bij mequote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weinig echt opvallende liedjes. Cyprus klinkt goed. Ik heb het meteen gedownload
Het blijf in je hoofd zitten als je het meerdere keren hebt gehoord. Niet na 1 keer.quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Sieneke gaat hoog scoren... het liedje is eigenlijk zwaar kut maar het blijft zo ontzettend in je kop hangen....
Die staatquote:Op maandag 26 april 2010 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het blijf in je hoofd zitten als je het meerdere keren hebt gehoord. Niet na 1 keer.
No way dat ze hoog gaat scoren. Ik ga naakt over straat rennen als ze de finale haalt uberhaupt.
Ik bekijk het nu. Ik vind die vent echt te irritant doenquote:Op maandag 26 april 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Estland scoort ook ontzettend hoog bij me
Daar willen we dan wel bewijs van zien !quote:Op maandag 26 april 2010 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het blijf in je hoofd zitten als je het meerdere keren hebt gehoord. Niet na 1 keer.
No way dat ze hoog gaat scoren. Ik ga naakt over straat rennen als ze de finale haalt uberhaupt.
Ja die vind ik ook top!quote:Op maandag 26 april 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Estland scoort ook ontzettend hoog bij me
Huh hoe kreeg je dat voor elkaar in je droom?quote:Op maandag 26 april 2010 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
Daar willen we dan wel bewijs van zien !
En cyprus heeft gewonnen, paar weken geleden in mijn droom, en ik kende het nummer toen nog niet eens
True, maar het nummer vind ik wel heel tof. Met de officiele clip erbij is het beter te doen vind ikquote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bekijk het nu. Ik vind die vent echt te irritant doen![]()
hoop alleen welquote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ja en Spanje... zucht, zucht en zucht
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 26 april 2010 23:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoop alleen wel
dat niet die hele poppekast om hem heen gaat staan
lijd echt te veel af
Ik moet echt wat meer research doen. Ben vanavond er pas mee begonnenquote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
True, maar het nummer vind ik wel heel tof. Met de officiele clip erbij is het beter te doen vind ik.
ja ben dr ook bang voor maar goed ,...hoop dat iemand zegt nee daní...dat doen we toch maar nietquote:
Ierland 2010 is een kopie van Josh Groban's You Raise me Upquote:Op maandag 26 april 2010 23:21 schreef MisterO het volgende:
Ierland is ook vrij aardig. alleen doet het mij wel heel erg veel denken aan 1 van mijn lievelingsnr's allertijden:
houd op met zieltjes winnen!quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom naar ESF. Daar is sowieso een handig overzichtstopic met alle landen en nummers en bijbehorende topics.
ESF Overzicht deelnemers van A tot Z
quote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moet echt wat meer research doen. Ben vanavond er pas mee begonnen![]()
Maja ik ben sowieso altijd voor Israel. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |