dat dusquote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op het werk of op school hoor je over werk of studie te praten.
Op het terras hoor je over bier en tieten te praten.
Dit dus.quote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vuige hypocriet dat je d'r loopt.quote:Op zondag 25 april 2010 16:18 schreef Leonidas82 het volgende:mensen die op andere mensen letten, je gesprekken op het terras afluisteren en daarmee bemoeien of belachelijk maken.
fix'dquote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op het werk of op school hoor je over bier en tieten te praten.
Nou, check TS zijn posthistorie maar eens, hij maakt er wel meer topics over. TS voelt zich blijkbaar enorm verheven boven het gepeupel. Daar moet TS mee uitkijken, op zeker moment komt hij het verkeerde gepeupel tegen die zijn hooghartigheid niet kunnen verdragen, en dan heeft TS een probleem.quote:Op zondag 25 april 2010 16:29 schreef A-mineur het volgende:
Ach, hij is dan nog een held die het "on the spot" durft te vertellen, jij maakt er een topic over.
Mijn maat vroeg aan mij hoever ik met mijn scriptie was en wat er nog gedaan moest worden (ik dat uitleggen) en ik vroeg hem hoe het met z'n stage ging (en hij dat weer uitleggen).quote:
Punt drie slaat ook op jou.quote:Op zondag 25 april 2010 16:18 schreef Leonidas82 het volgende:
denken dat je een 'kakker' bent omdat je toevallig in staat bent een normaal gesprek met een vriend te voeren![]()
Zit je op een terras, te praten over je werk/studie, zit zo'n zure laagopgeleide fabrieksarbeider te fluisteren tegen z'n wijf: hoor die kakkers naast ons, zulk soort gasten denken wel ff de wereld te kunnen veranderen. Uiteraard met een klagende toon en voorzien van de nodige dialect![]()
Klacht:mensen die je uitmaken voor kakker, alleen maar omdat je ABN praat met een vriend ![]()
mensen in het algemeen voor kakker uitmaken omdat ze niet met dialect praten en in ABN een normaal gesprek voeren mensen die op andere mensen letten, je gesprekken op het terras afluisteren en daarmee bemoeien of belachelijk maken. (of er achteraf een topic over maken op FOK!)
Jij gaat inderdaad niets bijdragen aan de wereld. En het trieste is wel dat die plebejers dat inzicht wel hebben en jij niet.quote:Op zondag 25 april 2010 16:18 schreef Leonidas82 het volgende:
denken dat je een 'kakker' bent omdat je toevallig in staat bent een normaal gesprek met een vriend te voeren![]()
Zit je op een terras, te praten over je werk/studie, zit zo'n zure laagopgeleide fabrieksarbeider te fluisteren tegen z'n wijf: hoor die kakkers naast ons, zulk soort gasten denken wel ff de wereld te kunnen veranderen. Uiteraard met een klagende toon en voorzien van de nodige dialect![]()
Klacht:mensen die je uitmaken voor kakker, alleen maar omdat je ABN praat met een vriend ![]()
mensen in het algemeen voor kakker uitmaken omdat ze niet met dialect praten en in ABN een normaal gesprek voeren mensen die op andere mensen letten, je gesprekken op het terras afluisteren en daarmee bemoeien of belachelijk maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |